Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Life after H.A.T.T.R.I.C.K. 12/4/2010, 10:53
Een topic speciaal voor Dieter of alle anderen die al eens stopten of nadachten over stoppen.
Hoe kick je af? Hoe vul je je dagen nu? Hoe lang blijf je in hattricktermen denken (uitmuntende kaas, briljant spelletjes, reusachtige laarzen, heb ik mijn ploeg al gezet?, ....).
Shoot!
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K. 12/4/2010, 11:28
Tokiodixx schreef:
Een topic speciaal voor Dieter of alle anderen die al eens stopten of nadachten over stoppen.
Hoe kick je af? Hoe vul je je dagen nu? Hoe lang blijf je in hattricktermen denken (uitmuntende kaas, briljant spelletjes, reusachtige laarzen, heb ik mijn ploeg al gezet?, ....).
Shoot!
Makkelijk ik heb altijd een Briljante paar een wonderbaarlijke flush een buitenaardse fullhouse of een goddelijke royalflush.......Voor de rest geen privé leven
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K. 12/4/2010, 18:32
Een niet-bestaand leven?
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K. 12/4/2010, 20:27
Tokiodixx schreef:
Shoot!
Duidelijke topictitel .
Ik ben met Hattrick begonnen in een periode dat Hattrick een enorme groei kende in België en in het algemeen over heel de wereld. Wachttijden van 3 weken waren geen zeldzaamheid . Dit onder impuls van onder meer Powerzorro en PowerNRJ. Toen ik het speelde zat ik in het 6e middelbaar en waren er enkele klasgenoten die het ook speelden en dan was het leuk vergelijken met elkaar. Na een jaar of 2 kende ik dan mijn hoogtepunt en was ik enorm intensief bezig met het spel door onder andere te skilltraden. Maar het laatste jaar ben ik ermee gestopt en voelde ik beetje bij beetje dat het spel me minder kon boeien. Onder meer omdat Powerzorro, PowerNRJ ermee zijn gestopt of het op een laag pitje hebben gezet en er nog een paar andere zijn afgehaakt. Zonder deze community zou ik al veel eerder zijn gestopt trouwens! Maar deze week heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt en tot het besef gekomen dat Hattrick een sleur geworden was en geen plezier meer. Dan is de tijd rijp om te stoppen ... .
Mijn dagen zijn wel rijkelijk gevuld, ook zonder Hattrick. Ben sinds oktober begonnen met badmintonnen en ben er nu heel actief mee bezig. Begonnen met enkele vrienden eens in de week te spelen, maar ben nu aangesloten bij 2 badmintonclubs en zal in september beginnen competitie spelen. Ondertussen speel ik 4 avonden per week. En die andere avonden ga ik oftewel gaan fietsen, iets anders doen van sport of eens 'uitgaan'.
Ik zal Hattrick alvast niet missen, maar zal de tijd dat ik het heb gespeeld wel koesteren!
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K. 12/4/2010, 20:53
Groznyy schreef:
Tokiodixx schreef:
Shoot!
Duidelijke topictitel .
Ik ben met Hattrick begonnen in een periode dat Hattrick een enorme groei kende in België en in het algemeen over heel de wereld. Wachttijden van 3 weken waren geen zeldzaamheid . Dit onder impuls van onder meer Powerzorro en PowerNRJ. Toen ik het speelde zat ik in het 6e middelbaar en waren er enkele klasgenoten die het ook speelden en dan was het leuk vergelijken met elkaar. Na een jaar of 2 kende ik dan mijn hoogtepunt en was ik enorm intensief bezig met het spel door onder andere te skilltraden. Maar het laatste jaar ben ik ermee gestopt en voelde ik beetje bij beetje dat het spel me minder kon boeien. Onder meer omdat Powerzorro, PowerNRJ ermee zijn gestopt of het op een laag pitje hebben gezet en er nog een paar andere zijn afgehaakt. Zonder deze community zou ik al veel eerder zijn gestopt trouwens! Maar deze week heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt en tot het besef gekomen dat Hattrick een sleur geworden was en geen plezier meer. Dan is de tijd rijp om te stoppen ... .
Mijn dagen zijn wel rijkelijk gevuld, ook zonder Hattrick. Ben sinds oktober begonnen met badmintonnen en ben er nu heel actief mee bezig. Begonnen met enkele vrienden eens in de week te spelen, maar ben nu aangesloten bij 2 badmintonclubs en zal in september beginnen competitie spelen. Ondertussen speel ik 4 avonden per week. En die andere avonden ga ik oftewel gaan fietsen, iets anders doen van sport of eens 'uitgaan'.
Ik zal Hattrick alvast niet missen, maar zal de tijd dat ik het heb gespeeld wel koesteren!
Heb dat destijds ook een tijd gedaan voor de conditie Na het zoveelste yonex-racketje te hebben stukgemept er uiteindelijk mee gestopt. Nu beperkt mijn conditietraining zich tot het te voet gaan naar de Colruyt
Zorg trouwens dat je je voor die competitie in de juiste reeks inschrijft. De eerste keer dat ik aan toernooitje deelnam speelde ik tegen gastjes van 10 jaar
OT Ik kan me wel inbeelden dat ik ook ooit zal stoppen, maar zolang de ploeg goed boert blijft de uitdaging. CM raak ik ook na al die jaren niet echt beu, gewoon nu en dan de klemtonen wat verleggen
Veel plezier trouwens met het sportieve leven en ik stuur je wel een mailtje via het forum als ik ooit in eerste klasse raak
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K. 13/4/2010, 10:56
weet je wat het is,het blijft een leuk spelletje dat hattrick dus zal er voorlopig wel niet mee stoppen..misschien ooit eens overnieuw beginnen met men team maar dat is ook alles..
zo en nu maar men nieuwe foon bestellen
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K. 13/4/2010, 19:35
Ik vind dingen leuk zolang ik kan winnen Dus ik ben benieuwd wat ik er na dit seizoen van hattrick vindt, aangezien ik voor het eerst sinds jaren niet de kampioenskandidaat ben
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K. 20/6/2010, 19:43
vanaf 30 juni gaat de deuren bij Club Edegem ook dicht. Ik vond het heel plezant maar door de stop van Sporting en de weinig intresse heb ik besloten om vlak voor de grote vkaantie te stoppen
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K. 20/6/2010, 21:48
ok man! succes verder met de andere zaken des levens!
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K. 20/6/2010, 22:14
PowerNRJ schreef:
vanaf 30 juni gaat de deuren bij Club Edegem ook dicht. Ik vond het heel plezant maar door de stop van Sporting en de weinig intresse heb ik besloten om vlak voor de grote vkaantie te stoppen
Jammer dat je stopt. Het aantal Vlamingen op het forum begint zo bedroevend laag te zijn
Veel plezier in alles wat je nu gaat doen, en kom gerust nog langs hier op het forum!
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K. 11/8/2010, 00:25
Ben er weer na een maand internetloos geweest te zijn....
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K. 11/8/2010, 09:28
thedarkgift schreef:
Ben er weer na een maand internetloos geweest te zijn....
Ja ik vond het al raar en gek genoeg ben ik je ook nog gaan missen
Maar uhhh hoe kwam dat??
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K. 12/8/2010, 00:16
Miscommunicatie met caiway...
Wel zonde, hoop training gemist, maarja ... we gaan vrolijk weer verder.