Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: multiskill mid 21/8/2010, 14:32
Mooie speler natuurlijk, enige minpuntje is het ontbreken van een specialiteit. Waarom train je deze niet nog een paar leveltjes door op wing? Het is toch een prima speler voor de V?
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: multiskill mid 22/8/2010, 17:42
thedarkgift schreef:
Mooie speler natuurlijk, enige minpuntje is het ontbreken van een specialiteit. Waarom train je deze niet nog een paar leveltjes door op wing? Het is toch een prima speler voor de V?
hij is nu al redelijk op leeftijd en wil eigenlijk een jongere trainee (20-22 jaar) kopen met veel positiespel (wereldklasse) en goede spec. om daar dan een mooie multiskiller van te maken. Hij is niet verkocht trouwens. Staat er opnieuw op voor 3,9 M. Mocht het dan nog niet lukken dan zal ik inderdaad nog eens overwegen om hem nog wat door te trainen op vleugelspel. Op welke leeftijd zal deze nog flink wat opbrengen dan? Op zijn 27e nog? Of misschien 28 ook nog wel? Dan heeft hij natuurlijk wel heel wat meer wing erbij.
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: multiskill mid 22/8/2010, 19:25
Ik denk als je hem met bovennatuurlijk wing verkoopt op zijn 27ste die maximaal geld op zal leveren. Je kan hem nu ook voor wat te duur proberen te slijten natuurlijk, als dat lukt en die jongere trainee halen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: multiskill mid 22/8/2010, 19:48
bovennatuurlijk wing op zijn 27ste? :| Dat zijn 4 levels nog he...
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: multiskill mid 22/8/2010, 20:31
thomaapje schreef:
bovennatuurlijk wing op zijn 27ste? :| Dat zijn 4 levels nog he...
Klopt. Wat is je punt?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: multiskill mid 22/8/2010, 20:36
Ga je dat halen op die leeftijd in 1,5 seizoen?
Mijn 20j spelers doen er 14weken over om verdedigen te uppen
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: multiskill mid 22/8/2010, 20:57
thomaapje schreef:
Ga je dat halen op die leeftijd in 1,5 seizoen?
Mijn 20j spelers doen er 14weken over om verdedigen te uppen
Vanaf dit seizoen gaat 't allemaal sneller hè... Met de oude trainingssnelheid (ervan uitgaand dat hij net gepopt is) zou hij BN moeten halen met 28 jaar en 50 dagen, ik denk dat hij met de nieuwe trainingssnelheid het voor zijn 28ste zou moeten halen ja.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: multiskill mid 22/8/2010, 22:16
50 dagen sneller? Euh.... denk het niet hoor... Lagere levels gaan sneller toch? De hogere toch niet :S
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: multiskill mid 22/8/2010, 22:53
thomaapje schreef:
50 dagen sneller? Euh.... denk het niet hoor... Lagere levels gaan sneller toch? De hogere toch niet :S
Tot formidabel gaat het flink sneller, erna gaat het ook sneller, tot de TOPlevels waar het pas gelijk wordt en nog verder langzamer dan dat het was.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: multiskill mid 24/8/2010, 22:28
thedarkgift schreef:
thomaapje schreef:
Tot formidabel gaat het flink sneller, erna gaat het ook sneller, tot de TOPlevels waar het pas gelijk wordt en nog verder langzamer dan dat het was.
ja klopt inderdaad. Ik zie het wel even aan. Ik denk dat ik hem gewoon een paar keer voor een flink bedrag op de TL zet en afwacht wat de gek ervoor biedt. Mocht dit niet lukken train ik hem gewoon nog een paar levels op. Vanwege de crash van HT is zijn transfer wat uitgesteld, dus kan maar zo zijn dat hij vanavond nog wordt verkocht.
Uit het achtergrondverhaal: Tot het niveau 'formidabel' gaat de training veel sneller om daarna geleidelijk af te nemen tot aan 'reusachtig' (waar de trainingssnelheid gelijk zal zijn aan die van vandaag). Boven 'buitenaards' zal de training in vergelijking met vandaag geleidelijk langzamer gaan; bij 'goddelijk' zelfs veel langzamer.
Daarnaast zal de leeftijd van spelers minder belangrijk worden als het gaat om trainen. Dit betekent dat de versnelling bij oudere spelers hoger is. Bovendien betekent dit dat het niveau waarop de trainingssnelheid afneemt bij oudere spelers hoger ligt dan bij jongere spelers.
Enkele voorbeelden: - Een speler van 17 jaar zal tot 'formidabel' 50% sneller trainen (=150% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen. - Een speler van 23 jaar zal tot 'formidabel' 75% sneller trainen (=175% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen. Boven 'buitenaards' gaat de training langzamer dan nu (en hoe hoger de vaardigheid, hoe langzamer de snelheid). - Een speler van 26 jaar zal tot 'formidabel' 85% sneller trainen (=185% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen. Boven 'magisch' gaat de training langzamer. - Een speler van 29 jaar zal tot 'formidabel' 95% sneller trainen (=195% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen. Boven 'utopisch' gaat de training langzamer.
Een speler van 17 jaar zal nog steeds sneller trainen dan eentje van 18 jaar en die weer sneller dan eentje van 19 jaar, enzovoorts. Het verschil wordt komend seizoen echter kleiner.
wollie Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: multiskill mid 25/8/2010, 15:35
uiteindelijk is ie dan toch verkocht voor 3,9M
Ben er wel tevreden mee. Heb hem destijds gekocht voor 3,3M dus heb er toch nog 600K aan verdiend (dan reken ik zijn loon uiteraard niet mee, maar goed).
Ik heb inmiddels zijn vervanger ook al weer aangesteld (zie topic in gekochte spelers).