Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Vleugelspeler 18/10/2008, 23:43
FS STM schreef:
persoonlijk vind ik deze wel te oud...
Uhu, normaliter zou ik ook geen oude spelers kopen echter is deze wel zo leuk zodat ik dat aspect eventjes vergeet .
Vandaag ga ik echter nog een bod plaatsen op een andere speler (van 26).
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Vleugelspeler 19/10/2008, 03:44
Spidersencer schreef:
FS STM schreef:
persoonlijk vind ik deze wel te oud...
Uhu, normaliter zou ik ook geen oude spelers kopen echter is deze wel zo leuk zodat ik dat aspect eventjes vergeet .
Vandaag ga ik echter nog een bod plaatsen op een andere speler (van 26).
26 is een hele mooie leeftijd
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Vleugelspeler 19/10/2008, 09:37
Spidersencer schreef:
Tokiodixx schreef:
Spidersencer schreef:
Verder koop ik eigenlijk niet meer aan met de intentie dat ik een VIe, maar een Ve klasser ben (en dat moet wel gezien de sterkte van onder andere Tokiodixx )
Dank dank om mijn hattrick-ego te strelen :juich:
Ik zal Jan toch missen, hele schone speler, die alles had (behalve passen )
De waarheid mag gezegd worden .
Verder heb ik wel wat spijt dat ik Jan nu toch verkocht heb. Een passende en betere speler vinden met een niet al te hoog loon is toch zeldzaam.
Tja inderdaad nu heb je pas spijt. Dit soort spelers zijn niet 1 2 3 te vervangen. Ik ga voor mijn B-team t.z.t. zo een speler kopen, als ik mijn A-speler dan verkoop heb ik zijn opvolger al in huis
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Vleugelspeler 19/10/2008, 11:09
Nu, als ik vandaag de Spanjaard (zie boven) kan binnenhalen voor een niet al te gek bedrag, dan zal ik toch een tevreden man zijn
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Vleugelspeler 19/10/2008, 11:22
Spidersencer schreef:
Nu, als ik vandaag de Spanjaard (zie boven) kan binnenhalen voor een niet al te gek bedrag, dan zal ik toch een tevreden man zijn
Begrijp ik aan de ene kant wel aan de andere kant niet
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Vleugelspeler 19/10/2008, 11:46
mzo schreef:
Spidersencer schreef:
Begrijp ik aan de ene kant wel aan de andere kant niet
Leuk zo,n politiek correct antwoord, maar ga je dit ook nog even nader toelichten zodat wij het ook begrijpen.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Vleugelspeler 19/10/2008, 11:59
Haha mooi antwoord he
Tuurlijk is de nieuwe speler beter dan de verkochte speler, maar hij is ook wel ouder en misschien qua aanschaf ook wel duurder denk ik. Daarom had ik persoonlijk speler 1 gehouden en voor mijn 2e team alvast een vervanger gekocht en deze optrainen