Aantal berichten : 74 Leeftijd : 40 Teamnaam : Real Guarama Reeks : V.189 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 16-10-08
Onderwerp: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:06
Bij deze maar even voorstellen. Mijn naam is Jan, ik ben 23 jaar, woonachtig in Hoevelaken, en mijn team heet Real Guarama. Ik ben afgelopen seizoen gepromoveerd uit de 8e klasse, waar ik tot de 15 beste teams van die divisie behoorde, en dit seizoen verwacht ik ook meteen te promoveren naar de 6e klasse.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:12
Ah, daar is hij dan! Welkom, volgens mij promoveer je normaal gesproken meteen door inderdaad. Zou je dan niet je aankopen alvast op VI baseren ?? (gezien jou plan bij 'verkopen')
Zlajan Matig
Aantal berichten : 74 Leeftijd : 40 Teamnaam : Real Guarama Reeks : V.189 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 16-10-08
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:16
PvD schreef:
Ah, daar is hij dan! Welkom, volgens mij promoveer je normaal gesproken meteen door inderdaad. Zou je dan niet je aankopen alvast op VI baseren ?? (gezien jou plan bij 'verkopen')
Als ik nu uitmuntende middenvelders aantrek, zijn ze volgend seizoen (bijna) wonderbaarlijk, en ik weet zeker dat ik tegen die tijd een middenveld heb dat goed genoeg is voor de 6e klasse.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:19
Zlajan schreef:
Bij deze maar even voorstellen. Mijn naam is Jan, ik ben 23 jaar, woonachtig in Hoevelaken, en mijn team heet Real Guarama. Ik ben afgelopen seizoen gepromoveerd uit de 8e klasse, waar ik tot de 15 beste teams van die divisie behoorde, en dit seizoen verwacht ik ook meteen te promoveren naar de 6e klasse.
Welkom en leuk elftal heb jij
Ps ik verwacht ook meteen door te stromen naar 6, dus wie weet komen we elkaar tegen.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:21
bijna wonderbaarlijk vind ik persoonlijk niet genoeg voor VI. Vanaf wereldklasse kun je pas meedoen.
maar goed, je hebt een visie en een plan, daar gaat het als eerste om natuurlijk!
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:24
Wees welgekomen! (Wel eventjes niet letten op de "tijdelijke werkzaamheden" )
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:24
PvD schreef:
bijna wonderbaarlijk vind ik persoonlijk niet genoeg voor VI. Vanaf wereldklasse kun je pas meedoen.
maar goed, je hebt een visie en een plan, daar gaat het als eerste om natuurlijk!
Ik speel in 7 met bovennatuurlijk dus wonderbaarlijk is zeker te laag voor 6(ben ik bang voor)
Zlajan Matig
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:26
_Rolex schreef:
PvD schreef:
Ik speel in 7 met bovennatuurlijk dus wonderbaarlijk is zeker te laag voor 6(ben ik bang voor)
Maar wat voor rating haal jij met je middenveld? Ik haalde gister in de beker een niveau van goed (heel hoog), daarmee was ik veel te goed voor een 5e klasser die vorig seizoen gepromoveerd is uit de 6e klasse. Hij speelde in zijn beste opstelling, dus tja...
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:30
Zlajan schreef:
_Rolex schreef:
PvD schreef:
Maar wat voor rating haal jij met je middenveld? Ik haalde gister in de beker een niveau van goed (heel hoog), daarmee was ik veel te goed voor een 5e klasser die vorig seizoen gepromoveerd is uit de 6e klasse. Hij speelde in zijn beste opstelling, dus tja...
Ik haalde gister ook goed hoog maar ze zijn matig in vorm dus dat kan nog hoger.Verder check op naar de top1 en kijk maar waar mijn tegenstander gister mee speelde Ik denk niet dat jou aanval door die verdediging was heen gekomen.
