Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Nieuwe reeks / poul

Ga naar beneden 
+8
blaerie78
FS STM
thomaapje
Kevm81
_Rolex
SemTex
mzo
pvd
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
mzo
Utopisch
Utopisch

Man Aantal berichten : 4007
Teamnaam : Senna United 08
Reeks : IV.18
Land : Nederland
Trainingsvorm : Passen
Registration date : 28-08-08

Nieuwe reeks / poul - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul   Nieuwe reeks / poul - Pagina 2 Icon_minitime29/9/2008, 21:02

mzo schreef:
Nah ik denk dat het is aangepast haha

Fans

Supportersclub : 2 629 leden
Stemming supporters : in de zevende hemel
Seizoensverwachting : elke dag in deze divisie is een bonus

Redelijk kansloos als ik inderdaad zo naar mijn cluppie kijk

Total Def Mid Att Total Def Mid Att Team

310 99 132 98 269.9 86.8 97.9 85.2 FC Sjakka
290 97 135 75 234.6 71.0 100.7 62.9 Dragon Boys
290 109 123 76 256.6 95.8 96.6 64.1 Gruoninga Victo..
294 89 123 103 271.4 80.7 98.6 92.1 FC Rismaster
289 105 129 68 246.7 91.6 94.9 60.2 VV Drunen
287 102 126 92 261.8 88.3 98.4 75.1 FC Mei
282 106 120 96 257.0 92.9 86.1 77.9 FC JI
263 53 126 91 226.7 48.4 99.6 78.6 Blatende Apen
Terug naar boven Ga naar beneden
Kanis
Briljant
Briljant
Kanis

Man Aantal berichten : 352
Teamnaam : AC Campionato
Reeks : #3 in VIII.45
Trainingsvorm : Positiespel
Registration date : 22-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul   Nieuwe reeks / poul - Pagina 2 Icon_minitime30/9/2008, 18:52

Ik zit nog steeds in IX.300. Vanuit X zijn er twee bot-teams bijgekomen die absoluut geen bedreiging vormen. Vanuit VIII is er één bot-team bijgekomen en één kandidaat voor het kampioenschap. Sterker nog, hij is vanuit VI naar IX gedegradeerd afgelopen seizoenen. Hij heeft een imposante spelerslijst maar heeft een hatstat van 121. In mijn laatste wedstrijd trapte ik 115 (mots) weg. Een leuke kandidaat om mee om de titel te strijden. Als ik me blijf ontwikkelen als afgelopen seizoen kan ik hem pakken.
SemTex
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk

Man Aantal berichten : 503
Teamnaam : Team Tornado
Reeks : V.95
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 25-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul   Nieuwe reeks / poul - Pagina 2 Icon_minitime1/10/2008, 12:35

Kanis schreef:
Hij heeft een imposante spelerslijst maar heeft een hatstat van 121.

131 Wink

Maar wel maf idd, die gast speelt wel gewoon elke week vriendschappelijke wedstrijden en koopt en verkoopt regelmatig spelers; hij is dus gewoon actief bezig, maar blijft toch hard degraderen... Je hebt wel een duidelijk beter middenveld dan hem, dus wordt wel spannend.
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Leeftijd : 44
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul   Nieuwe reeks / poul - Pagina 2 Icon_minitime1/10/2008, 12:53

SemTex schreef:
Kanis schreef:
Hij heeft een imposante spelerslijst maar heeft een hatstat van 121.

131 Wink

Maar wel maf idd, die gast speelt wel gewoon elke week vriendschappelijke wedstrijden en koopt en verkoopt regelmatig spelers; hij is dus gewoon actief bezig, maar blijft toch hard degraderen... Je hebt wel een duidelijk beter middenveld dan hem, dus wordt wel spannend.

je hebt van die mensen die de het beste team in IX willen hebben, of topscorer van nederland. Om zo bekendheid voor hun team te krijgen via Alltid.
http://www.free-play.nl
SemTex
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk

Man Aantal berichten : 503
Teamnaam : Team Tornado
Reeks : V.95
Registration date : 25-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul   Nieuwe reeks / poul - Pagina 2 Icon_minitime1/10/2008, 15:43

PvD schreef:
je hebt van die mensen die de het beste team in IX willen hebben, of topscorer van nederland. Om zo bekendheid voor hun team te krijgen via Alltid.

Lekker kansloos blij Maar dat is 't bij hem volgens mij niet; hij stelt namelijk wel telkens zijn beste spelers op in competitiewedstrijden. Volgens mij is 't een combinatie van niet echt slim spelen en een flinke dosis pech...
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul   Nieuwe reeks / poul - Pagina 2 Icon_minitime1/10/2008, 22:38

SemTex schreef:
PvD schreef:

Lekker kansloos blij Maar dat is 't bij hem volgens mij niet; hij stelt namelijk wel telkens zijn beste spelers op in competitiewedstrijden. Volgens mij is 't een combinatie van niet echt slim spelen en een flinke dosis pech...

he dat ken ik :P
vooral dat laatste fluiten
Kanis
Briljant
Briljant
Kanis

Man Aantal berichten : 352
Teamnaam : AC Campionato
Reeks : #3 in VIII.45
Trainingsvorm : Positiespel

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul   Nieuwe reeks / poul - Pagina 2 Icon_minitime11/10/2008, 21:00

SemTex schreef:
PvD schreef:

Toen hij reageerde op het competitieforum heb ik hem maar gewoon gevraagd waarom hij zich van VI naar IX heeft laten degraderen. Zijn antwoord was:

Citaat :
Ik heb besloten om zo veel mogelijk geld te sparen, en in welke divisie ik speel maakt me niet meer zo veel uit. Hattrick is niet mijn favoriete managerspel. En de laaste tijd train ik passen en speel daarom 2-5-3 en dat is niet echt een winnende tactiek.

Wat je met zoveel geld moet weet ik niet maar als hij graag veel geld heeft moet hij vooral doen. Afgelopen week heeft hij twee spelers verkocht voor in totaal bijna 5 miljoen. Twee topspelers van hem dus, misschien dat ik hem dan toch nog kan verslaan dit seizoen.
mzo
Utopisch
Utopisch

Man Aantal berichten : 4007
Teamnaam : Senna United 08
Reeks : IV.18
Registration date : 28-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul   Nieuwe reeks / poul - Pagina 2 Icon_minitime13/10/2008, 11:25

Ben volgens altid, de 3e ploeg uit mijn poule.
Pfffffff heeft denk ik wat met de beker te maken van mijn tegenstanders haha
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul   Nieuwe reeks / poul - Pagina 2 Icon_minitime

Nieuwe reeks / poul
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voorstel ivm Reeks(profiel)
» Nieuwe lay-out
» Nieuw seizoen nieuwe mogelijkheden
» Nieuwe interface voor wedstrijdorders
» Nieuwe fincanien

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum