Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Wereldbeker spel met HT-radio

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

Man Aantal berichten : 1245
Teamnaam : Nation of Ulysses
Reeks : III.8
Land : Belgium
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 07-09-08

Wereldbeker spel met HT-radio Empty
BerichtOnderwerp: Wereldbeker spel met HT-radio   Wereldbeker spel met HT-radio Icon_minitime10/6/2010, 19:53

Even reclame maken voor het Wereldbekerspel van de jongens van Ht-radio chilll

Citaat :
Jeremies schreef:
Het wereldkampioenschap voetbal staat weer voor de deur.
België is helaas in deze editie geen deelnemer, maar van Nederland word door de wedkantoren toch wel verwacht dat ze hoge ogen gaan gooien op het wk. (Nederland staat op nummer 5 bij Unibet) Of dat ook daadwerkelijk zo is zal nog moeten blijken.

Hattrick Radio organiseert nog op de valreep voordat het WK gaat beginnen Het Voorspel WK Voorspel spel. Via onze website (http://www.ht-radio.nl) is een excel formulier te downloaden waarmee je jouw voorspellingen voor dit wk aan ons kunt doorgeven.
Nadat je het formulier volledig hebt ingevuld (graag met je ht-nickname, e-mail adres is niet verplicht) kan je dit opslaan en via de e-mail verzenden naar web@ht-radio.nl
Insturen kan tot 11 Juni 15:00

Elke zondag zullen we de tussenstand in dit spel bekend maken in het voorspel, dat elke zondag op Hattrick Radio te beluisteren is tussen 17:00 en 19:30. Later op de avond zullen we de stand ook via onze website bekend maken.

Meedoen aan dit spel kost overigens helemaal niets! De hoofdprijs is daarom ook eeuwige roem.

Directe link naar formulier: (http://www.ht-radio.nl/voorspel-spel.xls)

Edit:
Nog een aanpassing op de punten berekening tijdens de groepsfase:
Op het formulier staat dat er maximaal vier punten per regel te verdienen zijn, maar bij een goed voorspelde totoscore (aan de hand van de einduitslag) kennen we nog twee extra punten toe. Er zijn dus per regel zes punten te verdienen.

Ik heb zojuist een belangrijke aanpassing gemaakt in mijn post over het WK Voorspel spel:

Fout in formulier:
Waar aangegeven staat dat er kwartfinalisten ingevuld dienen te worden zijn dit eigenlijk de achtste finalisten. Ik kan dit helaas niet aanpassen omdat deze poule niet door mij zelf gemaakt is. Graag zou ik daarom ook willen vragen in de mail je kwartfinalisten (acht teams) bij te voegen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Wereldbeker spel met HT-radio
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Creatief spel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vlaams/Nederlands Hattrickforum :: ALGEMEEN :: Algemeen-
Ga naar: