Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Pam - Curly Kickers 23/8/2008, 13:43
Ik denk dat het de bedoeling is om per persoon een topic te openen ? Ik wil in ieder geval een eigen topic.
Ik ben Paul, 28. In September 2006 begonnen. Direct gepromoveerd naar VIII, maar daar 5 seizoenen blijven hangen. 2x onterecht op de laatste dag 2e geworden, helaas.
Intussen vorig seizoen gepromoveerd naar VII, waar ik na 9 wedstrijden 9 punten los sta op de nr.2 Volgend seizoen wil ik bovenin meedoen in VI en strijden voor het kampioenschap aldaar. Daarvoor heb ik nog 1 wingback nodig en ook wil ik mijn wingers vervangen door iets jongere om passen te gaan trainen.
Andere doelstellungen zijn om beter te blijven dan mijn vriendin, en plezier te houden in het spelletje. succes allemaal! :peace:
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
nee, ze doet het wel zelf. Ik heb haar wel aangeraden om spelmeken te trainen, aangezien ze weinig tijd heeft is dat wel makkelijk. En als ze een speler nodig heeft, help ik weleens zoeken, maar dat is het dan ook wel.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Je vriendin woont in Turkije? Anders kun je toch niet Turkije als nationaliteit gebruiken voor je hattrickteam? Anders had ik wel bijv. Angola genomen als startland
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Je vriendin woont in Turkije? Anders kun je toch niet Turkije als nationaliteit gebruiken voor je hattrickteam? Anders had ik wel bijv. Angola genomen als startland
klopt.
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09