Vergrijzing van het team, nieuw trainingsplan, nieuwe begroting, blablabla en zo nog wat. Dus gaat het halve team eruit voor de renovatie, volgend seizoen toch echt gaan proberen om de VI te bereiken.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Half team op de schop (uitm/bri mids, wb spitsen) 19/9/2008, 18:34
Je bent nogal wat van plan
DrieKeerNul Slecht
Aantal berichten : 26 Teamnaam : Fc Drie Maal Niets Reeks : VII.925 Land : Nederland Registration date : 19-09-08
Onderwerp: Re: Half team op de schop (uitm/bri mids, wb spitsen) 19/9/2008, 18:38
_Rolex schreef:
Mja ik zit een beetje vast in mijn reeks en ga volgend seizoen toch serieus voor de VI, maar daarvoor moeten wel eerst alle ouwe lullen buiten
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Half team op de schop (uitm/bri mids, wb spitsen) 19/9/2008, 18:40
Als het om oud gaat, dan haal je het niet denk ik Als het om stats gaat, dan geef ik je meer kans :P
DrieKeerNul Slecht
Aantal berichten : 26 Teamnaam : Fc Drie Maal Niets Reeks : VII.925 Land : Nederland Registration date : 19-09-08
Onderwerp: Re: Half team op de schop (uitm/bri mids, wb spitsen) 19/9/2008, 18:42
Thomaapje schreef:
Als het om oud gaat, dan haal je het niet denk ik Als het om stats gaat, dan geef ik je meer kans :P
Het zijn ook nog wel redelijke spelers, alleen een beetje over de houdbaarheidsdatum.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Half team op de schop (uitm/bri mids, wb spitsen) 19/9/2008, 18:43
DrieKeerNul schreef:
_Rolex schreef:
Mja ik zit een beetje vast in mijn reeks en ga volgend seizoen toch serieus voor de VI, maar daarvoor moeten wel eerst alle ouwe lullen buiten
Ik neem aan dat je er jong voor terughaalt met een erg goede stat?? Waar haal je de extra centen vandaan, die jonge spelers met zich meebrengen.Of neem je genoegen met een paar man minder in je selectie???
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Half team op de schop (uitm/bri mids, wb spitsen) 19/9/2008, 18:47
_Rolex schreef:
quote]Ik neem aan dat je er jong voor terughaalt met een erg goede stat?? Waar haal je de extra centen vandaan, die jonge spelers met zich meebrengen.Of neem je genoegen met een paar man minder in je selectie???
Dat bedoel ik ermee
DrieKeerNul Slecht
Onderwerp: Re: Half team op de schop (uitm/bri mids, wb spitsen) 19/9/2008, 18:49
Die spitsen die ik verkoop waren B-trainees, en aangezien ik overweeg om van training te veranderen is het zonde om wonderbaarlijke spelers op de bank te hebben zitten. Daarvan kan ik een beter en jonger middenveld (en keeper) kopen.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Half team op de schop (uitm/bri mids, wb spitsen) 19/9/2008, 18:55
Ja ok, die spitsen is dan logisch
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Half team op de schop (uitm/bri mids, wb spitsen)