Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: genieten 7/4/2010, 23:41
ik heb de afgelopen 2 avonden echt genoten van super voetbal, prachtige doelpunten en een berg spanning. doelplunten en spel van messi, en de spanning vandaag bij bayern en dan die goal van robben...
ik krijg nu echt zin in het wk!!
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: genieten 8/4/2010, 08:54
pvd schreef:
ik heb de afgelopen 2 avonden echt genoten van super voetbal, prachtige doelpunten en een berg spanning. doelplunten en spel van messi, en de spanning vandaag bij bayern en dan die goal van robben...
Ik hoop dat messi snel kinderen (jongetjes) gaat krijgen Wat een voetballer heerlijk gewoon.
Gisteren Bayern ook heerlijk, waren de mindere over 2 wedstrijden maar lekker belangrijk.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: genieten 8/4/2010, 08:57
Worden die jongentjes net zo goed als Messi? Die een of andere Cruijf had ook weinig te bieden bij die jeugdcompetitie met Barca
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: genieten 8/4/2010, 09:26
thomaapje schreef:
Worden die jongentjes net zo goed als Messi? Die een of andere Cruijf had ook weinig te bieden bij die jeugdcompetitie met Barca
haha daar heb je inderdaad meer dan punt. Maar wat een voetballer gelukkig is hij pas 22
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: genieten 8/4/2010, 19:15
en waar is Ronaldinho? Daar hoor je niks meer van op het moment
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: genieten 8/4/2010, 20:35
thomaapje schreef:
en waar is Ronaldinho? Daar hoor je niks meer van op het moment
Bij een elftal in verval en daar gaat hij net zo hard in mee Althans
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: genieten 8/4/2010, 23:09
pvd schreef:
kan ook niet meer wachten op het WK
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: genieten 9/4/2010, 11:37
Dan zie ik toch liever ManU dan Bayern in de finale tegen Barcelona. . .
Maar bon, wat ik heerlijk vond aan die match was die reactie van Robben na zijn goal, zooo geweldig!
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: genieten 9/4/2010, 11:59
Sander schreef:
Maar bon, wat ik heerlijk vond aan die match was die reactie van Robben na zijn goal, zooo geweldig!
Nu is kijken of Robben op het wk ook kan voetballen
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: genieten 9/4/2010, 13:49
_Rolex schreef:
Sander schreef:
Haalt ie niet,omdat ie WEER eens geblesseerd raakt
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: genieten 13/4/2010, 17:11
MrJim schreef:
_Rolex schreef:
Sander schreef:
zit er dik in ja...
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: genieten 13/4/2010, 21:05
wollie schreef:
MrJim schreef:
_Rolex schreef:
Sander schreef:
zit er dik in ja...
Whoah valt opzich toch wel mee de laatste tijd, oke hij blijft van glas maar toch Van Persie ook weer op de weg terug maar ja jammer genoeg blijft een w of ek voor de nederlandse toppers altijd lastig
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: genieten 13/4/2010, 21:11
van Persie gaat weer spelen morgen? Ondanks dat hij maanden niet gespeeld heeft vinden ze hem blijkbaar zo belangrijk dat hij meteen weer speelt :P
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: genieten 13/4/2010, 21:45
thomaapje schreef:
van Persie gaat weer spelen morgen? Ondanks dat hij maanden niet gespeeld heeft vinden ze hem blijkbaar zo belangrijk dat hij meteen weer speelt :P
Hij zit op de bank en is wedstrijdfit zegt de trainert
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: genieten 13/4/2010, 23:54
mzo schreef:
thomaapje schreef:
Hij zit op de bank en is wedstrijdfit zegt de trainert
Ik de krant stond dat hij de coach ging gokken met van Persie ofzo Eerste stukje gelezen waarin stond dat hij manden niet speelde en maar weer eens zijn dienst ging bewijzen De rest niet gelezen (altijd zo'n lange tekst)
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: genieten 10/5/2010, 21:51
Florentino Perez wil de koopkracht van Real aantonen Real laat oog vallen op Messi
Waarheid of een broodje aap verhaal? Real Madrid is van plan om het record te breken wat betreft het hoogste transferbedrag. Los Blancos is van plan in de komende zomer transferperiode een megabod te doen op Barcelona ster Lionel Messi van maar liefst 139.3 miljoen euro.
Real Madrid betaalde afgelopen zomer 94 miljoen euro aan Manchester United voor Cristiano Ronaldo. Het oorspronkelijke plan was om de interesse kenbaar te maken tijdens de week van de Champions League in het eigen Estadio Santiago Bernabéu, maar Barcelona haalde de finale niet.
Er wordt in Madrid niet verwacht dat Barcelona zal instemmen met de verkoop en het bod zal uiteindelijk falen, maar Florentino Perez wil met deze actie aantonen dat Real Madrid qua koopkracht nog steeds erg stabiel is.
Note: Niks is onmogelijk. In het jaar 2000 is het Florentino Perez ook gelukt om Luis Figo van de aartsrivaal te halen. Destijds was Figo, net als Messi nu, de sterspeler van Barça en was tevens ook aanvoerder van de Spaanse provincieclub.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: genieten 10/5/2010, 22:28
Zieke bedragen, laat ze eerst eens de schulden inlossen man
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: genieten 11/5/2010, 08:56
En ze begrijpen zelfs na dit seizoen nog steeds niet. EEN TEAM KAN JE NIET KOPEN!
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: genieten 11/5/2010, 19:41
mzo schreef:
En ze begrijpen zelfs na dit seizoen nog steeds niet. EEN TEAM KAN JE NIET KOPEN!
Nee, een team niet, wel goede spelers Real heeft al jaren dure spelers, maar een team is het nooit geweest
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: genieten 11/5/2010, 19:52
thomaapje schreef:
mzo schreef:
Nee, een team niet, wel goede spelers Real heeft al jaren dure spelers, maar een team is het nooit geweest
Met alleen maar goede spelers red je het dus niet
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: genieten 14/6/2010, 12:26
MrJim schreef:
_Rolex schreef:
Sander schreef:
invalbeurt tegen japan,pats na 5 minuten einde wk
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: genieten 14/6/2010, 12:33
Voor zij die op het werk zitten en geen tv in de buurt hebben
http://www.sporza.be/cm/sporza hier kan je alle matchen van het wk volgen in live-stream
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: genieten 14/6/2010, 14:57
MrJim schreef:
MrJim schreef:
_Rolex schreef:
Sander schreef:
invalbeurt tegen japan,pats na 5 minuten einde wk
Finale tegen Japan dat gaat hem niet worden denk ik
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: genieten 14/6/2010, 20:51
Tokiodixx schreef:
Voor zij die op het werk zitten en geen tv in de buurt hebben
http://www.sporza.be/cm/sporza hier kan je alle matchen van het wk volgen in live-stream