Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Niveau spelhervatter? 2/11/2009, 02:10
Wat hebben jullie als spelhervatter? Mijn beste is nu Goddelijk, maar die gaat volgend seizoen niet meer voor mij spelen
Daarna he ik nog een leuke spits met briljant spelhervatten die in het tussenseizoen waarschijnlijk wel naar wonderbaarlijk gaat (is ook technisch)
Is dat genoeg denken jullie?
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Niveau spelhervatter? 2/11/2009, 02:11
Ruim voldoende gezien de meeste keepers.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Niveau spelhervatter? 2/11/2009, 08:55
Ik heb ook een briljante SH,er, maar die miste gister voor het eerst een pingel.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Niveau spelhervatter? 2/11/2009, 10:06
1-tje met goddelijk spelhervatten Maar het vreemde is 2 seizoenen geleden had ik een reusachtige die scoorde aan de lopende band. Deze scoort niet vaak en mist vaak ook een vrije trap in een wedstrijd
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Niveau spelhervatter? 2/11/2009, 11:26
ik heb bovennatuurlijk
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Niveau spelhervatter? 2/11/2009, 13:57
mzo schreef:
1-tje met goddelijk spelhervatten Maar het vreemde is 2 seizoenen geleden had ik een reusachtige die scoorde aan de lopende band. Deze scoort niet vaak en mist vaak ook een vrije trap in een wedstrijd
Ligt dat niet aan de sterkere tegenstanders die dus meer SH in hun ploeg hebben als die van jou?
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Niveau spelhervatter? 2/11/2009, 13:59
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Ligt dat niet aan de sterkere tegenstanders die dus meer SH in hun ploeg hebben als die van jou?
Huh mede inderdaad denk ik Maar bij mij vorig sh ging elke vrije trap er bijna in, nu heb ik dit seizoen al 3 x een melding gehad dat een vrije trap naast ging Hij schot zelf een pingel naast
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Niveau spelhervatter? 2/11/2009, 14:25
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Huh mede inderdaad denk ik Maar bij mij vorig sh ging elke vrije trap er bijna in, nu heb ik dit seizoen al 3 x een melding gehad dat een vrije trap naast ging Hij schot zelf een pingel naast
Zie mijn vorige opmerking
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Niveau spelhervatter? 2/11/2009, 14:32
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Zie mijn vorige opmerking
Dus als de keeper SH heeft schiet mij spelhervatter een vrije trap naast?
Of heeft het er mee te maken hoe meer SH des te eerder je een SH goal maakt in het veld?
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Niveau spelhervatter? 2/11/2009, 14:37
Directe spelhervattingen: Directe spelhervattingen zijn strafschoppen en directe vrije trappen. Om te scoren gebruikt je aangewezen spelhervatter zijn vaardigheid in spelhervatten om de keeper van de tegenstander te slim af te zijn. Jouw keeper gebruikt, naast zijn keepen-vaardigheid, zijn spelhervatten voor het verdedigen tegen directe spelhervattingen. Hij kan echter niet je spelhervatter zijn.
Indirecte spelhervattingen: Ongeveer een derde van je kansen op spelhervattingen zal indirect zijn. Indirecte spelhervattingen zijn indirecte vrije trappen, en de uitkomst hangt af van de inspanningen van het hele team. Voor de aanval maak je gebruik van (in volgorde van belangrijkheid) de gemiddelde vaardigheid in scoren van je veldspelers, hun gemiddelde spelhervatten, en het spelhervatten van je spelhervatter. Voor de verdediging gebruik je (in volgorde van belangrijkheid) de gemiddelde vaardigheid in verdedigen van je veldspelers, hun gemiddelde spelhervatten, het keepen van je doelverdediger, en diens spelhervatten.
Ligt dus aan het SH van de keeper bij directe vrije trappen en pingels zoals ik al zei. Vanwege de indirecte SH hebben de meeste van mijn spelers wat scoren, want matig (niveau 5) is 3 niveau's hoger dan waardeloos (niveau 2) en drie niveau's meer bij je aanvallers is uiteraard veel duurder.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Niveau spelhervatter? 2/11/2009, 14:43