Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Beste teams week 1 7/1/2010, 00:22
Als ik inlog kom ik bij seizoen 40 en als ik seizoen 41 aanklik geeft hij weer seizoen 40 weer, beetje vreemd. Uiteindelijk seizoen 39 week 1 gekozen en daar in adressenbalk 41 ipv 39 invullen, en ja hoor nu wel :S Klik ik op iets wat ik wil zien maakt hij weer seizoen 40 :s dus maar weer in de adressenbalk veranderen in 41
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Beste teams week 1 7/1/2010, 09:56
Ik kom langzaaaammmmmm bij de nr 1 haha
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beste teams week 1 7/1/2010, 11:13
Tja reserve midjes erin + trades in de spits, dus nog best aardig.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Beste teams week 1 7/1/2010, 15:20
Ja, een rustig begin met maar 2 man 300+
De belgen daar onderin gaan ook lekker haha
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beste teams week 1 7/1/2010, 15:26
Voor mij was het ook een rustig begin inderdaad, de selectie is nog steeds niet rond. En uiteraard pic met een lage teamgeest.
Wat zijn die 2 belgen van plan eigenlijk? Het lijken wel Nederlanders met het oppotten van geld
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Beste teams week 1 7/1/2010, 15:37
Real gaat iig de kas spekken, Woz dan vast ook wel :P Ben je eindelijk in de ere ga je meteen weer terug :P
Of hij wil natuurlijk van VIII naar I zonder een seizoen over te slaan :P Poging 2, nu met meer geld :P
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beste teams week 1 7/1/2010, 15:54
pvd schreef:
Voor mij was het ook een rustig begin inderdaad, de selectie is nog steeds niet rond. En uiteraard pic met een lage teamgeest.
Wat zijn die 2 belgen van plan eigenlijk? Het lijken wel Nederlanders met het oppotten van geld
heel seizoen traden..
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beste teams week 1 7/1/2010, 15:57
Kevm81 schreef:
pvd schreef:
heel seizoen traden..
dacht ik al ja, a la patatje.
Jammer dat gewoon structureel een team opbouwen eigenlijk dus niet voldoende is om op het allerhoogste niveau te komen. Ik denk dat ik het op deze manier ga redden tot aan II. Maar daarna zul je gewoon een bankroll moeten opbouwen om 1 seizoen te knallen en hoge salarissen te kunnen gaan betalen.
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Beste teams week 1 7/1/2010, 21:28
pvd schreef:
Kevm81 schreef:
pvd schreef:
heel seizoen traden..
dacht ik al ja, a la patatje.
Jammer dat gewoon structureel een team opbouwen eigenlijk dus niet voldoende is om op het allerhoogste niveau te komen. Ik denk dat ik het op deze manier ga redden tot aan II. Maar daarna zul je gewoon een bankroll moeten opbouwen om 1 seizoen te knallen en hoge salarissen te kunnen gaan betalen.
reken daar maar meteen ook een heel seizoen "general" bij, en een conditiepercentage om van achterover te vallen als je echt wil knallen.... :P
(maar Petta zal mij hier straks wel ongelijk komen geven... )
Indien gewenst geef ik wel es een uitvoerige uiteenzetting van hoe het allemaal verliep die Rush en wat de grootste nadelen zijn van dergelijke manier van spelen... alsook de stress die erbij komt kijken... (hoe hoger je komt hoe moeilijker, maar ook hoe groter de in het verleden geleverde inspanning wordt die je verdedigd.... dat wil je natuurlijk niet zomaar zien sneuvelen, want éénmaal in II, was ik 2.5 jaar bezig met die rush.... ^^)
maar allez....
Hasta la Vista, B78
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Beste teams week 1 7/1/2010, 21:31
Patatje was ook vier maal achtereen landskampioen...dus is 't niet om één keer te knallen...
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Beste teams week 1 7/1/2010, 22:07
thedarkgift schreef:
Patatje was ook vier maal achtereen landskampioen...dus is 't niet om één keer te knallen...
toen wel, nu zou hem dat niet meer lukken 4 jaar.
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Beste teams week 1 7/1/2010, 22:31
Waarschijnlijk heb je gelijk. (Mijn God, ik heb het eens getypt op een forum...omg! )
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beste teams week 1 7/1/2010, 22:47
Je kan mij uit de lijst halen dit seizoen ;-)
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beste teams week 1 7/1/2010, 22:49
thedarkgift schreef:
Waarschijnlijk heb je gelijk. (Mijn God, ik heb het eens getypt op een forum...omg! )