Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Spelhervatten trainen 2/11/2008, 16:43
Weet iemand hoe dat nu zit met spelhervatten trainen ... ? Maakt de leeftijd iets uit om te trainen en is de duur om iemand te laten stijgen zo'n 1,5-2 weken?
Op HAGonline staat alvast van wel, maar op vragenforum werd dit door iemand ontkent.
Iemand die duidelijkheid kan scheppen hier?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Het is idd zo, maar wel enkel je spelers die gespeeld hebben krijgen training.
Bij mij stegen er meer dan er gespeelt hebben in die 2 weken hoor
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Het is idd zo, maar wel enkel je spelers die gespeeld hebben krijgen training.
Valt trouwens veel geld mee te verdienen tegenwoordig !
Uhu . Volgend seizoen ga ik wellicht een seizoen overschakelen naar spelhervatten trainen.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
ik heb 2 echt leuke aanvallers die ik eerst nog wat op scoren wil trainen en dan op een andere skill... passen of spelhervatten, k denk ook dat SH interessanter gaat zijn
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08