Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: In navolging van... 14/10/2009, 22:38
Hopelijk heb ik met deze net zoveel mazzel als met die Roemeen, ze staan er in ieder geval op op de ideale dag, zaterdag Worden ze verkocht?
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: In navolging van... 14/10/2009, 23:15
Vorige keer zei ik nee, dus nu zeg ik ja
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: In navolging van... 14/10/2009, 23:26
Kevm81 schreef:
Hoop 't. Overigens ga ik halverwege het seizoen wss. al mijn toch scherpe dolstellingen halen :hoera: Daarna wordt het sparen voor óf vleugelverdedigers óf aanvallers, ff kijken wat 't beste past in 't trainingsplan. Het liefste zou ik 19 jaar <20 dagen aanvallers halen; Technisch & formidabel scoren, redelijk positiespel en 'crap' passen, het laaste omdat dat 't enigszins betaalbaar maakt en passen op lage niveau's toch ultrasnel gaat. Deze dan trainen naar formidabel PM en dan vol op de passing gaan, dat zou perfect passen in mijn plan. Dan heb je toch een tDFW na een seizoen of 4, dus een 23-jarige spits met formi scoren, formi positiespel en formi++ passen, wat zijn waarde sowieso houdt en ik dan ook pas echt nodig ga hebben.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: In navolging van... 14/10/2009, 23:38
en je kunt hem voor die tijd al prima gebruiken ook. goed plan.
wat de spelers betreft; dit keer denk ik van wel... Het zit je redelijk mee (op die 17-jarige na die je wilde) maar dit valt vast ook wel jouw kant op dan.
Ik weet nog wel hoe blij ik was in het eerste seizoen dat ik spelers had die 100k waard waren ofzo haha, je gaat als een speer.Maar goed, je bent dan ook niet onbekend met het spelletje...
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: In navolging van... 14/10/2009, 23:49
Gaat niet verkeerd na vijf weekjes nee Je moet wel wat mazzel hebben, maar als je weet hoe 't spelletje werkt, weet je wat 'men' wil en kan je daar op inspelen. Ik haat mensen die beginners adviseren om redelijk op de hoofdskill te kiezen (zonder bijstat of specialiteit) en twee seizoenen door te trainen...wat een slecht advies...en vooral geen 'goed' coach nemen! dat kan je niet betalen! uhu........
Trouwens met Kudde had ik ook na anderhalf seizoen een mooi elftal staan, maar ik denk en hoop dat 'k dat nu wel ga verbeteren. Ook hoop ik op een sterkere VIII en VII, want een beetje tegenstand werkt lekker motiverend.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: In navolging van... 15/10/2009, 00:10
thedarkgift schreef:
Gaat niet verkeerd na vijf weekjes nee Je moet wel wat mazzel hebben, maar als je weet hoe 't spelletje werkt, weet je wat 'men' wil en kan je daar op inspelen. Ik haat mensen die beginners adviseren om redelijk op de hoofdskill te kiezen (zonder bijstat of specialiteit) en twee seizoenen door te trainen...wat een slecht advies...en vooral geen 'goed' coach nemen! dat kan je niet betalen! uhu........
Trouwens met Kudde had ik ook na anderhalf seizoen een mooi elftal staan, maar ik denk en hoop dat 'k dat nu wel ga verbeteren. Ook hoop ik op een sterkere VIII en VII, want een beetje tegenstand werkt lekker motiverend.
Je had toen inderdaad een erg mooi team Lex! Hopelijk hou je dit keer wel de motivatie want ik zie je weer erg hoog eindigen als je het zo volhoudt
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: In navolging van... 15/10/2009, 08:34
thedarkgift schreef:
Kevm81 schreef:
Hoop 't. Overigens ga ik halverwege het seizoen wss. al mijn toch scherpe dolstellingen halen :hoera: Daarna wordt het sparen voor óf vleugelverdedigers óf aanvallers, ff kijken wat 't beste past in 't trainingsplan. Het liefste zou ik 19 jaar <20 dagen aanvallers halen; Technisch & formidabel scoren, redelijk positiespel en 'crap' passen, het laaste omdat dat 't enigszins betaalbaar maakt en passen op lage niveau's toch ultrasnel gaat. Deze dan trainen naar formidabel PM en dan vol op de passing gaan, dat zou perfect passen in mijn plan. Dan heb je toch een tDFW na een seizoen of 4, dus een 23-jarige spits met formi scoren, formi positiespel en formi++ passen, wat zijn waarde sowieso houdt en ik dan ook pas echt nodig ga hebben.
Makkelijk he als je weet hoe het moet, zit je binnen de kortste keren in een klasse V of IV
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: In navolging van... 18/10/2009, 00:47
Beide niet verkocht. De tweede was gestegen in passen en zijn verkoopprijs lag toch rond het TV-gemiddelde... Hij staat er nu goedkoper op, omdat hij nu op beide stats die ik train net gestegen is en hij dus echt weg moet.
De markt begint volgens mij nu echt in te storten...
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: In navolging van... 18/10/2009, 13:12
thedarkgift schreef:
Beide niet verkocht. De tweede was gestegen in passen en zijn verkoopprijs lag toch rond het TV-gemiddelde... Hij staat er nu goedkoper op, omdat hij nu op beide stats die ik train net gestegen is en hij dus echt weg moet.
dat idee heb ik ook ja, ik moet ook nog 2 trainees kwijt die gepopt zijn.
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: In navolging van... 18/10/2009, 21:14
pvd schreef:
thedarkgift schreef:
dat idee heb ik ook ja, ik moet ook nog 2 trainees kwijt die gepopt zijn.
listen voor 0 en je bent ze zeker kwijt !
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: In navolging van... 18/10/2009, 21:31
thedarkgift schreef:
Altijd rond de helft van het seizoen word het minder, dit gaat nu al seizoenen zo.
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: In navolging van... 21/10/2009, 02:07
2 uurtjes terug is de tweede toch verkocht voor 374k.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: In navolging van... 21/10/2009, 13:10
thedarkgift schreef:
2 uurtjes terug is de tweede toch verkocht voor 374k.