Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Speedag 10 (7/03/10) 7/3/2010, 13:05
Vanavond in VI.311 de kraker tussen FC radjes en FCMF. Deze derby zal gaan beslissen of radjes nog kampioen kan worden. De achterstand op FCMF is 3 punten en een flink aantal doelpunten. Maar radjes geeft zich nog niet gewonnen. Meer concurrenten voor de 1ste plek zijn er niet meer. De fans zeggen dan radjes licht in het voordeel is, maar dat zegt nog helemaal niks. De vorige wedstrijd werd met 5-2 gewonnen door FCMF en natuurlijk is radjes uit op revanche. Vanavond 20:00 in het Polski Owczarek Nizinny Stadion te Gelderland, wees er bij.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
3-2 verloren bij de nummer laatst. Er zat zeker een gelijkspel in. Gelukkig spelen de nummers 2 en 3 onderling gelijk waardoor ik toch nog 3 punten voorsprong hou op de tweede.
Rechtstreekse promotie is nu wel helemaal weg (al leek me dat sowieso al heel moeilijk).
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Er was maar een event gebeurd (gemiste kans) in de eerste helft. Ik moest wachten tot de 70' minuut tot er iets gebeurde. Vanaf dan werden er 4 goals gescoord met als resultaat een 1-3 winst.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Uit tegen de nr 3 zware lastige wedstrijd.................
1-2 voor, 3% bb meer voor mijn tegenstander Mede door 1 van mijn betere middenvelders die eraf getrapt is. 1 van de 3 spelers die nog beter moet worden dit seizoen
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
1-2 voor, 3% bb meer voor mijn tegenstander Mede door 1 van mijn betere middenvelders die eraf getrapt is. 1 van de 3 spelers die nog beter moet worden dit seizoen
Binnen 1 minuut de 2-2 en de 2-3 half uur voor tijd nog steeds 2-3...........inmiddels 5-3 achter het is gedaan
De ME
Waar zonder de ratings te zien was ik vandaag de mindere op papier en als mijn midje er dan ook nog afgekickt wordt Volgende week thuis tegen de koploper normaal gesproken ook een verloren match maar wie weet
thomaapje Goddelijk
1-2 winst, dus 6 punten voor 98.81% kans dat ik won, dus waar de 1-2 op gebaseerd is Heb veel kansen gemist man, pffff Hij speelde creatief (met 2x onvoorspelbaar), alleen maar extra positief voor mij dus
ps. ik heb mijn team voor de 5de klasse klaar staan: Derby uit, normaal spelen 274hatstats 263 was de voorspelling
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Thuis tegen de nummer één...ik schat mezelf niet geheel kansloos, aangezien hij de uiteindelijke nummer 3 zal worden waarschijnlijk
4-0 voor met rust
Weer die ME zeg ik je
Ik heb 69% bb. Veel kansen zal hij niet krijgen, daarnaast heb ik 1 SE en twee penalty's gekregen.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Binnen 1 minuut de 2-2 en de 2-3 half uur voor tijd nog steeds 2-3...........inmiddels 5-3 achter het is gedaan
De ME
Waar zonder de ratings te zien was ik vandaag de mindere op papier en als mijn midje er dan ook nog afgekickt wordt Volgende week thuis tegen de koploper normaal gesproken ook een verloren match maar wie weet
Eindstand 5-3, blessure +1
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08