Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Wat voor trainer in 7e divisie? 16/12/2009, 14:05
Hiep hoi,
Ik heb een paar seizoenen geleden een goede trainer met slecht leiderschap gekocht; nu is zijn leiderschap inmiddels rampzalig. Ik promoveer nu naar de 7e divisie; wat kan ik het beste doen? Deze trainer houden? Opnieuw goede trainer met slecht leiderschap kopen? Of een betere trainer kopen? Thanx!
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Wat voor trainer in 7e divisie? 16/12/2009, 14:18
ik denk dat vanaf de VIe divisie je teamgeest echtbelangrijk gaat worden. Als je dus niet meteen kampioen wilt worden, kun je nog een keer een goed/slecht trainer kopen voor 2 seizoenen. Daarnaast kun je voor de toekomst alvast een toekomstig trainer kopen met goed leiderschap en matig of redelijk ervaring, die over 2 seizoenen wel goed ervaring heeft, voor als je weer wilt doorpromoveren naar VI. Vlak voor de eerste wedstrijd in VI kun je hem dan promoten. Dan moet je er uiteraard wel voor zorgen dat het een speler is die af en toe mee kan spelen. Een speler heeft meestal iets van 20 wedstrijden nodig om een level in ervaring te stijgen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Wat voor trainer in 7e divisie? 16/12/2009, 15:36
sowieso een met goed leiderschap (en ik denk behoorlijk redelijk ervaring) kopen Competitie is natuurlijk even afwachten, maar een externe met leiderschap aannemen is erg duur. Als je coach niet zakt naar redelijk kan je hem nog wel een seizoen houden, maar dan moet die andere wel goed ervaring hebben het volgende jaar
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Wat voor trainer in 7e divisie? 16/12/2009, 16:23
Thomaapje schreef:
sowieso een met goed leiderschap (en ik denk behoorlijk redelijk ervaring) kopen Competitie is natuurlijk even afwachten, maar een externe met leiderschap aannemen is erg duur. Als je coach niet zakt naar redelijk kan je hem nog wel een seizoen houden, maar dan moet die andere wel goed ervaring hebben het volgende jaar
ik denk dat een coach met leiderschap in VII dus nog niet echt nodig is, maar dat moet je zelf beslissen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Wat voor trainer in 7e divisie? 16/12/2009, 16:25
Hangt er een beetje vanaf wat je doel is en of je kan piccen
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Wat voor trainer in 7e divisie? 17/12/2009, 18:31
Dank voor de tips! Ga in ieder geval even afwachten in wat voor competitie ik terecht ga komen.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Wat voor trainer in 7e divisie? 17/12/2009, 18:34
SemTex schreef:
Dank voor de tips! Ga in ieder geval even afwachten in wat voor competitie ik terecht ga komen.
Speler met leiderschap en redelijk ervaring zou ik alvast zoeken als ik jou was Hij moet dan nog 16 weken bij jou spelen voor hij coach kan worden, dan kan hij dus begin seizoen 42 coach worden als hij goed ervaring heeft
SemTex Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Wat voor trainer in 7e divisie? 17/12/2009, 18:46
Maar dan moet ik dus een speler kopen die in mijn A-team kan meespelen en goed leiderschap en redelijk ervaring heeft? Is het dan niet makkelijker om een waardeloze speler van 35 jaar te kopen die goed ervaring en goed leiderschap heeft die je dan 16 weken in je selectie laat zitten (desnoods zonder te spelen)? Of zijn die meteen heel duur?
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Wat voor trainer in 7e divisie? 17/12/2009, 18:51
SemTex schreef:
Maar dan moet ik dus een speler kopen die in mijn A-team kan meespelen en goed leiderschap en redelijk ervaring heeft? Is het dan niet makkelijker om een waardeloze speler van 35 jaar te kopen die goed ervaring en goed leiderschap heeft die je dan 16 weken in je selectie laat zitten (desnoods zonder te spelen)? Of zijn die meteen heel duur?
Inderdaad, gewoon een lekkere oude, maar met al goed ervaring zullen ze best wat duurder zijn Kijk via alltid.org of hij al veer ervaring heeft als je wel een redelijk ervaring speler wilt en die dan bijvoorbeeld iig de beker laten spelen
Speler zonder stats: goed ervaring en goed leiderschap gaat zo weg voor €550.000
SemTex Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Wat voor trainer in 7e divisie? 17/12/2009, 18:56