Hoeveel meerwaarde is het als ik hem nu niet zou verkopen om hem pas begin volgend seizoen te verkopen? Opzich wil ik zo snel mogelijk een nieuwe mid aanschaffen, dus geld is wel nodig
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Briljante def 6/12/2009, 01:00
altijd 2-zijdig natuurlijk. Je wilt begin van het seizoen verkopen, maar dan heb je ook dan pas het geld en de prijzen zullen ook voor wat je wilt kopen hoger liggen. Of nu verkopen, maar dan vang je weer een lagere prijs.
Ik verkoop mijn spelers wel nu gewoon, maar voor een iets te hoge prijs. Na 3x verkoop je hem dan hopelijk.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Briljante def 6/12/2009, 01:20
als je een andere speler weer wilt kopen dan maakt de tijd van het seizoen niet zo heel veel uit volgens mij. Wat pvd ook zegt, je krijgt minder voor je speler, maar je hoeft ook minder neer te leggen voor de speler die je wilt kopen. Dat heft elkaar wel enigszins op. Als je geen speler terug wilt kopen ligt dit uiteraard anders, maar dat geldt voor jou niet in dit geval.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Briljante def 6/12/2009, 01:38
ja, daarom staat hij er nu eerst ook iets duurder op Maarja mijn spits moet ook nog de deur uit, moet eerst nog eens beter worden :P
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Briljante def 7/12/2009, 00:31
Volgend seizoen dus, want hij heeft nu een blessure van 4 weken
thomaapje Goddelijk