Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: WK nieuws 3/7/2010, 01:35
Ja ik had 2-1 voor Ghana voorspeld Gaat die shampoo die penalty in de laatste secode missen XD
Heldendaad voor Suarez iig haha
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: WK nieuws 3/7/2010, 09:36
thedarkgift schreef:
Wat was Uruguay-Ghana een leuke wedstrijd om te kijken zeg... Zonde dat Gyan die penalty miste en Uru toch door GuAYde...
Nederland zou tegen beide moeten winnen, dus dat boeide niet.
Ik hoop op een finale tegen de winnaar van Duitsland-Argentinië, zou geniaal zijn
Zo jammer dat je Spanje ff vergeet
Het liefst zie ik een herhaling van 1974 maar dan winnend graag, maar iets zegt mij dat Spanje de finale haalt.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: WK nieuws 3/7/2010, 10:10
_Rolex schreef:
thedarkgift schreef:
Wat was Uruguay-Ghana een leuke wedstrijd om te kijken zeg... Zonde dat Gyan die penalty miste en Uru toch door GuAYde...
Nederland zou tegen beide moeten winnen, dus dat boeide niet.
Ik hoop op een finale tegen de winnaar van Duitsland-Argentinië, zou geniaal zijn
Het liefst zie ik een herhaling van 1974 maar dan winnend graag, maar iets zegt mij dat Spanje de finale haalt.
Whoah je kan toch hopen op de winnaar van duitsland-argentinie dat die de finale haalt? maar inderdaad spanje zit er ook in. Als die Duitsers de finale halen dan hebben ze verre weg de sterkste tegenstanders/ploegen verslagen
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: WK nieuws 3/7/2010, 10:12
_Rolex schreef:
Net wat mzo zegt, ik vergeet Spanje niet, alleen ik hoop op Argentinië/Duitsland...
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: WK nieuws 3/7/2010, 10:52
Voor het wk-poultje heb ik als finale Nederland - Duitsland.
Mooie overwinning van jullie, al zag ik het somber in aan de rust ....
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: WK nieuws 3/7/2010, 12:33
Van te voren zei Mathijssen al 1-0 de rust in is alles mogelijk
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: WK nieuws 3/7/2010, 14:01
Hebben ze gewonnen Nederland?
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: WK nieuws 3/7/2010, 14:57
2-1, tuuuuuuurlijk
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: WK nieuws 3/7/2010, 15:46
thomaapje schreef:
2-1, tuuuuuuurlijk
Netjes
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: WK nieuws 3/7/2010, 19:12
Deutschland, Deuthschland über alles!
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: WK nieuws 3/7/2010, 19:37
thedarkgift schreef:
Deutschland, Deuthschland über alles!
tja voor de 3rd x 4x scoren is knap en niet tegen de minste ploegen Maar was Duitsland vandaag zo goed of was .......................
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: WK nieuws 3/7/2010, 19:58
Ik vond ze goed. Na de eerste helft stonden ze verdiend voor en in de tweede helft kregen ze wat meer ruimte omdat Argentinië wel moest komen, maar dat speelden ze wel overtuigend uit vond ik.
Nederland-Duitsland finale ... kan het mooier?
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: WK nieuws 3/7/2010, 20:44
thedarkgift schreef:
Ik vond ze goed. Na de eerste helft stonden ze verdiend voor en in de tweede helft kregen ze wat meer ruimte omdat Argentinië wel moest komen, maar dat speelden ze wel overtuigend uit vond ik.
Nederland-Duitsland finale ... kan het mooier?
Kan absoluut mooier, Nederland 2 - Duitsland 1
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: WK nieuws 4/7/2010, 00:15
Zit net wat over Bergkamp te lezen, Engelse reporter schreef dit na zijn doelpunt tegen Newcastle: "Met zijn rug naar het doel nam hij de bal op zijn ene voet, speelde hem rond een verdediger met een andere voet en schoot hem langs de doelverdediger met zijn... Heeft Dennis Bergkamp drie voeten? Waarschijnlijk niet. Het leek alleen zo."
Ik ging stuk iig
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: WK nieuws 5/7/2010, 22:35
thedarkgift schreef:
Zit net wat over Bergkamp te lezen, Engelse reporter schreef dit na zijn doelpunt tegen Newcastle: "Met zijn rug naar het doel nam hij de bal op zijn ene voet, speelde hem rond een verdediger met een andere voet en schoot hem langs de doelverdediger met zijn... Heeft Dennis Bergkamp drie voeten? Waarschijnlijk niet. Het leek alleen zo."
Ik ging stuk iig
misschien bedoelde hij niet z'n voet........maar iets anders?
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: WK nieuws 7/7/2010, 09:20
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: WK nieuws 7/7/2010, 11:33
mzo schreef:
Allemaal mooi en aardig, maar ik zeg nog steeds(zoals als voor begin van het wk) dat Spanje de titel gaat pakken. Verder is het niet te hopen dat Nederland in de finale net zo speelt als tegen Urugay, want dan heb je tegen zowel Spanje als Duitsland 0,0 kans.
Dan even verder naar het duel van vanavond.Dit lijkt op voorhand een topper te worden. Het vleugelspel van Duitsland(dus op zijn hollands) tegen het combineren en wegtikken door het midden van Spanje.Dus het zou moeten regenen van kansen vanavond ik heb er nu al zin aan
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: WK nieuws 7/7/2010, 12:03
Heerlijk en zo lekker zichzelf
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: WK nieuws 7/7/2010, 13:40
_Rolex schreef:
mzo schreef:
Allemaal mooi en aardig, maar ik zeg nog steeds(zoals als voor begin van het wk) dat Spanje de titel gaat pakken. Verder is het niet te hopen dat Nederland in de finale net zo speelt als tegen Urugay, want dan heb je tegen zowel Spanje als Duitsland 0,0 kans.
Dan even verder naar het duel van vanavond.Dit lijkt op voorhand een topper te worden. Het vleugelspel van Duitsland(dus op zijn hollands) tegen het combineren en wegtikken door het midden van Spanje.Dus het zou moeten regenen van kansen vanavond ik heb er nu al zin aan
Nederland moet so wie so niet spelen hoe ze tot nu toe alle wedstrijden hebben gespeeld. Niveau is gewoon zo slecht, maar omdat je tegen mindere tegenstander speelt valt het gewoon niet of minder op. Brazilie 1 helft ben je helemaal dronken getikt, dat was de eerste en enige tegenstander van formaat.
En dan wordt er wel verteld door de spelers ja urugay is ook van een bepaald niveau. Onzin die zijn bij de laatste 4 gekomen door meer geluk als wijsheid
Maar ik zal er niet minder blij om zijn zondag
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08