Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 25/8/2010, 14:10
Mijn eerste niet botje dit seizoen. Hopelijk loopt alles naar wens ...
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 25/8/2010, 14:57
succes iedereen !
kan iemand mijn verslag posten
thx!
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 25/8/2010, 15:21
Pettachi schreef:
succes iedereen !
kan iemand mijn verslag posten
thx!
De weersomstandigheden zijn prima en de 12000 supporters in Berilac Buck Arena hopen op een mooie pot voetbal. Pinguins speelt in een 4-4-2-opstelling. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: Vanhulle - Germonprez, Van Gerven, Dewitte, Famerée - Van den Brande, Franquet, Jaumain, Mannaerts - Jonker, Roland.
Holcim verkiest om in een 4-4-2-opstelling te spelen. De coach heeft ons de volgende opstelling meegegeven: Sederholm - Rydygier, Dasilva, Lukianas, Barontini - Vujačić, Plantier, Lehtovaara, Yáńez - Pavlín, Balle Larsen.
Tom Vanhulle houdt zijn ploeg recht in de 2e minuut door het schot van de centraal doorgebroken Petri Lehtovaara uit de hoek te ranselen. Mooie solo door het midden van Luděk Pavlín. Hij omspeelt de doelman en besluit met een tergend traag balletje richting doel. De bezoekers komen zo op voorsprong in de 4e minuut: 0 - 1 voor Holcim. De trouwe supporters van Holcim herkennen deze vrije trap vast van op het trainingsveld. Met een laterale pass wordt de verdediging op het verkeerde been gezet, waardoor Petri Lehtovaara het gaatje kan vinden. Hij aarzelt niet, en hier is de 0 - 2, in de 9e minuut! 34e minuut. Jean Plantier van Holcim duikt vanop rechts het 16-metergebied binnen en knalt heel droog de 0 - 3 binnen. De keeper is woest op zijn verdediging. Holcim-speler Esben Balle Larsen ontvangt de bal na een goede combinatie dwars door de verdediging van de thuisploeg en plaatst hem zorgvuldig in de hoek van de goal. 0 - 4, het thuispubliek is hier absoluut niet gelukkig mee! Holcim lijkt totaal niet te weten hoe ze nu eigenlijk moeten spelen. Hun organisatie zakt tot redelijk. De ruststand is 0 - 4. Holcim dicteerde het spel met 88 procent balbezit.
De Holcim-spelers hebben nog even de tactiek doorgenomen en de organisatie stijgt tot goed. De wedstrijd is zo'n 48 minuten bezig, Giosue' Barontini van Holcim breekt door op rechts en komt moederziel alleen voor de doelman. Hij schuift de bal heel makkelijk binnen, tot groot ongenoegen van het thuispubliek: 0 - 5. De manier van spelen verandert, Holcim trekt zich terug en zo moet de tegenstander meer vooruit spelen. 57e minuut. Heerlijke pass vanuit het middenveld naar Esben Balle Larsen, die de buitenspelval omzeilt en de voorsprong van Holcim vergroot tot 0 - 6. Holcim-speler Juan Carlos Yáńez had de wedstrijd best willen volmaken, maar de trainer haalt hem naar de kant in de 60e minuut. Zo krijgt Tiziano Marti de kans om zich te bewijzen. Luděk Pavlín van de bezoekende ploeg haalt voordeel uit een fout die veroorzaakt wordt door slechte communicatie tussen de keeper en de verdediging. Hij komt alleen voor doel en scoort de 0 - 7 in de 60e minuut voor Holcim.
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 25/8/2010, 15:53
Eventjes het huiswerk afmaken :
Citaat :
73e minuut. Aanval over rechts van Holcim. Pass naar Tiziano Marti, hij staat alleen voor de doelman en scoort de 0 - 8. Wat een defensieve blunder van de thuisploeg. Pinguins gaat een wissel moeten doorvoeren in de 77e minuut. Marijn Roland gaat mankend en aangeslagen van het veld en wordt vervangen door Nick Kimpe. Verscheidene spelers van Holcim lopen door elkaar. De organisatie is zoek en zakt naar zwak. De bezoekers komen opzetten op de linkerflank in de 83e minuut. Esben Balle Larsen controleert een harde pass knap met de borst en weet daarna zowaar nog te scoren ook. Zo wordt het 0 - 9. Dat was de derde goal van de wedstrijd voor Esben Balle Larsen - een hattrick! De spelers van Holcim voelen dat de overwinning in de lucht hangt. Gaweł Rydygier slentert dan ook op zijn dooie gemak naar de kant wanneer hij in de 85e minuut wordt gewisseld voor Władysław Wegner. Het gaat Holcim voor de wind in deze wedstrijd. Na 85 minuten besluit de trainer dat hij er nu wel Zvonimir Komar kan opbrengen voor Lassi Sederholm. Holcim, dat een balbezit had van 88 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
Bij Pinguins maakte Nick Kimpe vandaag het mooie weer. Daar staat tegenover dat Jean-Michel Germonprez erg slecht speelde. De belangrijkste Holcim-speler vandaag was Kamilis Lukianas. Zvonimir Komar druipt daarentegen af na een bedroevend slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt op 0 - 9.
