Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: 30 November 2008 (Speelronde 8) 1/12/2008, 18:40
PvD schreef:
_Rolex schreef:
Zou iemand kunnen kijken wat mijn hatstats zijn geweest deze week, want ik kan het namelijk niet terug vinden.
HatStats 180 Defence 52 Midfield 75 Attack 53
LoddarStats 13.68 PStats 21.31 GardierStats 216
Thnx
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: 30 November 2008 (Speelronde 8) 1/12/2008, 19:33
PvD schreef:
mzo schreef:
Thomaapje schreef:
Kevm81 schreef:
Citaat :
met 2,5 miljoen in kas, een reusachtige, redelijke en matige middenvelder een moeilijke beslissing wat te doen
Ik snap er niks van?
ik heb nog 2,5 miljoen in kas en middenvelders die fit zijn zijn een reusachtige, redelijke en matige mid met het geld wat er vandaag binnen komt met die 2,5 miljoen zou ik dus 2 middies moeten kopen om er voor te zorgen dat ik zondag win en dus kans behoud op het kampioenschap
Heb je : 1 middenvelder met reusachtig PM 1 middenvelder met redelijk PM 1 middenvelder met matig PM
Kan je dat niet beter verdelen?
hij had 2 reusachtige( en bijna geld voor een 3e), maar die net gekochte is zojuist geblesseerd geraakt voor (nu nog) 4 weken. Ik zou er eentje bijkopen, niet 2. Eventueel 4-4-2 spelen zondag. Anders zit je straks met 4 mids, waarvan er 2 eigenlijk niet goed genoeg zijn. Voor 2m kun je al hele leuke (oudere) middies kopen hoor.
ik had: reusachtig bovennatuurlijk (geblesseerd) redelijk
wilde nog een 29j bovennatuurlijk kopen voor 2,5 miljoen
dan zou ik een reusachtige en 2 bovennatuurlijke middies hebben
vandaag niks verkocht:
Citaat :
01-12-2008 De transferdeadline van Vladimir Manu is uitgesteld voor 60 minuten door het Spel Management, omdat de server was of wordt gesloten.
daarna waren er waarschijnlijk ook niet veel mensen online Ze blijven me naaien, ik zou voor die 3 spelers totaal +- 1 miljoen vangen
wat ik dan bijvoorbeeld kan doen is die 29jarige kopen en een 33 jarige, want veel geld is er dan niet als die spelers dus niet opnieuw verkocht worden dan heb ik dus -6000 voor een 3de mid(kan dan nog wel 2 ton in de min staan)