Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: De goeie ... 3/3/2010, 22:56
En allemaal op de goeie gestemd vandaag daar in Nederland
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: De goeie ... 3/3/2010, 23:09
Niet gestemd
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: De goeie ... 4/3/2010, 10:08
PVV
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: De goeie ... 4/3/2010, 20:31
PVV
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: De goeie ... 4/3/2010, 20:35
VVD omdat hier nog geen PVV te krijgen was.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: De goeie ... 4/3/2010, 21:18
Al kan de PVV maar 75% waar maken wat ze zeggen dan is het al positief
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 00:22
Ik vind Wilder master, hij zegt dingen die mensen denken en gaat tenminste discussies aan en stookt de mensen op. Zo worden we tenminste wakker geschud
Maar vind dat hij soms wel een beetje doordraaft, de ideeën soms....
Om een standpunt te maken tov Nederland zou ik bij de landelijke verkiezingen PVV willen stemmen. Al zal de stemwijzer anders uit gaan wijzen
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 00:31
Ik ga bij de landelijke verkiezingen pas stemmen, PVV uiteraard
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 00:57
Kevm81 schreef:
Ik ga bij de landelijke verkiezingen pas stemmen, PVV uiteraard
Zie daarom vind ik je nu zo lief
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 02:37
Mijn god...nu maar hopen dat jullie het niet serieus menen.
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 10:06
thedarkgift schreef:
Mijn god...nu maar hopen dat jullie het niet serieus menen.
Mijn god nu maar hopen dat wij jou niet democratische mening serieus nemen.
Natuurlijk meen ik het wel, waarom zou ik het niet menen???
Verder ben ik er nog lang niet uit voor de verkiezingen op 9 juni, maar het gaat tussen PVV,VVD en D66
Alleen de rode zijn zo kortzichtig om alles op rassenhaat te gooien, maar hij heeft veel meer goede punten waar je niemand over hoort. Kijk naar Zwitserland en Denemarken daar gebeurt het al jaren(niet Oostenrijk he voor de jurgen liefhebbertjes) en in die 2 landen is het percentage allochtoon dermate goed, dat het voor 1 ieder heerlijk leven is(ook voor die allochtoon)
Als je hier in Nederland kijkt, dan zijn alle blanken momenteel de stad ontvlucht en vestigen ze zich in dorpen omdat zij zich niet veilig voelen. Rotterdam is voor 85% allochtoon op dit moment en je kan alles roepen wat je nu wilt maar echt lekker voel je je daar niet. Dit geld btw ook voor Amsterdam en Den haag, en aangezien merendeels van de criminaliteit gebeurt in steden en het vaker opvalt dat het een medemens met een kleurtje is, tja dan vind ik het niet gek dat momenteel de meeste "bang" zijn voor onze gekleurde vrienden. Ik ben zelf echt niet zo kortzichtig door alle blanken vrij te pleiten, want daar zijn er ook zat van die niet sporen.Maar het valt gewoon veel vaker op dat wij te maken hebben met een allochtoon dan met een 100% Hollander.(please ga nu niet roepen dat de meeste van hun ook Nederlanders zijn, want dan krijg ik bijna het tafeltennis gevoel van)
Maar goed jou keuze zou ik dus 100% respecteren, nu ff leren dat jij dat ook bij ons mag doen.
Ps ben wel benieuwd welke partij jou keuze zou zijn, maar aan de opmerking verwacht ik Groen links,SP of PVDA
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 12:34
ik stem ook geen wilders. En zal dat ook nooit doen. Hij ziet een probleem, dat zien wij allemaal. Maar de manier waarop hij het wil oplossen doet mij denken aan taferelen uit de 2e wereldoorlog. De radicale en gewelddadige moslims aanpakken vind ik geen probleem. Die mogen wat mij betreft ook hun nederlandse paspoort inleveren, als ze een dubbel paspoort hebben. Maar er zijn echt heel veel mensen vanuit het moslim geloof die door wilders juist negatief tegenover de nederlandse samenleving zijn gaan staan.
Ikzelf heb voor de gemeente trouwens vvd gestemd, en wil landelijk denk ik d66 gaan stemmen.
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 12:41
pvd schreef:
ik stem ook geen wilders. En zal dat ook nooit doen. Hij ziet een probleem, dat zien wij allemaal. Maar de manier waarop hij het wil oplossen doet mij denken aan taferelen uit de 2e wereldoorlog. De radicale en gewelddadige moslims aanpakken vind ik geen probleem. Die mogen wat mij betreft ook hun nederlandse paspoort inleveren, als ze een dubbel paspoort hebben. Maar er zijn echt heel veel mensen vanuit het moslim geloof die door wilders juist negatief tegenover de nederlandse samenleving zijn gaan staan.
Ikzelf heb voor de gemeente trouwens vvd gestemd, en wil landelijk denk ik d66 gaan stemmen.
Dit vind ik erg ver gaan.Maar goed jou idee hiervan uiteraard.
Trouwens de moslims erkennen de joden vervolging niet in diezelfde 2de wereldoorlog, dus voor hun gemoedstoestand zou ik dit niet als argument gebruiken.
Destijds was het een ander tijdperk waar de internationale gemeenschap er nog niet stond voor elkaar, dus een herhaling hoef je hier niet van te verwachten.
Ps ik heb een gruwelijke hekel aan de PVDA want die doet alsof ze met de allochtoon door 1 deur kunnen, maar in feite zijn ze alleen nodig voor de stemmen want er valt giga veel zetels te halen via deze bevolkingsgroep en hun weten dat dondersgoed.
Ik maak die politieke partijen dag en nacht mee in mijn functie als directie chauffeur, en daar leer je die pappeheimers echt kennen(dus niet alleen voor die camera)
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 13:49
_Rolex schreef:
Ps ik heb een gruwelijke hekel aan de PVDA want die doet alsof ze met de allochtoon door 1 deur kunnen, maar in feite zijn ze alleen nodig voor de stemmen want er valt giga veel zetels te halen via deze bevolkingsgroep en hun weten dat dondersgoed.
Ik denk ook dat een groot deel van de allochtonen ook PVV gaat stemmen. De "normalen" onder hun zijn de onruststokers ook zat namelijk
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 15:20
thomaapje schreef:
_Rolex schreef:
Ik denk ook dat een groot deel van de allochtonen ook PVV gaat stemmen. De "normalen" onder hun zijn de onruststokers ook zat namelijk
Ik stond gister perplex toen ik een Surinamer wonende in Almere hoorde roepen ik stem op de PVV
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 15:46
_Rolex schreef:
thomaapje schreef:
_Rolex schreef:
Ik stond gister perplex toen ik een Surinamer wonende in Almere hoorde roepen ik stem op de PVV
Dat toch ook gewoon het is toch niet zo dat PVV zegt alle surinamers het land uit?
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 16:38
mzo schreef:
_Rolex schreef:
thomaapje schreef:
_Rolex schreef:
Dat toch ook gewoon het is toch niet zo dat PVV zegt alle surinamers het land uit?
Nee ik bedoel hier te zeggen, dat dus niet alleen de blanke op hem stemmen.
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 16:39
D66
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 17:56
MrJim schreef:
D66
Jaja ik weet je leeftijd nou ondertussen wel
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 19:02
_Rolex schreef:
Als je hier in Nederland kijkt, dan zijn alle blanken momenteel de stad ontvlucht en vestigen ze zich in dorpen omdat zij zich niet veilig voelen. Rotterdam is voor 85% allochtoon op dit moment en je kan alles roepen wat je nu wilt maar echt lekker voel je je daar niet. Dit geld btw ook voor Amsterdam en Den haag, en aangezien merendeels van de criminaliteit gebeurt in steden en het vaker opvalt dat het een medemens met een kleurtje is, tja dan vind ik het niet gek dat momenteel de meeste "bang" zijn voor onze gekleurde vrienden. Ik ben zelf echt niet zo kortzichtig door alle blanken vrij te pleiten, want daar zijn er ook zat van die niet sporen.Maar het valt gewoon veel vaker op dat wij te maken hebben met een allochtoon dan met een 100% Hollander.(please ga nu niet roepen dat de meeste van hun ook Nederlanders zijn, want dan krijg ik bijna het tafeltennis gevoel van)
Het is gewoon kortzichtig om crimineel gedrag te gaan verbinden aan een geloof. Criminaliteit komt relatief veel voor onder de 'kansarmen' (mensen met slechte opvoeding, zonder baan, opleiding, etc.). Onder die groep zijn relatief veel allochtonen, dat is absoluut waar. En onder die groep allochtonen zijn veel moslims, dat is ook absoluut waar. Maar Wilders maakt ervan 'ISLAM = CRIMINEEL'. Dat is lekker kort en pakkend, en mensen die moeite hebben zaken genuanceerd te zien, vinden dat fantastisch en stemmen op hem.
_Rolex schreef:
Trouwens de moslims erkennen de joden vervolging niet in diezelfde 2de wereldoorlog, dus voor hun gemoedstoestand zou ik dit niet als argument gebruiken.
Met alle respect, dit is echt de kortzichtige bullshit waar Wilders gebruik van maakt. 9 van de 10 moslims erkennen de jodenvervolging. 1 op de 10 niet. Tuurlijk, dat is er 1 op de 10 te veel, en dat zijn er waarschijnlijk meer dan je onder andere bevolkingsgroepen vindt. Die gasten moet je keihard aanpakken. Maar als je dan concludeert dat 'De moslims de jodenvervolging niet erkennen', dan naai je die andere 9 moslims die de jodenvervolging wel erkennen.
