Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Eregalerij 20/5/2010, 16:12
Hoe kan je een speler opnemen in de eregallerij ?
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Eregalerij 20/5/2010, 16:19
FS STM schreef:
Normaal klik je dan op het kroontje rechts op de spelerspagina van de bewuste speler, maar ik zie dat al de kroontjes grijs zijn, terwijl een deel van mijn spelers aan alle voorwaarden voldoet om opgenomen te worden.
Zal wel weer een probleem zijn bij HT dat ze op de lange baan hebben geschoven?
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Eregalerij 20/5/2010, 18:22
Tokiodixx schreef:
FS STM schreef:
Normaal klik je dan op het kroontje rechts op de spelerspagina van de bewuste speler, maar ik zie dat al de kroontjes grijs zijn, terwijl een deel van mijn spelers aan alle voorwaarden voldoet om opgenomen te worden.
awel ja, dat probleem heb ik dus ook
"Deze speler kan niet worden opgenomen in de Eregalerij."
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Eregalerij 20/5/2010, 23:07
Tokiodixx schreef:
FS STM schreef:
Bedoel je deze voorwaarden?
Promotieregels
De volgende regels zijn van toepassing op het opnemen van een speler in de Eregalerij:
* Je kunt per 12 uur slechts één speler tot deze eer verheffen. * Tot 3 slots zijn "vrij". Nadat je deze slots hebt gevuld, moet je steeds 16 weken (een vol seizoen) wachten tot je een volgende speler kunt promoveren naar je Eregalerij. * De speler (of trainer) moet ten minste de laatste drie seizoenen (48 weken) deel hebben uitgemaakt van je team. Wanneer je een speler trainer hebt gemaakt, dan begint de drieseizoenenregel opnieuw op de dag dat je hem tot trainer hebt benoemd. * De betreffende speler mag niet je huidige trainer zijn, op de transferlijst staan of in enig nationaal team spelen. * Spelers in de Eregalerij kunnen niet meer worden verkocht en kunnen geen wedstrijden meer spelen.
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Eregalerij 21/5/2010, 00:26
wollie schreef:
Tokiodixx schreef:
FS STM schreef:
Bedoel je deze voorwaarden?
Promotieregels
De volgende regels zijn van toepassing op het opnemen van een speler in de Eregalerij:
* Je kunt per 12 uur slechts één speler tot deze eer verheffen. * Tot 3 slots zijn "vrij". Nadat je deze slots hebt gevuld, moet je steeds 16 weken (een vol seizoen) wachten tot je een volgende speler kunt promoveren naar je Eregalerij. * De speler (of trainer) moet ten minste de laatste drie seizoenen (48 weken) deel hebben uitgemaakt van je team. Wanneer je een speler trainer hebt gemaakt, dan begint de drieseizoenenregel opnieuw op de dag dat je hem tot trainer hebt benoemd.
.
Jep. Ik heb meerdere spelers die al lang in mijn ploeg zitten, heb maar 2 spelers in eregallerij en de laatste werd al in 2008 toegevoegd. toch kan ik net als Fs STM niemand opnemen ...
edit : hmm als ik het zo bekijk heb ik misschien niemand die al de volle 3 seizoenen bij mijn ploeg speelt. Toch nog effe herbekijken
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Eregalerij 21/5/2010, 10:21
ja, dat van die 3 seizoen wist ik ook niet
Onderwerp: Re: Eregalerij 21/5/2010, 16:20
FS STM schreef:
ja, dat van die 3 seizoen wist ik ook niet
Maar jij hebt er wel paar die al langer dna drie seizoenen in je ploeg zitten. Lukt het dan met die wel? (niet echt doen hé )
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Eregalerij 23/5/2010, 20:01
ja, bij die is het icoontje geel gekleurd. dus dat zal wel lukken
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08