Vanavond kan ik voor het eerst dit seizoen in mijn sterkste opstelling spelen, wegens geschorste en/of geblesseerde spelers. Ik speel uit en PIC, maar het zou toch geen probleem moeten zijn om de drie punten te pakken.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
1: het staat gelijk en wisselt naar 3-5-2 2: je schopt zijn hele verdediging naar de kloten tot ze er veel minder zijn 3: je maakt de 2-1 4: je geeft 4min voor tijd de voorsprong weer uit handen
Kut hagenezen. pfffff mijn team heeft geen energie meer denk ik :S het is op lijkt het wel
Op naar de p/d dus maar weer :S
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Niet mijn record, maar dat is niet zo gek met PIC. Met 5-4 gewonnen, waarmee ik nu 6 punten voorsta met nog maar twee wedstrijden te gaan met een beter doelsaldo van +16, dus dat lijkt gesneden koek. Vier punten boven de rechtstreekse promotie lijn ook, dus dat zit ook wel goed.
We gaan naar de IV!
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Ik was al lang kampioen, maar daar schiet ik weinig mee op :p
Makkelijk niet, maar onverdiend kan je het niet noemen
Jij staat ook nog een punt boven de lijn, dus je hebt nog alle kans om rechtstreeks te promoveren. Tegen Ooievaar moet je piccend kunnen winnen thuis en de laatste wedstrijd tegen Neville vol in de mots zou het ook moeten lukken.
thomaapje Goddelijk
Je bent te vroeg begonnen met spelers verkopen. Nu sta je weer een punt achter op de P/D-lijn en zul je de laatste wedstrijd moeten piccen ... als het op een P/D aankomt, zal je wel weer een topper aantreffen net als vorig seizoen ... zonde.
Ik heb 5-1 gewonnen en promoveer dus rechtstreeks naar de IV
PS: Zonder keeper 300 hatstats gehaald met 'normaal' spelen
thomaapje Goddelijk
Ja blijkbaar te vroeg begonnen en misschien ook teveel "normaal" gespeeld waardoor mijn teamgeest is gaan zakken. Daarnij 2 mids in slechte vorm... Maar alsnog had ik hier gewoon directe promotie moeten afdwingen Maar zoals altijd moet ik gewoon klasses beter zijn om wedstrijden te winnen, ben nou eenmaal van de bad beats
thomaapje Goddelijk
Eerste puntenverlies in wedstrijd 9: Reden: blessure voor vleugelspeler (4-4-2 ipv 3-5-2) 287 vs 258 hatstats met 51% bbz
Tweede puntenverlies in wedstrijd 11: Andere vleugelspeler geblesseerd, nieuwe spits + B spits 5-4-1 voor training, 4-5-1 in de 3de minuut en minuut 77 naar 3-5-2 290 vs 216 met 69% bbz
Wedstrijd 12, weer trainingsstart, en de boel later omgooien Wedstrijd 13, weer gewoon aanvallend beginnen maar dat werkt ook voor geen beter
waardeloos geheel
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Tjah, pechwedstrijden heeft iedereen wel eens in de competitie. Kijk de wedstrijden eens van de Kneusjes uit mijn competitie, dat was de gedoodverfde kampioen en heeft zo'n 5 á 6 pechwedstrijden dit seizoen, echt absurd. Of kijk naar Kevm81, die heeft ook al een portie 'bad beats' achter de kiezen ... en die moet een degradatieduel spelen terwijl hij qua stats mee zou kunnen doen voor de landstitel een klasse hoger....
Daarnaast moet je blessures kunnen opvangen met backup, iets wat ik ook niet heb overigens.
thomaapje Goddelijk
Backup is een extra verdediger Nouja ik heb nu verdedigers met positiespel, dus die kunnen makkelijk mee op het middenveld Daar heb ik wel backup
En ja, soms heb je behoorlik peg idd, heb er ook wel wat lans zien komen
woow, Kevin speelt ook nog hahah Maar zo bad heeft hij het ook niet hoor De verloren partijen is hij 50% de mindere, maar 2x echt beter (te weinig mid) Maar gemiddeld seizoengenomen is heeft hij wel de beste ratings ja
thomaapje Goddelijk
2-0 down in een gelijke strijd, zit me dan ook 0,0 mee de laatste tijd Als ik 6-0 had gewonnen was ik alsnog direct gepromoveerd, dat was de verwachting ook wel, en redelijk lastig
promotiewedstrijd dan maar “zij zijn licht in het voordeel“. Een nummer 5 uit div4 Hij heeft lijkt mij niet gepict want hij kon nog 4de worden Door dit seizoen heen is zijn vorm in topvorm gekomen, helaas tegen mij dus in de vorm van hun leven Gisteren scoorde ze thuis 306 stats met een uitstekend laag mid Een zware opgave dus