_Rolex schreef:
Da's eigenlijk heel logisch, Wilders is anti-Islam en niet anti-allochtoon, en onder niet-Moslim allochtonen bestaan ook best veel anti-Moslim sentimenten.
Nogmaals: ik vind dat Wilders een aantal hele legitieme punten heeft en zinnige dingen zegt over veiligheid, criminaliteit, belastingen, ontwikkelingshulp, etcetera. Ik ben het er absoluut niet mee eens, maar wie ben ik om daar een oordeel over te vellen? Maar wat hij over de Islam zegt, vind ik gewoon crimineel. Nogmaals, er is absoluut een grote groep klootzakken onder jongeren van Turkse en Marokkaanse afkomst, en ie moet je keihard aanpakken. Maar die vertonen dat gedrag doordat ze geen opleiding, geen baan, geen opvoeding, of geen zin hebben, NIET omdat ze moslim zijn. Als je als politicus dan gaat roepen dat de Islam crimineel is en de Koran verboden moet worden (waar is Wilders' vrijheid van meningsuiting opeens?), alleen maar om op een goedkope manier stemmen te winnen, dan ben je een opportunistische xenofoob.
SemTex Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 19:05
Ohja, GroenLinks
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 21:30
SemTex schreef:
_Rolex schreef:
Het is gewoon kortzichtig om crimineel gedrag te gaan verbinden aan een geloof. Criminaliteit komt relatief veel voor onder de 'kansarmen' (mensen met slechte opvoeding, zonder baan, opleiding, etc.). Onder die groep zijn relatief veel allochtonen, dat is absoluut waar. En onder die groep allochtonen zijn veel moslims, dat is ook absoluut waar. Maar Wilders maakt ervan 'ISLAM = CRIMINEEL'. Dat is lekker kort en pakkend, en mensen die moeite hebben zaken genuanceerd te zien, vinden dat fantastisch en stemmen op hem.
_Rolex schreef:
Met alle respect, dit is echt de kortzichtige bullshit waar Wilders gebruik van maakt. 9 van de 10 moslims erkennen de jodenvervolging. 1 op de 10 niet. Tuurlijk, dat is er 1 op de 10 te veel, en dat zijn er waarschijnlijk meer dan je onder andere bevolkingsgroepen vindt. Die gasten moet je keihard aanpakken. Maar als je dan concludeert dat 'De moslims de jodenvervolging niet erkennen', dan naai je die andere 9 moslims die de jodenvervolging wel erkennen.
_Rolex schreef:
Da's eigenlijk heel logisch, Wilders is anti-Islam en niet anti-allochtoon, en onder niet-Moslim allochtonen bestaan ook best veel anti-Moslim sentimenten.
Nogmaals: ik vind dat Wilders een aantal hele legitieme punten heeft en zinnige dingen zegt over veiligheid, criminaliteit, belastingen, ontwikkelingshulp, etcetera. Ik ben het er absoluut niet mee eens, maar wie ben ik om daar een oordeel over te vellen? Maar wat hij over de Islam zegt, vind ik gewoon crimineel. Nogmaals, er is absoluut een grote groep klootzakken onder jongeren van Turkse en Marokkaanse afkomst, en ie moet je keihard aanpakken. Maar die vertonen dat gedrag doordat ze geen opleiding, geen baan, geen opvoeding, of geen zin hebben, NIET omdat ze moslim zijn. Als je als politicus dan gaat roepen dat de Islam crimineel is en de Koran verboden moet worden (waar is Wilders' vrijheid van meningsuiting opeens?), alleen maar om op een goedkope manier stemmen te winnen, dan ben je een opportunistische xenofoob.
Elke partij heeft goede en slechte punten,vind het alleen waardeloos dat alle andere partijen hun eigen slechte punten willen verbergen door Wilders continu af te vallen op zijn anti islam praktijken(want das ook echt het enige waar ze over willen vallen)
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 21:30
SemTex schreef:
Ohja, GroenLinks
Verassend
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 21:46
Is PVV dan eigenlijk niet te vergelijken met het Vlaams Belang hier? (Enkel dan het Vlaamsgezinde weglaten?)
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: De goeie ... 5/3/2010, 22:56
Groznyy schreef:
Is PVV dan eigenlijk niet te vergelijken met het Vlaams Belang hier? (Enkel dan het Vlaamsgezinde weglaten?)
nee het vlaamsbelang kon je vergelijken met Jorg Heider uit Oostenrijk destijds. Wilders is gewoon een top politicus, helaas is zijn achterban niet de meest briljante, dus krijg je het Pim Fortuin effect.(Zodra Wilders wegvalt stort de partij inéén)
1 ding is zeker, het word voor het eerst sinds tijden weer een interessante verkiezingsstrijd om te volgen