Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Life after H.A.T.T.R.I.C.K.

Ga naar beneden 
+4
Groznyy
thomaapje
_Rolex
Tokiodixx
8 plaatsers
AuteurBericht
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

Man Aantal berichten : 1245
Teamnaam : Nation of Ulysses
Reeks : III.8
Land : Belgium
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 07-09-08

Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Empty
BerichtOnderwerp: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime12/4/2010, 10:53

Een topic speciaal voor Dieter of alle anderen die al eens stopten of nadachten over stoppen.

Hoe kick je af? Hoe vul je je dagen nu? Hoe lang blijf je in hattricktermen denken (uitmuntende kaas, briljant spelletjes, reusachtige laarzen, heb ik mijn ploeg al gezet?, ....).

Shoot!
Terug naar boven Ga naar beneden
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

Man Aantal berichten : 2472
Leeftijd : 53
Teamnaam : op naar de top1
Reeks : VI.326
Land : Nederland
Trainingsvorm : Positie(zo goed)
Registration date : 22-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime12/4/2010, 11:28

Tokiodixx schreef:
Een topic speciaal voor Dieter of alle anderen die al eens stopten of nadachten over stoppen.

Hoe kick je af? Hoe vul je je dagen nu? Hoe lang blijf je in hattricktermen denken (uitmuntende kaas, briljant spelletjes, reusachtige laarzen, heb ik mijn ploeg al gezet?, ....).

Shoot!
Makkelijk ik heb altijd een Briljante paar een wonderbaarlijke flush een buitenaardse fullhouse of een goddelijke royalflush.......Voor de rest geen privé leven Very Happy
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime12/4/2010, 18:32

Een niet-bestaand leven? Laughing
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

Man Aantal berichten : 1664
Reeks : .

BerichtOnderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime12/4/2010, 20:27

Tokiodixx schreef:

Shoot!

Duidelijke topictitel tong .

Ik ben met Hattrick begonnen in een periode dat Hattrick een enorme groei kende in België en in het algemeen over heel de wereld. Wachttijden van 3 weken waren geen zeldzaamheid tong . Dit onder impuls van onder meer Powerzorro en PowerNRJ. Toen ik het speelde zat ik in het 6e middelbaar en waren er enkele klasgenoten die het ook speelden en dan was het leuk vergelijken met elkaar. Na een jaar of 2 kende ik dan mijn hoogtepunt en was ik enorm intensief bezig met het spel door onder andere te skilltraden. Maar het laatste jaar ben ik ermee gestopt en voelde ik beetje bij beetje dat het spel me minder kon boeien. Onder meer omdat Powerzorro, PowerNRJ ermee zijn gestopt of het op een laag pitje hebben gezet en er nog een paar andere zijn afgehaakt. Zonder deze community zou ik al veel eerder zijn gestopt trouwens!
Maar deze week heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt en tot het besef gekomen dat Hattrick een sleur geworden was en geen plezier meer. Dan is de tijd rijp om te stoppen ... .

Mijn dagen zijn wel rijkelijk gevuld, ook zonder Hattrick. Ben sinds oktober begonnen met badmintonnen en ben er nu heel actief mee bezig. Begonnen met enkele vrienden eens in de week te spelen, maar ben nu aangesloten bij 2 badmintonclubs en zal in september beginnen competitie spelen. Ondertussen speel ik 4 avonden per week. En die andere avonden ga ik oftewel gaan fietsen, iets anders doen van sport of eens 'uitgaan'.

Ik zal Hattrick alvast niet missen, maar zal de tijd dat ik het heb gespeeld wel koesteren!
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

BerichtOnderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime12/4/2010, 20:53

Groznyy schreef:
Tokiodixx schreef:

Shoot!

Duidelijke topictitel tong .

Ik ben met Hattrick begonnen in een periode dat Hattrick een enorme groei kende in België en in het algemeen over heel de wereld. Wachttijden van 3 weken waren geen zeldzaamheid tong . Dit onder impuls van onder meer Powerzorro en PowerNRJ. Toen ik het speelde zat ik in het 6e middelbaar en waren er enkele klasgenoten die het ook speelden en dan was het leuk vergelijken met elkaar. Na een jaar of 2 kende ik dan mijn hoogtepunt en was ik enorm intensief bezig met het spel door onder andere te skilltraden. Maar het laatste jaar ben ik ermee gestopt en voelde ik beetje bij beetje dat het spel me minder kon boeien. Onder meer omdat Powerzorro, PowerNRJ ermee zijn gestopt of het op een laag pitje hebben gezet en er nog een paar andere zijn afgehaakt. Zonder deze community zou ik al veel eerder zijn gestopt trouwens!
Maar deze week heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt en tot het besef gekomen dat Hattrick een sleur geworden was en geen plezier meer. Dan is de tijd rijp om te stoppen ... .

