Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Toekomstplannen 23/9/2008, 20:09
Kanis schreef:
PvD schreef:
de kosten. het kost je toch 10k per week minimaal. Dat is voor de meeste beginnenden een groot deel van de begroting. Pas een jaar na aanvang, kun je er winsten uit halen, want dan pas kun je spelers naar het eerste elftal halen.
Ik had verwacht dat dat het argument was om te wachten. Momenteel draai ik tweewekelijks 55k winst. En afgelopen week zelfs 90k incl volgende week wordt dat ongeveer tweewekelijks 85k. Omdat ik dat financieel dus kan trekken lijkt me nu het juiste moment om te beginnen. En na een jaar kun je er winst uit halen? Een jaar in RL of een jaar in hattrick (seizoen).
hattrick-jaar Als je het wil, moet je het ook gewoon doen hoor. Je bent in het beginjaar dan dus ongeveer 150k kwijt, zonder dat je er iets voor terug krijgt. 150k in IX zijn toch 2 spelers die je had kunnen kopen. (voor 50-100k kun je al heel bruikbare trainees kopen) Ik vergeet er eigenlijk bij te zeggen dat het nog wel wat langer duurt voordat je er winst uit haalt, omdat je straatschoffies meestal niets waard zijn. Het is dus wachten op de eerste echte jeugdspeler, en daarna een hattrickjaar. Je moet sowieso promoveren komend seizoen. Als je het daarbij redt om ook nog een jeugdopleiding op te starten, dan moet je dat doen. Ik hoop niet dat je straks nog een jaar in IX zit, omdat je 150k in de jeugd hebt gestopt.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Toekomstplannen 23/9/2008, 20:32
Ik ben het helemaal eens met PvD
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Toekomstplannen 23/9/2008, 20:33
PvD, heeft gelijk in deze maar ja wat hij zelf ook zegt als je het wil moet je het gewoon doen lijkt mij
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Toekomstplannen 23/9/2008, 21:09
Thomaapje schreef:
Ik ben het helemaal eens met PvD
²
Powerzorro Formidabel
Aantal berichten : 226 Leeftijd : 38 Teamnaam : Sporting Edegem Reeks : VI.256 Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Toekomstplannen 29/9/2008, 10:48
- verkoop van m'n topaanvaller - aankoop van een topverdediger - opleiden van een nieuwe trainer - kampioen spelen in VI - nieuwe truitjes