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 25/8/2010, 16:23
3-0 verloren in Duitsland en een vleugelspeler dood (+2)...
PeterDM1965 Zwak
Aantal berichten : 47 Teamnaam : FC HURRICANE Reeks : VIII.191 Land : België Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-10
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 25/8/2010, 19:08
Oei.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 25/8/2010, 19:52
GVD
Extra niet pic gespeeld omdat hij een te goed middenveld haalt Speel je nu met 46% en 52% bbz en verlies je 2-0 Ik wist dat het met iets minder mid niet easy zou worden, maar zo verliezen Speel met 248 stats tegen 177 en dan dit (79.83% kans dat ik won)
Ook nog een trainee er af
Kon ik net zo goed wel PIC spelen
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 25/8/2010, 20:01
Flink ziek ja, jouw verdediging is 3 á 4 levels beter dan zijn aanval en jouw aanval is dik beter dan zijn verdediging...
Vorig seizoen had deze wedstrijd mij bijna de titel gekost, die ik achteraf lucky won op de laatste speeldag weliswaar, zoek maar op 264356742 89.44% en toch met 1-0 verliezen...
*edit* Wel grappig, hij scoort twee (toch redelijk zeldzame) Onvoorspelbaarheid SE's *edit*
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 25/8/2010, 21:17
5-1 gewonnen
5-5-0
2 blessures
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 25/8/2010, 22:19
MrJim schreef:
5-1 gewonnen
5-5-0
2 blessures
2-0 gewonnen en voor het eerst in ronde 4
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 25/8/2010, 22:25
_Rolex schreef:
Jezus, en je speelt al 5 jaar... NOOB!
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 25/8/2010, 22:39
1-5 gewonnen, geen blessures
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 26/8/2010, 01:06
FS STM schreef:
1-5 gewonnen, geen blessures
2
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 26/8/2010, 10:38
0-3 gewonnen. 2 gele kaarten, geen blessures.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 26/8/2010, 14:03
thedarkgift schreef:
_Rolex schreef:
Jezus, en je speelt al 5 jaar... NOOB!
Hehehehehe ja erg he
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 26/8/2010, 14:55
thomaapje schreef:
GVD
Extra niet pic gespeeld omdat hij een te goed middenveld haalt Speel je nu met 46% en 52% bbz en verlies je 2-0 Ik wist dat het met iets minder mid niet easy zou worden, maar zo verliezen Speel met 248 stats tegen 177 en dan dit (79.83% kans dat ik won)
komt bekend voor. Ik heb met 3-2 verloren en een vergelijkbaar verschil in Hatstats. Tis niet anders, de ME kan soms meedogenloos zijn. Ik had ook nog een spits met een blessure eraf. Gelukkig +1 en vandaag al weer een pleister, dus dat valt mee.
Voordeel: we kunnen ons weer vol op de competitie en training richten.
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 26/8/2010, 18:17
Ik heb met mazzel gewonnen van een mede-VI. Eerste keer dat ik de 4e ronde bereik Volgende week ga ik eruit tegen een V.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 26/8/2010, 19:58
wollie schreef:
thomaapje schreef:
GVD
komt bekend voor. Ik heb met 3-2 verloren en een vergelijkbaar verschil in Hatstats. Tis niet anders, de ME kan soms meedogenloos zijn. Ik had ook nog een spits met een blessure eraf. Gelukkig +1 en vandaag al weer een pleister, dus dat valt mee.
Voordeel: we kunnen ons weer vol op de competitie en training richten.
Zal denk ik een week moeten wachten... zonder 3de goede mid... en tegen kampioenskandidaat Gaan daarna wel knallen voor plek 3 :P Denk ik.... wat een twijfels.... haha :P
WTF De club zag helaas 2 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
PeterDM1965 Zwak
Aantal berichten : 47 Teamnaam : FC HURRICANE Reeks : VIII.191 Land : België Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-10
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 27/8/2010, 16:24
Mijn team reist maandag af naar het verre Finland om er een oefendueltje af te werken. Ben benieuwd met welk resultaat ze zullen weerkeren.
Afspraak aanstaande dinsdag 31/08/2010 om 20:20 uur.
fc rommerit - FCHurricane
4de in VIII.224 - 1ste in VIII.191
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 27/8/2010, 18:47
Speel in Paraguay volgende week, achja 't is weer een nieuw vlaggetje...
PeterDM1965 Zwak
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 27/8/2010, 19:27
Idd. En hoeveel vlagjes heb je zoal als ik mag vragen?
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 27/8/2010, 19:52
thedarkgift schreef:
Speel in Paraguay volgende week, achja 't is weer een nieuw vlaggetje...
Wanneer gaan wij weer eens ouderwets tegen elkaar trainen en blesures krijgen??
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 27/8/2010, 19:57
_Rolex schreef:
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 27/8/2010, 20:02
MrJim schreef:
_Rolex schreef:
Zodra ik uit de beker lig skattie hahaha volgende week dus (K)
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3) 27/8/2010, 20:29
PeterDM1965 schreef:
Idd. En hoeveel vlagjes heb je zoal als ik mag vragen?
38, maar ik speel pas 3 seizoenen.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 3)