Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
zal vd week wel ff kijken voor je eventueel,ben de moeilijkste niet voor die euro
nu niet gelijk allemaal beginnen he
Als ik online kon bankieren zou ik het niet vragen, maar gezien ik daar nog te jong voor ben: heb je nog een euro vrij voor deze arme jongen nu Kev die euro al terugbetaalt ?
Schooier.....
PS: Voor de Nederlanders onder ons..... Schooier=bedelaar
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
zal vd week wel ff kijken voor je eventueel,ben de moeilijkste niet voor die euro
nu niet gelijk allemaal beginnen he
Als ik online kon bankieren zou ik het niet vragen, maar gezien ik daar nog te jong voor ben: heb je nog een euro vrij voor deze arme jongen nu Kev die euro al terugbetaalt ?
Schooier.....
PS: Voor de Nederlanders onder ons..... Schooier=bedelaar
Schooier = Schooier in NL :P
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Blijft wel leuk dat vlaggen verzamelen, maar begin nou echt op een punt te komen dat het erg lastig wordt
Dan bied je op een speler van iemand van een moeilijk vlaggetje :P Zo kom je er wel aan
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
En als je dan toch het Nederlands wil aanscherpen, het juiste woord(per se = 'beslist')
Vergeef mijn baldadigheid hahaha kon het 1x niet laten :engel:
blaerie78 Wonderbaarlijk