Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: JOINT U17 scouting Nederland 26/3/2010, 18:44
Kevm81 schreef:
wollie schreef:
wollie schreef:
Kevm81 schreef:
Mijn mooiste, jammer van het passen:
Moses Nieuwenweg [1 maal een kaart gekregen] 15 jaar en 56 dagen [Technisch] Keepen: onbekend Verdedigen: onbekend Positiespel: matig (max. redelijk) Vleugelspel: zwak (max. onbekend) Passen: onbekend (max. slecht) Scoren: redelijk (max. goed)
heb 'm gepost op het JOINT forum, als ik meer hoor dan laat ik het even weten
ik heb even overlegd en helaas voldoet ook Moses niet aan de eisen. Zijn passen is te laag en daarnaast heeft hij niet een geschikte spec. Snel en onvoorspelbaar hebben de voorkeur en evt. koppen
Dacht ik al, toch bedankt voor het overleggen Ik train hem wel door tot goed scoren en redelijk positiespel en dan zie ik wel..
graag gedaan! Toch een mooi talentje, die zeker een goede training waard is.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: JOINT U17 scouting Nederland 9/11/2010, 21:02
Komt ineens een scout kijken voor deze speler
Coos van Scheijen (86444669) 16 jaar en 40 dagen Positiespel: matig (max. matig) Vleugelspel: onbekend (max. zwak) Passen: onbekend (max. goed) Scoren: matig (max. redelijk)
Krijgt alleen wat passen op het moment (speelt hier al 58 dagen)
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: JOINT U17 scouting Nederland 10/11/2010, 15:20
thomaapje schreef:
Coos van Scheijen (86444669) 16 jaar en 40 dagen Positiespel: matig (max. matig) Vleugelspel: onbekend (max. zwak) Passen: onbekend (max. goed) Scoren: matig (max. redelijk)
ja die zal het niet redden. Desondanks wel een aardig spelertje.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: JOINT U17 scouting Nederland 10/11/2010, 21:00
Nee, vind het ook een prutser Ik zei, ow ik dacht dat je voor mijn verdediger kwam haha
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: JOINT U17 scouting Nederland 10/11/2010, 22:06
thomaapje schreef:
Nee, vind het ook een prutser
Ik heb momenteel niets beters rondlopen bij mij Scout al een seizoenlang crap ...
wollie Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: JOINT U17 scouting Nederland 13/11/2010, 15:23
thomaapje schreef:
Nee, vind het ook een prutser Ik zei, ow ik dacht dat je voor mijn verdediger kwam haha
echt een prutser is het nou ook weer niet. Hij heeft alleen z'n leeftijd niet mee
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: JOINT U17 scouting Nederland 13/11/2010, 16:32
wollie schreef:
thomaapje schreef:
echt een prutser is het nou ook weer niet. Hij heeft alleen z'n leeftijd niet mee
Ik scout voor Trinidad & tobago alle jeugdacademies (amper 50 actieve ploegen en amper 30 hebben een YA, dus dat val goed mee) en daar zouden we heel happy zijn met dergelijke spelers
wollie Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: JOINT U17 scouting Nederland 17/11/2010, 18:41
Tokiodixx schreef:
wollie schreef:
thomaapje schreef:
Ik scout voor Trinidad & tobago alle jeugdacademies (amper 50 actieve ploegen en amper 30 hebben een YA, dus dat val goed mee) en daar zouden we heel happy zijn met dergelijke spelers
hoe kom je daar zo aan dan?
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: JOINT U17 scouting Nederland 18/11/2010, 00:32
wollie schreef:
thomaapje schreef:
ja die zal het niet redden. Desondanks wel een aardig spelertje.
Nog zoiets, deze heeft dan weer geen passen: Jong 16 Verdedigen: slecht (max. slecht) Positiespel: onbekend (max. redelijk) Vleugelspel: slecht (max. zwak) Passen: onbekend (max. slecht) Scoren: onbekend (max. goed)
Of dit: 17j 0d over 13 dagen en gaat dan meteen de deur uit Keepen: matig (max. redelijk) Verdedigen: matig (max. matig)
Allemaal halve spelers dus XD
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: JOINT U17 scouting Nederland 18/11/2010, 22:39
wollie schreef:
Tokiodixx schreef:
wollie schreef:
thomaapje schreef:
hoe kom je daar zo aan dan?
Ik heb al een hele tijd enkele T&T-internationals (of in wording) en ik volgde hun fora daardoor wat. Lange tijd waren het een bende kwakende Italianen die alles in handen hadden maar sinds een tijdje zijn de coach en U20-coach wel doenbare gasten. Ze zochten nog wat medewerkers en zodoende ...