geen specialiteit temperamentvol geen spelmaken geen passen
Voordelen :
normale prijs (veel briljante kosten al 1500000) redelijk leider spanjaard (grootste HT land, er zal altijd wel een spanjaard een landgenoot zoeken) conditie is hoog goed, dus kan onmiddellijk in a-ploeg goed vorm
Toegegeven de nadelen zijn zwaarder dan de voordelen. Zelf zou ik hem niet kopen.
Ik had vorig seizoen gewoon een vleugel nodig om tijdelijk de verkoop van mijn buitenaardse vleugel iets op te vangen. Ik heb deze heel goedkoop kunnen kopen en heb hem dan maar leveltje opgetraind. Maar nu wil ik die plaats weer vrij voor trainees en trades.
Bieden maar :hoeraa:
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Haha. Goeie verkoper 'ik zou hem niet kopen, maar hopelijk jij wel.'
Ik ga er van uit dat hier op het forum niet echt potentiële klanten rondlopen. En vooral ik wou jullie voorblijven, anders zou er toch altijd wel iemand die nadelen komen opsommen :woedend:
Managers die afwisselen tussen passen en spelmaken kunnen hier wel wat aan hebben. In seizoen is ie dan redelijk/redelijk en op de markt stukken meer waard. Vermits passen bij vleugel overschat wordt (zeker de lagere waarden) kan je daar wel geld mee maken.
Ik heb al meermaals kale ex-trades van mij op de TL zien vliegen met redelijk/redelijk zonder dat hun vleugelspel werd getraind en dat scheelde toch aardige cent
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
klopt, zo stom vind ik hem niet. naar redelijk redelijk trainen zal zon 20 weken duren, dan is hij 3m waard. Maar ik heb al betere trainees. succes met de verkoop!
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
klopt, zo stom vind ik hem niet. naar redelijk redelijk trainen zal zon 20 weken duren, dan is hij 3m waard. Maar ik heb al betere trainees. succes met de verkoop!
beiden naar redelijk = 6 pops dus gemiddeld 3,3 weken training?
Ik stap meteen over
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Hoe pak je vleugel spel training eigenlijk aan, want je traint middenvelders toch dan? Hetzelfde als PM training maar alleen anders om je vleugels trainen 100% en je CM 50% of niet?
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Hoe pak je vleugel spel training eigenlijk aan, want je traint middenvelders toch dan? Hetzelfde als PM training maar alleen anders om je vleugels trainen 100% en je CM 50% of niet?
Vleugelspel traint je vleugelspelers aan 100% (pop om de 5 weken) en je vleugelverdedigers aan 50%.
Op zondag zet ik A-vleugels op vleugel die ik rap hoog wil krijgen. Op de vleugelverdediging staan dan verdedigers die wat vleugel krijgen (niet zo nuttig).
Op woensdag zet ik B-trainees op de vleugel, spelers die ik paar level optrain of toekomstige a-spelers. Op de vleugelverdediging gaan dan enkele skilltrades.
Je hebt dus wel niet zo veel trainingplaatsen maar het helpt je aanval op 2 plaatsen wel rap omhoog.
Soms train ik vleugelaanvallen, dan train je je vleugelspelers en aanvallers op vleugelspel (7 weken voor pop). Zo krijg je leuke multiskill spitsen.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Ga naar training en verander het in vleugelspel
Flauw I know
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Vleugelspel traint je vleugelspelers aan 100% (pop om de 5 weken) en je vleugelverdedigers aan 50%.
Op zondag zet ik A-vleugels op vleugel die ik rap hoog wil krijgen. Op de vleugelverdediging staan dan verdedigers die wat vleugel krijgen (niet zo nuttig).
Op woensdag zet ik B-trainees op de vleugel, spelers die ik paar level optrain of toekomstige a-spelers. Op de vleugelverdediging gaan dan enkele skilltrades.
Je hebt dus wel niet zo veel trainingplaatsen maar het helpt je aanval op 2 plaatsen wel rap omhoog.
Soms train ik vleugelaanvallen, dan train je je vleugelspelers en aanvallers op vleugelspel (7 weken voor pop). Zo krijg je leuke multiskill spitsen.
mhmh bedankt, misschien ga ik wel eens swicthen, zodat ik PM/passen en vleugelspel afwissel
Maar alle spelers poppen om de 5 weken
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Flauw I know
Dan doet hij niets moet ik niet op OK drukken daarna?
_Rolex Buitenaards
Flauw I know
Nee op VERANDER hahahaha damnzzz wat een niveau samen zo smorgens vroeg
mzo Utopisch
Flauw I know
Nee op VERANDER hahahaha damnzzz wat een niveau samen zo smorgens vroeg
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08