Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Mijlpalen 15/10/2009, 09:49
Owh wacht ff zie het nu pas huh sorry Ik dacht het ging over 35 wedstrijden op rij ongeslagen maar ging alleen over de competitie wedstrijden
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Mijlpalen 15/10/2009, 10:10
thedarkgift schreef:
mzo schreef:
Thomaapje schreef:
35 competitiewedstrijden op rij gewonnen Wie doet mij dat na?
Tot afgelopen zondag zeker
Denk weinig mensen je dat na doen momenteel Als het mij nu lukt win ik de beker en promoveer ik naar de II klasse
Dus als jij 35 competitiewedstrijden wint, win je de beker
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Mijlpalen 15/10/2009, 13:37
mzo schreef:
Owh wacht ff zie het nu pas huh sorry Ik dacht het ging over 35 wedstrijden op rij ongeslagen maar ging alleen over de competitie wedstrijden
Was het maar zo'n feest :P Ik zou die beker ook wel willen hahahahahaha :P
Vind dat wat hij zelf aangeeft die zoveel op rij ongeslagen ook maar onzin. Een lager team zal nooit veel op rij winnen ivm de beker
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Mijlpalen 15/10/2009, 14:07
Thomaapje schreef:
mzo schreef:
Was het maar zo'n feest :P Ik zou die beker ook wel willen hahahahahaha :P
Vind dat wat hij zelf aangeeft die zoveel op rij ongeslagen ook maar onzin. Een lager team zal nooit veel op rij winnen ivm de beker
Of je moet nog geen beker spelen, dan is het wel mogelijk