Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul 30/9/2008, 18:52
Ik zit nog steeds in IX.300. Vanuit X zijn er twee bot-teams bijgekomen die absoluut geen bedreiging vormen. Vanuit VIII is er één bot-team bijgekomen en één kandidaat voor het kampioenschap. Sterker nog, hij is vanuit VI naar IX gedegradeerd afgelopen seizoenen. Hij heeft een imposante spelerslijst maar heeft een hatstat van 121. In mijn laatste wedstrijd trapte ik 115 (mots) weg. Een leuke kandidaat om mee om de titel te strijden. Als ik me blijf ontwikkelen als afgelopen seizoen kan ik hem pakken.
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul 1/10/2008, 12:35
Kanis schreef:
Hij heeft een imposante spelerslijst maar heeft een hatstat van 121.
131
Maar wel maf idd, die gast speelt wel gewoon elke week vriendschappelijke wedstrijden en koopt en verkoopt regelmatig spelers; hij is dus gewoon actief bezig, maar blijft toch hard degraderen... Je hebt wel een duidelijk beter middenveld dan hem, dus wordt wel spannend.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul 1/10/2008, 12:53
SemTex schreef:
Kanis schreef:
Hij heeft een imposante spelerslijst maar heeft een hatstat van 121.
131
Maar wel maf idd, die gast speelt wel gewoon elke week vriendschappelijke wedstrijden en koopt en verkoopt regelmatig spelers; hij is dus gewoon actief bezig, maar blijft toch hard degraderen... Je hebt wel een duidelijk beter middenveld dan hem, dus wordt wel spannend.
je hebt van die mensen die de het beste team in IX willen hebben, of topscorer van nederland. Om zo bekendheid voor hun team te krijgen via Alltid.
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul 1/10/2008, 15:43
PvD schreef:
je hebt van die mensen die de het beste team in IX willen hebben, of topscorer van nederland. Om zo bekendheid voor hun team te krijgen via Alltid.
Lekker kansloos Maar dat is 't bij hem volgens mij niet; hij stelt namelijk wel telkens zijn beste spelers op in competitiewedstrijden. Volgens mij is 't een combinatie van niet echt slim spelen en een flinke dosis pech...
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul 1/10/2008, 22:38
SemTex schreef:
PvD schreef:
Lekker kansloos Maar dat is 't bij hem volgens mij niet; hij stelt namelijk wel telkens zijn beste spelers op in competitiewedstrijden. Volgens mij is 't een combinatie van niet echt slim spelen en een flinke dosis pech...
he dat ken ik :P vooral dat laatste
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul 11/10/2008, 21:00
SemTex schreef:
PvD schreef:
Toen hij reageerde op het competitieforum heb ik hem maar gewoon gevraagd waarom hij zich van VI naar IX heeft laten degraderen. Zijn antwoord was:
Citaat :
Ik heb besloten om zo veel mogelijk geld te sparen, en in welke divisie ik speel maakt me niet meer zo veel uit. Hattrick is niet mijn favoriete managerspel. En de laaste tijd train ik passen en speel daarom 2-5-3 en dat is niet echt een winnende tactiek.
Wat je met zoveel geld moet weet ik niet maar als hij graag veel geld heeft moet hij vooral doen. Afgelopen week heeft hij twee spelers verkocht voor in totaal bijna 5 miljoen. Twee topspelers van hem dus, misschien dat ik hem dan toch nog kan verslaan dit seizoen.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe reeks / poul 13/10/2008, 11:25
Ben volgens altid, de 3e ploeg uit mijn poule. Pfffffff heeft denk ik wat met de beker te maken van mijn tegenstanders haha