Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Jeugdpull 19-10-08 20/10/2008, 11:55
Omdat ik al weken baggerspelers heb gescout, ga ik de komende tijd eens op maandag of dinsdag scouten in plaats van op zondag, kijken of dat iets uitmaakt...
Vanmorgen gescout:
'Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Korkut Yalgı heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Hij heeft de lichaamsbouw van een volwassene - het levert hem voordeel op om zo krachtig te zijn.
Geven we hem een contract, baas?'
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Terzake. De kandidaat van deze week is 17 jaar en heet Dean Marbus.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer waardeloos zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Verdedigen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Commentaar van de scout Tinus van der Waals heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
er begint weer wat talent binnen te komen ik had me een tijdje alleen maar van die truttige spelers heb de scouts ontslagen en heb er weer nieuwe aangenomen
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Commentaar van de scout Tinus van der Waals heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
er begint weer wat talent binnen te komen ik had me een tijdje alleen maar van die truttige spelers heb de scouts ontslagen en heb er weer nieuwe aangenomen
Jaaaaaaa daar is ie hij dan :hoera: Ha die Peter leuk dat je er bent man
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
-----------
Daarnet gepulld. Ik had niet verwacht dat hij goed scoren ging hebben = aangename verrassing
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08