Mijn dagen zijn wel rijkelijk gevuld, ook zonder Hattrick. Ben sinds oktober begonnen met badmintonnen en ben er nu heel actief mee bezig. Begonnen met enkele vrienden eens in de week te spelen, maar ben nu aangesloten bij 2 badmintonclubs en zal in september beginnen competitie spelen. Ondertussen speel ik 4 avonden per week. En die andere avonden ga ik oftewel gaan fietsen, iets anders doen van sport of eens 'uitgaan'.

Ik zal Hattrick alvast niet missen, maar zal de tijd dat ik het heb gespeeld wel koesteren!

Heb dat destijds ook een tijd gedaan voor de conditie fluiten Na het zoveelste yonex-racketje te hebben stukgemept er uiteindelijk mee gestopt. Nu beperkt mijn conditietraining zich tot het te voet gaan naar de Colruyt Embarassed

Zorg trouwens dat je je voor die competitie in de juiste reeks inschrijft. De eerste keer dat ik aan toernooitje deelnam speelde ik tegen gastjes van 10 jaar shock brede lach

OT Ik kan me wel inbeelden dat ik ook ooit zal stoppen, maar zolang de ploeg goed boert blijft de uitdaging. CM raak ik ook na al die jaren niet echt beu, gewoon nu en dan de klemtonen wat verleggen eten

Veel plezier trouwens met het sportieve leven en ik stuur je wel een mailtje via het forum als ik ooit in eerste klasse raak :knuf:
MrJim
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
MrJim

Man Aantal berichten : 711
Leeftijd : 51
Teamnaam : S.V.Den Haag
Reeks : VI.870
Trainingsvorm : Positiespel/Passen

BerichtOnderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime13/4/2010, 10:56

weet je wat het is,het blijft een leuk spelletje dat hattrick dus zal er voorlopig wel niet mee stoppen..misschien ooit eens overnieuw beginnen met men team maar dat is ook alles..

zo en nu maar men nieuwe foon bestellen
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime13/4/2010, 19:35

Ik vind dingen leuk zolang ik kan winnen
Dus ik ben benieuwd wat ik er na dit seizoen van hattrick vindt, aangezien ik voor het eerst sinds jaren niet de kampioenskandidaat ben
PowerNRJ
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
PowerNRJ

Man Aantal berichten : 680
Leeftijd : 38
Teamnaam : Club Edegem
Reeks : VI.542
Land : België
Trainingsvorm : scoren

BerichtOnderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime20/6/2010, 19:43

vanaf 30 juni gaat de deuren bij Club Edegem ook dicht. Ik vond het heel plezant maar door de stop van Sporting en de weinig intresse heb ik besloten om vlak voor de grote vkaantie te stoppen
http://www.ht-arena.com/club_edegem
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Leeftijd : 44
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2
Trainingsvorm : Passen

BerichtOnderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime20/6/2010, 21:48

ok man!
succes verder met de andere zaken des levens!
http://www.free-play.nl
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

BerichtOnderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime20/6/2010, 22:14

PowerNRJ schreef:
vanaf 30 juni gaat de deuren bij Club Edegem ook dicht. Ik vond het heel plezant maar door de stop van Sporting en de weinig intresse heb ik besloten om vlak voor de grote vkaantie te stoppen

Jammer dat je stopt. Het aantal Vlamingen op het forum begint zo bedroevend laag te zijn Sad

Veel plezier in alles wat je nu gaat doen, en kom gerust nog langs hier op het forum!
thedarkgift
Beheerder
Beheerder
thedarkgift

Man Aantal berichten : 1583
Teamnaam : Vampires Fc
Reeks : III.4
Registration date : 07-09-09

BerichtOnderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime11/8/2010, 00:25

Ben er weer na een maand internetloos geweest te zijn.... Mad
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

Man Aantal berichten : 2472
Leeftijd : 53
Teamnaam : op naar de top1
Reeks : VI.326
Trainingsvorm : Positie(zo goed)

BerichtOnderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime11/8/2010, 09:28

thedarkgift schreef:
Ben er weer na een maand internetloos geweest te zijn.... Mad
Ja ik vond het al raar en gek genoeg ben ik je ook nog gaan missen Very Happy

Maar uhhh hoe kwam dat??
thedarkgift
Beheerder
Beheerder
thedarkgift

Man Aantal berichten : 1583
Teamnaam : Vampires Fc
Reeks : III.4
Registration date : 07-09-09

BerichtOnderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime12/8/2010, 00:16

Miscommunicatie met caiway...

Wel zonde, hoop training gemist, maarja ... we gaan vrolijk weer verder.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Life after H.A.T.T.R.I.C.K.   Life after H.A.T.T.R.I.C.K. Icon_minitime

Life after H.A.T.T.R.I.C.K.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vlaams/Nederlands Hattrickforum :: NON-HATTRICK :: Niet-HT-
Ga naar: