Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 28/10/2009, 17:15
Nou brand los:
- Jong kopen, 17/18j - 2 (of meer) stats uppen - Afgezien van passen als bijstat
Hoe pakken jullie dat aan?
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 28/10/2009, 21:26
thedarkgift schreef:
Mijn plan - als 't iemand boeit - en zo niet schrijf ik 't toch...
3 A-trainee's met goed/zwak (PM/passen) met leuke bijstats en daarnaast 2 spelers met goed/zwak (PM/passen) en redelijk vleugelspel en Snel optrainen in m'n B-team. Dit is meteen mijn uitgangspunt om de poen hiervoor bijeen te sprokkelen dit seizoen. Dan voorlopig alleen PM trainen en traden met 1 100% plek en 4 50% plekken, zodat ik genoeg poen heb (wss. pas eind volgend seizoen) om 2 uitmuntend/briljante spitsjes te kopen met wat passen en leuke specs, maybe tDFW als die te batalen zijn tegen die tijd en/of ik poen teveel heb, om dan over te schakelen naar passentraining voor een langere tijd. Zo heb ik dan dus 5 middenvelders met PM en 2 aanvallers in mijn A-team die ik volledig train. Op een gegeven moment overschakelen op vleugelspeltraining als ik de poen heb voor 2 mooie wingbacks, zodat ik die weer lekker door kan trainen... Dan heb ik dus 9 v/d 11 plekken bezet en hoef ik alleen nog een keeper en een centrale verdediger aan te schaffen. Tegen deze tijd ben ik alweer 3 seizoenen verder en speel ik dus al VI of met pech VII. Wat denken jullie van dit plan?
1 vleugelspeler heeft Onvoorspelbaar, de rest van het plan staat nog. Dan heb je over 5 á 6 seizoenen 9 spelers van 24 á 25 jaar die V-klasse waardig zijn. In jouw geval kun je hetzelfde doen, alleen dan hogere stats en iets hogere leeftijd inkopen en dus duurder.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 03:06
Ja precies, voor jou is dit ideaal Jij start net Vind het voor mij wel wat moeilijker
Def trainen nog 2/3 seizoenen Dan vleugelspel en A-vleugels kopen (met veel pos spel en wat passen van 20 jaar) De rest met verdedigers spelen (dan heb ik straks 6 vleugeldefs)
Dat is waar ik eventueel aan denk
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 09:48
Nagenoeg hetzelfde als thedarkgift
Alleen vervang ik vaak mijn B-spelers op te duur voor mijn A-spelers. Om vervolgens op een andere plek versterkingen te kopen en een nieuwe B-trainee kopen
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 17:52
Thomaapje schreef:
Ja precies, voor jou is dit ideaal Jij start net Vind het voor mij wel wat moeilijker
Nee hoor, lees mijn laatste zin nog eens.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 18:43
thedarkgift schreef:
Thomaapje schreef:
Nee hoor, lees mijn laatste zin nog eens.
Moeilijker zeg ik toch
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 18:54
Thomaapje schreef:
Moeilijker zeg ik toch
Nee hoor, makkelijker zelfs, jij hebt meer startkapitaal.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 19:07
thedarkgift schreef:
Thomaapje schreef:
Moeilijker zeg ik toch
Nee hoor, makkelijker zelfs, jij hebt meer startkapitaal.
Je kan niet zomaar jonge speler in je A-team nemen Dus je kan niet alles vanaf het begin doen
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 19:37
Thomaapje schreef:
Je kan niet zomaar jonge speler in je A-team nemen Dus je kan niet alles vanaf het begin doen
Niks mis met een 20-21 jarige met slecht ervaring en al een hoge hoofdstat en die trainen op een bijstat(s).
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 19:57
thedarkgift schreef:
Thomaapje schreef:
Niks mis met een 20-21 jarige met slecht ervaring en al een hoge hoofdstat en die trainen op een bijstat(s).
Die snap ik, en was dus uitgesloten van de vraag
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 19:59
Dan train je toch een tweede hoofdstat...gaap...
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 20:14
thedarkgift schreef:
Dan train je toch een tweede hoofdstat...gaap...
De vraag was voor teams op hoger niveau vanaf jonge leeftijd trainen Die andere manier ken ik wel ... gaap...
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 20:20
Wat was er mis met mijn eerste antwoord dan?
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 20:34
thedarkgift schreef:
Wat was er mis met mijn eerste antwoord dan?
Opzich niks, Ik vind het alleen wat moeilijker voor wat oudere teams
Dus wacht nog op commentaar van anderen
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 20:37
Dat lijkt mij ook niet meer als normaal. Als je begint in een lagere divisie kan je relatief met mindere spelers nog aardig meekomen op de zondagen
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 21:24
mzo schreef:
Dat lijkt mij ook niet meer als normaal. Als je begint in een lagere divisie kan je relatief met mindere spelers nog aardig meekomen op de zondagen
Tjah, hij moet dus hoger inkopen en heeft er het geld voor...
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 21:49
thedarkgift schreef:
mzo schreef:
Jep maak je in verhouding wel minder winst maar je mag op termijn nog niet klagen
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 29/10/2009, 21:50
thedarkgift schreef:
mzo schreef:
Ik geld dr voor? Ik sta negatief hoor
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 30/10/2009, 03:31
Thomaapje schreef:
Als je trainee's verkoopt wel, je hebt er nu 10 neem ik aan als verdedigentrainer, dus het maakt geen fuck uit wat je als tweede skill zult gaan trainen, je moet er altijd verkopen.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 30/10/2009, 04:42
thedarkgift schreef:
Thomaapje schreef:
Als je trainee's verkoopt wel, je hebt er nu 10 neem ik aan als verdedigentrainer, dus het maakt geen fuck uit wat je als tweede skill zult gaan trainen, je moet er altijd verkopen.
Openingen maken kan ik ze allemaal houden
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 30/10/2009, 05:09
Als jij denkt dat passen de meest gewilde/gezochte stat is op verdedigers, moet je dat vooral doen. Persoonlijk vind ik verdedigers trainen vrij nutteloos, je bent gebonden aan bep. opstellingen en daarnaast is het de minst gewilde/gewaardeerde stat in HR/in de huidige ME. Als je een managaer bent met een greintje verstand, koop je als allerlaatste verdedigers in.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 30/10/2009, 14:50
Ik ben met verdedigers begonnen omdat die opzich gee bijstat nodig haddden
En jij denkt dat passen niet het meest gewild is? (niet dat ik dat als bijstat ga doen) Maar je wilt niet weten hoeveel je tegenwoordig voor jonge defjes betaald met passen, absurt gewoon
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 30/10/2009, 15:17
bovendien is het soms best handig om een beetje tegen de 'gewone' richting in te gaan. Niche-marketing. Passen wordt bovendien best goed betaald bij verdedigers volgens mij hoor. Misschien wel omdat er niet heel veel coaches zijn die verdedigers op passen trainen en het aanbod dus niet heel groot is, waardoor het niet uitmaakt dat de vraag ook niet heel groot is.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd 30/10/2009, 15:20
iig 1 tip:
Als je je verdedigers niet op passen gaat trainen moet je ze nooit met matig of redelijk passen kopen 2 seizoenen later is dat geen drol meer waard als dit niet is gestegen (ik heb het net ondervonden :S 26 weken trainen en 3 ton pakken :S)
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Hoe maak je multiskills vanaf jonge leeftijd