'k Heb mezelf nog niet voorgesteld, dus bij deze ... .
Ik ben Dieter, wonende te Lochristi (vandaar ook mijn teamnaam) en ondertussen de 20j naderend. Ik volg Handelswetenschappen (master) aan de Hogeschool Gent en men hobby's zijn wielrennen, zwemmen (vooral in de winter) en tennis (vooral in de zomer).
Nu weten jullie in ieder geval al wat beter wie jullie beheerder in't echt is
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Heb je een beetje talent in het wielrennen?? of ben je te laat begonnen hiermee.Als ik de klok terug mocht zetten naar mijn 12de levensjaar, dan wist ik het wel en werd vol overgave profrenner(uitgaande van enig talent dan)
Tot de dag dat ik doodga, blijft dit namelijk mijn meest favoriete sport(maar das voor 1 ieder persoonlijk)
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Jezus, ben jij al 20 en je speelt nog spelletjes? :-O
Hehe, grapje. _Rolex nadert de midlifecrisis en die speelt zelfs nog spelletjes.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08