Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Jeugdpull 12-10-08 12/10/2008, 06:36
Citaat :
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Gisbert Hoogerheide (221517466) 18 jaar en 72 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 21-11-2008 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 530 Loon: 333 €/week Eigenaar: FCMF Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Berry Delius.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Vleugelspel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Scoren wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Addy Alkemade (221521961) 19 jaar en 85 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 08-11-2008 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 180 Loon: 454 €/week Eigenaar: S.V. Den Haag Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit
Goed, de kandidaat van deze week is 16 jaar oud en heet Jonas Vandersteen.
Volgens mij is z'n Passen nu zowat zwak. Krijgt deze jongen de kans om zijn Scoren verder te trainen, dan moet hij op dat vlak toch wel matig kunnen halen volgens mij.
Mag hij zijn krabbel zetten, baas?
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Elvis Moelijn (221544993) 17 jaar en 69 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 24-11-2008 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 100 Loon: 437 €/week Eigenaar: op naar de top1 Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit
Addy Alkemade (221521961) 19 jaar en 85 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 08-11-2008 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 180 Loon: 454 €/week Eigenaar: S.V. Den Haag Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
hier blijft de pull-machine nu al tijdje heel droog staan....
weeral echt niks! (
Laatst aangepast door blaerie78 op 15/10/2008, 22:25; in totaal 1 keer bewerkt
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
mijn jeugdtalentje haalde gisteren 6 sterren als spits en is 15j97dagen, ben benieuwd wat die uiteindelijk gaat worden op zijn 17jaar !
'k heb gisteren miljaar nog een 5 sterren spits gevonden (die al in mijn team zat van in het begin). Hij is 15j101 dagen en had tot nu toe al 4x als mid gespeeld ..
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Mathieu Wolderling heet en 15 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Verdedigen. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Passen wordt!
Haalde 4,5 sterren als CD
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
mijn jeugdtalentje haalde gisteren 6 sterren als spits en is 15j97dagen, ben benieuwd wat die uiteindelijk gaat worden op zijn 17jaar !
'k heb gisteren miljaar nog een 5 sterren spits gevonden (die al in mijn team zat van in het begin). Hij is 15j101 dagen en had tot nu toe al 4x als mid gespeeld ..
6 ster zegt niks, kan maarzo matig scoren hebben :S
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
hij wordt dan ook getraind..
thomaapje Goddelijk
hij wordt dan ook getraind..
Ok
Ik vind die trainingsverslagen maar niks, je hebt er bijna nooit wat aan En als ze wat zeggen dan zeggen ze het 3x achter elkaar ofzo :S Hoop voor je dat je nog achter zijn stats komt
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
ja die jeugdtrainer valt bij mij ook heel vaak in de herhaling. Soms zit er wat bruikbare info tussen, maar meestal heb je er weinig aan.
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
ja die jeugdtrainer valt bij mij ook heel vaak in de herhaling. Soms zit er wat bruikbare info tussen, maar meestal heb je er weinig aan.
²
dussss.....
blaerie78 Wonderbaarlijk