Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Regulering transfermarkt

Ga naar beneden 
+10
thomaapje
mzo
brent_g
MrJim
Tokiodixx
Groznyy
pvd
Kanis
Kevm81
dumery
14 plaatsers
AuteurBericht
dumery
Slecht
Slecht

Man Aantal berichten : 20
Teamnaam : fc boobies
Reeks : VI.300
Land : België
Registration date : 17-09-08

Regulering transfermarkt Empty
BerichtOnderwerp: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime18/12/2008, 14:00

Regulering transfermarkt
De Hattrick Football Association en de spelersvakbond hebben een akkoord getekend waarin wordt bepaald hoe vaak een speler kan worden getransfereerd. Volgens de overeenkomst, die volgend seizoen ingaat, kunnen spelers zo vaak op de tranfermarkt worden aangeboden als ze wedstrijden voor hun club hebben gespeeld. Een speler moet dus minstens één wedstrijd voor je spelen voor hij kan worden verkocht. Raakt hij niet verkocht en wil je hem opnieuw aanbieden, dan moet hij nog een wedstrijd gespeeld hebben enz. Voor spelers die hun carrière bij jouw club beginnen, zoals jeugdspelers, geldt deze beperking niet.

- "We mogen niet vergeten dat voetbal nog steeds wordt gespeeld met mensen," aldus de HFA en de spelersvakbond in een gezamenlijke verklaring. "We hebben er geen enkel probleem mee dat er geld wordt verdiend aan transfers, maar het kan niet langer dat spelers worden behandeld als producten om snel rijk te worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

Man Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 42
Teamnaam : Forza Kev
Reeks : III.10
Land : Nederland
Trainingsvorm : Scoring
Registration date : 22-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime18/12/2008, 14:00

Damn, weer iets tegen traders..
dumery
Slecht
Slecht

Man Aantal berichten : 20
Teamnaam : fc boobies
Reeks : VI.300
Registration date : 17-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime18/12/2008, 14:01

Ik vind dit op zich super!!
Hierdoor komt hattrick terug een stapje dichter bij het echte voetbal, waar men ook niet spelers koopt en verkoopt aan de lopende band
Kanis
Briljant
Briljant
Kanis

Man Aantal berichten : 352
Teamnaam : AC Campionato
Reeks : #3 in VIII.45
Trainingsvorm : Positiespel

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime18/12/2008, 14:06

als je een speler skilltrainee nou één minuut laat spelen. Je laat hem bijv. even de 89ste minuut meepakken. telt dat dan als een wedstrijd? Het nadeel blijft dat hij natuurlijk ouder wordt.
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime18/12/2008, 14:17

Kanis schreef:
als je een speler skilltrainee nou één minuut laat spelen. Je laat hem bijv. even de 89ste minuut meepakken. telt dat dan als een wedstrijd? Het nadeel blijft dat hij natuurlijk ouder wordt.
Tja, geen idee.. .
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Leeftijd : 44
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2
Trainingsvorm : Passen

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime18/12/2008, 16:11

geen problemen mee.
Voordeel is ook dat er minder traders actief zijn, waardoor er minder spelers op de transferlijst staan (minder aanbod) waardoor de prijzen weer iets zullen stijgen.
http://www.free-play.nl
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

Man Aantal berichten : 1664
Reeks : .

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime18/12/2008, 16:17

Voor mij is dat nu ook niet echt een probleem. Voor daytraders wordt dit wel een enorm probleem.
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

Man Aantal berichten : 1245
Teamnaam : Nation of Ulysses
Reeks : III.8
Land : Belgium
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 07-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime18/12/2008, 16:20

Negatief

als skilltrade direct popt en niet verkocht raakt moet je hem opnieuw opstellen. Dus je kan hem maar 1 keer per week te koop zetten.

Jonge voor jonge spelers is dat nefast vermits ze soms erg rap ontwaarden.

Hadden ze nu gezegd dat een speler pas verkocht kan worden als hij een match voor je team speelt, daar kon ik mee leven.

Hopelijk hebben ze er ook goed over nagedacht en moet de speler niet telkens spelen vooraleer je kan listen. Als speler 5 keer speelde moet je 5 listkansen krijgen, dat beloven ze nu wel maar ergens vrees ik dat er weer nog aanpassing komt en dat systeem bijv maar week zal terugtellen ...