Zlajan Matig
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:34
_Rolex schreef:
Zlajan schreef:
_Rolex schreef:
PvD schreef:
Ik haalde gister ook goed hoog maar ze zijn matig in vorm dus dat kan nog hoger.Verder check op naar de top1 en kijk maar waar mijn tegenstander gister mee speelde Ik denk niet dat jou aanval door die verdediging was heen gekomen.
Ik zag gister een team uit de 5e klasse, die zijn eerste wedstrijd daarin 9-0 had gewonnen tegen een non-botteam. Zijn middenveld en aanval waren zeer sterk, zijn verdediging en doelman stelde niks voor. Ik concludeer daaruit dat een sterke defensie niet zo heel veel zegt, ik heb een utopisch spelhervatter en daarmee kan ik direct of indirect altijd wel een goal maken.
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:45
Je haalde nu goed (laag) met je 2 sterkste spelers op wing naar het midden. Deze 2 ga je verkopen en daar haal je uitmuntend (spelmaken) voor terug. Dus waarschijnlijk ga je deze ratings niet herhalen met je nieuwe middenveld. Ook even de kleine nuance dat je veel beter was dan de tegenstander. Je was op het middenveld en centrale aanval sterker dan hij. Op de rest van het veld was hij sterker. Hatstats van 197 tegen 190. Je wint het gisteren dus op het middenveld, de plek die jij nu gaat verzwakken. VII ga er nog mee doorkomen, dat weet ik zeker, maar ik denk dat je het best zwaar gaat krijgen in VI het jaar erna.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:47
Joden onder elkaar welkom
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:47
Wilkommen!
Zlajan Matig
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:48
PvD schreef:
Je haalde nu goed (laag) met je 2 sterkste spelers op wing naar het midden. Deze 2 ga je verkopen en daar haal je uitmuntend (spelmaken) voor terug. Dus waarschijnlijk ga je deze ratings niet herhalen met je nieuwe middenveld. Ook even de kleine nuance dat je veel beter was dan de tegenstander. Je was op het middenveld en centrale aanval sterker dan hij. Op de rest van het veld was hij sterker. Hatstats van 197 tegen 190. Je wint het gisteren dus op het middenveld, de plek die jij nu gaat verzwakken. VII ga er nog mee doorkomen, dat weet ik zeker, maar ik denk dat je het best zwaar gaat krijgen in VI het jaar erna.
Ja we gaan 't zien. Mijn plan is 3 middenvelders terug te halen straks, en eentje zal er daarvan waarschijnlijk net iets boven uitmuntend zitten. Maar verder heb je gelijk.
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:48
mzo schreef:
hoop joodjes hier
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:49
PvD schreef:
Ik kon het niet beter verwoorden
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:49
_Rolex schreef:
mzo schreef:
hoop joodjes hier
:hoera:
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:51
PvD schreef:
_Rolex schreef:
mzo schreef:
hoop joodjes hier
hoop joodjes, weinig voetbal plezier
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:52
mzo schreef:
PvD schreef:
_Rolex schreef:
mzo schreef:
hoop joodjes hier
hoop joodjes, weinig voetbal plezier
Plezier genoeg gehad na de 5-2 tegen Heerenveen :juich:
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:53
Of je nou 1-0 verlies of 5-2 je verliest er 3 punten mee.
De manier waarop is meer zorgwekkend
Zlajan Matig
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:55
mzo schreef:
Helemaal mee eens. Al blijf ik erbij zoals ik al in een column schreef op Ajax Netwerk dat Van Basten een beginnersfout maakte door Heerenveen te onderschatten. Het lijkt wel alsof hij de krachtsverhoudingen in de Nederlandse competitie nog niet helemaal door heeft.
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:55
mzo schreef:
Houden zo
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:57
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Houden zo
Dat gaat zeker niet gebeuren
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 12:58
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Houden zo
Dat gaat zeker niet gebeuren
Als Sno erinblijft zie ik er geen verbetering in komen
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Zlajan - Real Guarama 16/10/2008, 13:00