Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Wat is er met het forum aan de hand? 18/10/2009, 14:17
Sinds vrijdag wordt het forum heel vreemd weergegeven. Ik zie van bijna niemand meer de avatars en ook de emoticons werken niet goed meer. Hebben meerderen van jullie hier last van?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Wat is er met het forum aan de hand? 18/10/2009, 14:36
Klopt helemaal Het hele forum is down geweest Werd gelinkt naar een andere site waar je forums kon aanmaken en skins kiezen Een tijd later kwam er de bekende error weer En weer een tijd laten kon ik hier weer op En zonder avatars (ik heb hem dr zelf weer opgezet) en met maar een paar smileys
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Wat is er met het forum aan de hand? 18/10/2009, 21:15
Aha ligt niet aan mij
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Wat is er met het forum aan de hand? 18/10/2009, 23:13
wollie schreef:
Sinds vrijdag wordt het forum heel vreemd weergegeven. Ik zie van bijna niemand meer de avatars en ook de emoticons werken niet goed meer. Hebben meerderen van jullie hier last van?
Iedereen, denk ik. Ik heb geprobeerd de instellingen en de lay-out te resetten naar vorige week, maar dat gaat blijkbaar niet meer... .
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Wat is er met het forum aan de hand?