Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Hattrick via mobiel internet 5/12/2008, 18:51
Sinds een maandje heb ik mobiel internet op m'n nokia E71. Maar helaas kon je niks doen op de hattrick site, althans niet meer dan het teamnieuws lezen. Toen ik gisteren dacht even via teamnieuws te kijken of m'n trainee was verkocht was tot mijn grote verbazing hattrick normaal bereikbaar. Vandaag opnieuw getest en hattrick volledig bereikbaar vanaf de telefoon. Op elk moment van de dag de transferlist bekijken, een speler kopen of een speler listen......het kan allemaal. Zeker een aanrader en je hoeft er geen hattrick credits te kopen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 5/12/2008, 19:07
haha tactish Kost me wel internetgeld, doe ik nu nog niet :P Met me mobiel btw nog niet eens geprobeerd te interneppen Maja ik heb hem nog maar een week :P
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 5/12/2008, 19:14
ik heb bij mijn nieuwe abonnement onbeperkt internet voor 2.5 euri in de maand en dat is natuurlijk een koopje. Mits je een geschikte telefoon hebt is het ideaal. Mijn telefoon heeft een groot scherm en mailen en surfen is daarmee geen probleem. Heb nog nooit zoveel plezier met een telefoon gehad sinds mobiel internet.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 5/12/2008, 19:21
Dat doe ik al maanden
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 5/12/2008, 19:35
Kanis schreef:
ik heb bij mijn nieuwe abonnement onbeperkt internet voor 2.5 euri in de maand en dat is natuurlijk een koopje. Mits je een geschikte telefoon hebt is het ideaal. Mijn telefoon heeft een groot scherm en mailen en surfen is daarmee geen probleem. Heb nog nooit zoveel plezier met een telefoon gehad sinds mobiel internet.
2,5? dat wel weinig hi eindeloos is 10 euries :woedend:
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 5/12/2008, 20:08
Mijn overjarige Nokia heeft geen internet.
Kanis Briljant
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 5/12/2008, 20:50
Thomaapje schreef:
Kanis schreef:
idd....en laat ik ook nog es bij hi zitten. naast die korting krijg ik ook nog es 3.05 korting per maand op mijn 25 euri abo gedurende de hele looptijd.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 5/12/2008, 21:15
Kanis schreef:
Thomaapje schreef:
Kanis schreef:
idd....en laat ik ook nog es bij hi zitten. naast die korting krijg ik ook nog es 3.05 korting per maand op mijn 25 euri abo gedurende de hele looptijd.
heb je wel eindeloos online dan?
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 5/12/2008, 21:22
Thomaapje schreef:
Kanis schreef:
Wees blij, hier betaal je 30 euro voor 2GB. Mja, België is(of was?) dan ook het duurste internetland van Europa. Dus we zullen maar zwijgen over het internet voor computers. Je betaalt je hier blauw aan die dingen. : )
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 5/12/2008, 21:32
hoeveel betaal je voor internet op je pc dan?
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 6/12/2008, 05:36
ik heb ook al een aantal jaar internet op de telefoon. Maar meer dan wedstrijduitslagen en dergelijke checken doe ik niet, ik blijf bezig zeg
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 6/12/2008, 17:17
Ik kom tot bij het aanmelden mijn naam in te vullen :P naar beneden scrollen voor ww doet hij niet :P
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 6/12/2008, 19:21
int buitenland ga ik ook soms via mobiel op internet om friendly's te regelen.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 8/12/2008, 18:04
ik ga alleen op m'n mobiel online in noodgevallen. Op vakantie, als ik per se een speler wil kopen en ik ben niet thuis/werk etc. Ik heb de opera browser geinstalleerd op m'n Sony Ericsson. Ideaal programma voor mobieltjes met internet. Werkt super, met zoom etc. Check de site Opera
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 8/12/2008, 18:07
idd wollie, 'k gebruik ook de opera browser en die werkt idd heel handig. Het is ja voor noodgevallen bij hattrick (friendly en zeker nu met die speelvijver gaat het nog makkelijkere worden).
ook voor footstar gebruik ik da
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 8/12/2008, 20:05
hier ook opera
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 9/12/2008, 14:21
Thomaapje schreef:
hoeveel betaal je voor internet op je pc dan?
in belgie is dat snel 40 euro/maand
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 9/12/2008, 16:33
PvD schreef:
hier ook opera
Ik ben niet zo gek op klassieke muziek.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Hattrick via mobiel internet 9/12/2008, 17:53