5 doelpunten tegen, 4 vanop de rechter- of linkerflank. Ik heb daar geen spelers lopen(3 verdedigers in het centrum) maar dat is normaal toch geen probleem?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Hier 5-0 gewonnen en onze hoogste hatstats ooit behaald. Enkel jammer van het snelle pull back event
wat zeg je ? feli met de overwinning! 10:51 The structure of the game started to change as Kickers decided to pull back and meet their opponents in their own half.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Uit tegen de koploper, ga piccen met mijn b-middenveld
En zie daar 0-1 voor haha, zegt nog niets maar toch Mijn wissels stonden al klaar na de rust Er staat een middenvelder in die normaal gesproken in een vriendschappelijke wedstrijd nog wissel zit haha Mede omdat ik slechts 9 trainbar spelers hebt.
Hij heeft wel 78%bb!!!!!! dus ik verwacht nog wel wat
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Hier 5-0 gewonnen en onze hoogste hatstats ooit behaald. Enkel jammer van het snelle pull back event
wat zeg je ? feli met de overwinning! 10:51 The structure of the game started to change as Kickers decided to pull back and meet their opponents in their own half.
Mhh jou match gaat inderdaad nergens over haha, lekkere concurent
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
En zie daar 0-1 voor haha, zegt nog niets maar toch Mijn wissels stonden al klaar na de rust Er staat een middenvelder in die normaal gesproken in een vriendschappelijke wedstrijd nog wissel zit haha Mede omdat ik slechts 9 trainbar spelers hebt.
0-2
inmiddels 1-2
mzo Utopisch
0-2
inmiddels 1-2
Nah totaal niet verwacht 2-2 gespeeld vooraf voor getekend jammer genoeg stond ik 24 minuten voor tijd 0-2 voor waarna ik nog een kans kreeg op 0-3 Maar ik ben tevreden op naar woensdag................
Mijn middenveld zwak dat van hem wonderbaarlijk
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Ik moet het vanavond doen met 39% bbz, een puntje neem ik dus wel genoegen mee
Ik speel PIC en mis een vleugelspeler
Ben blijkbaar vergeten in alle drukte de wedstrijd op PIC te zetten, dus speelde normaal Tegenstander haalde ook een erg slecht middenveld, en hoe dat komt?........ geeeen idee, PIC lijkt me erg onwaarschijnlijk :S
Uiteindelijk wel met een iets minder middenveld met 50% en 51% een 1-3 winst gepakt
Ik speelde weer eens creatief en dat werkt blijkbaar wel vaker goed
Had op het competieforum al voorspeld dat het even door elkaar gehusseld zou worden: Nummer 1 speelt gelijk tegen de nummer 6 Nummer 2 verliest van de nummer 4 Daardoor stijg ik naar plekje 1
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08