Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:27
---
---
--- De twee jongste moeten weg omdat ze niet meer voldoen en de oudste omdat z'n conditie aan de lage kant is. Als ik hem voor die prijs krijg verkocht, komt een gelijkwaardige, maar jongere. :-)
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:34
Hou maarrrrrrrr
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:35
Waarom? :-)
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:36
brent_g schreef:
Niet echt mijn type spelers
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:38
mooie spelers allemaal. wordt het 3x bovennatuurlijk ?
brent_g Moderator
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:39
_Rolex schreef:
brent_g schreef:
Zijn idd te goed voor jou
PvD schreef:
Jep, eentje is al gekocht. Met formidabel passen...
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:43
brent_g schreef:
_Rolex schreef:
brent_g schreef:
Zijn idd te goed voor jou
PvD schreef:
Jep, eentje is al gekocht. Met formidabel passen...
Hahaha te goed ja dat was het
brent_g Moderator
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:45
Ze beginnen massaal te janken als ze naar ob naar de tob1 moeten :P
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:47
brent_g schreef:
Ze beginnen massaal te janken als ze naar ob naar de tob1 moeten :P
Die Belgische comp kan je ook echt vergelijken met die van de nederlanders Maar goed jij bent er happy mee, maar ik zweer 100% dat PVD die zegt 3x mooie spelers niet 1 in zijn selectie zou nemen
brent_g Moderator
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:49
Ik ook niet... Daarom dat ze buitenvliegen. En ik weet niet of NL nog steeds een pak beter is?
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:50
nee, klopt. Het zijn geen spelers voor mijn team. maar dat wil nog niet zeggen dat het geen mooie spelers zijn. ik vind passen te erg overgewaardeerd, dus ik koop geen spelers met passen, ik ga ze juist verkopen met passen
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:53
laat die nieuwe eens zien bij de aankopen dan ? ben wel benieuwd
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:54
PvD schreef:
nee, klopt. Het zijn geen spelers voor mijn team. maar dat wil nog niet zeggen dat het geen mooie spelers zijn. ik vind passen te erg overgewaardeerd, dus ik koop geen spelers met passen, ik ga ze juist verkopen met passen
Zonder zijn topic te verneuken, ben ik toch benieuwd wat jou motivatie is omtrent het overwaarderen van passen.
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 22:56
ik bedoel met overwaarderen, dat je teveel betaalt voor de ratings die je ervoor terugkrijgt.
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 23:00
Guzman lijkt mij wel een interessante speler.
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 23:02
PvD schreef:
ik bedoel met overwaarderen, dat je teveel betaalt voor de ratings die je ervoor terugkrijgt.
Ok deels met je eens, maar je aanvals drang lijkt mij toch sterker te worden naarmate je meer passen bezit(of zie ik dat verkeerd) Als je de sterren bedoeld in een wedstrijd ja ok dan gebeurd er weinig(maar iets zegt mij dat jij niet de persoon bent die daar naar kijkt), maar ik denk dat passen toch wel zijn nut heeft als het om aanvallen gaat.
brent_g Moderator
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 23:08
Jep, versterkt de centrale aanval. :-)
dumery Slecht
Aantal berichten : 20 Teamnaam : fc boobies Reeks : VI.300 Land : België Registration date : 17-09-08
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 23:38
aanval versterkt wel door het passen, maar niet genoeg als je kijkt welke prijzen je betaald voor dat extra passen bij de hoofdstad
zo denk ik er persoonlijk over (ik train zelf passen om de winst, niet om mijn team echt beter te maken)
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 23:40
dumery schreef:
aanval versterkt wel door het passen, maar niet genoeg als je kijkt welke prijzen je betaald voor dat extra passen bij de hoofdstad
zo denk ik er persoonlijk over (ik train zelf passen om de winst, niet om mijn team echt beter te maken)
kijk; precies wat ik bedoel en precies wat ik ga doen.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 17/9/2008, 23:43
PvD schreef:
dumery schreef:
Het is inderdaad zo dat je heel wat geld neertelt voor een middenvelder met passen en dat dit niet evenredig loopt voor de ratings die je er in de plaats voor krijgt.
Maar dat geld dat je erin steekt is geen verloren geld hé. Overigens is het zo dat je je aanval kan boosten en dit zonder hoge lonen te moeten betalen. En dat is mijn hoofddoel, de lonen zo laag mogelijk houden en toch mooie ratings halen.
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 18/9/2008, 08:06
Spidersencer schreef:
PvD schreef:
dumery schreef:
Het is inderdaad zo dat je heel wat geld neertelt voor een middenvelder met passen en dat dit niet evenredig loopt voor de ratings die je er in de plaats voor krijgt.
Maar dat geld dat je erin steekt is geen verloren geld hé. Overigens is het zo dat je je aanval kan boosten en dit zonder hoge lonen te moeten betalen. En dat is mijn hoofddoel, de lonen zo laag mogelijk houden en toch mooie ratings halen.
En daar ben ik het helemaal mee eens.Die lonen zijn een doorn in het oog, dus heb ik liever een wk met uitstekend passen dan een boven natuurlijke zonder passen.
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 18/9/2008, 09:52
_Rolex schreef:
Spidersencer schreef:
PvD schreef:
dumery schreef:
En daar ben ik het helemaal mee eens.Die lonen zijn een doorn in het oog, dus heb ik liever een wk met uitstekend passen dan een boven natuurlijke zonder passen.
dat is inderdaad een voordeel van de bijstats.
brent_g Moderator
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 18/9/2008, 17:14
dumery schreef:
Parijs, Londen, Tokio?
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 18/9/2008, 17:18
brent_g schreef:
dumery schreef:
Parijs, Londen, Tokio?
Lol
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Vrijwel m'n hele middenveld :-) 19/9/2008, 12:13
heeft er iemand al geboden op dieje 2de middenvelder Brent?