We zien wel.
Kanis
Briljant
Briljant
Kanis

Man Aantal berichten : 352
Teamnaam : AC Campionato
Reeks : #3 in VIII.45
Trainingsvorm : Positiespel

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime18/12/2008, 18:30

PvD schreef:
geen problemen mee.
Voordeel is ook dat er minder traders actief zijn, waardoor er minder spelers op de transferlijst staan (minder aanbod) waardoor de prijzen weer iets zullen stijgen.

minder aanbod is misschien waar maar ook minder vraag natuurlijk. Al met al zal er dus met de prijs weinig veranderen. Overigens, een speler moet toch al een wedstrijd voor je gespeeld hebben voor hij popt. Dus als je hem woensdag koopt kan je hem vrijdag weer te koop zetten. En als je de startprijs iets lager insteekt is hij sowieso weg en heb je helemaal geen last van deze regeling. Leve de skilltraders!
MrJim
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
MrJim

Man Aantal berichten : 711
Leeftijd : 51
Teamnaam : S.V.Den Haag
Reeks : VI.870
Trainingsvorm : Positiespel/Passen

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime18/12/2008, 19:24

Hihi..
brent_g
Moderator
Moderator
brent_g

Man Aantal berichten : 899
Teamnaam : Wozniak
Reeks : #1 in III.7

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime18/12/2008, 20:55

Wat haat ik dit. :-)
mzo
Utopisch
Utopisch

Man Aantal berichten : 4007
Teamnaam : Senna United 08
Reeks : IV.18
Registration date : 28-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime18/12/2008, 21:02

Leuk idee, niets op tegen
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime18/12/2008, 22:03

Haha :lachen:
PowerNRJ
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
PowerNRJ

Man Aantal berichten : 680
Leeftijd : 38
Teamnaam : Club Edegem
Reeks : VI.542
Trainingsvorm : scoren

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime19/12/2008, 12:03

ik vind het wel goed, 'k vind traden eigenlijk maar "cheaten"
http://www.ht-arena.com/club_edegem
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime19/12/2008, 12:36

PowerNRJ schreef:
Dat is gewoon kennis van de transfermarkt hebben, kost een hoop tijd, dus ik vind het zeker geen cheaten, degene die het niet kunnen of jaloers zijn noemen het meestal zo.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime19/12/2008, 13:03

Nouja, je moet er de tijd voor nemen, de mensen die dat dan doen hebben er voordeel van
Een beetje net zoals de nieuwe friendly's, niet fanatiekelingen kunnen nu ook makkelijk aan een wedstrijd komen

Het spel wordt zo alleen maar gelijker Wink
wollie
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
wollie

Man Aantal berichten : 1383
Leeftijd : 44
Teamnaam : FC Wollies
Reeks : IV.4
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 01-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime19/12/2008, 16:50

goede beslissing van HT!
PowerNRJ
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
PowerNRJ

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime19/12/2008, 17:51

Kevm81 schreef:
PowerNRJ schreef:
Dat is gewoon kennis van de transfermarkt hebben, kost een hoop tijd, dus ik vind het zeker geen cheaten, degene die het niet kunnen of jaloers zijn noemen het meestal zo.

mja, in het echt kan dat ook niet é ^^
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime19/12/2008, 19:08

Thomaapje schreef:
Nouja, je moet er de tijd voor nemen, de mensen die dat dan doen hebben er voordeel van
Een beetje net zoals de nieuwe friendly's, niet fanatiekelingen kunnen nu ook makkelijk aan een wedstrijd komen

Het spel wordt zo alleen maar gelijker Wink

Heb je gelijk in, verzorg mijn wedstrijden nu ook op deze manier
Pettachi
Wereldklasse
Wereldklasse

Man Aantal berichten : 800
Leeftijd : 43
Teamnaam : FC Holcim
Reeks : Eerste Klasse
Registration date : 27-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime20/12/2008, 11:52

PowerNRJ schreef:
Kevm81 schreef:
PowerNRJ schreef:

het is een spel ! Wat moet jij dat vergelijken met in het echt...bij Call of Duty schiet je urenlang mensen dood zonder dat je iets gemaakt wordt, bij mariokart schiet je een racket af uit je kart, ...bij Need for Speed maak je een dodelijke crash, maar toch kan je nog verder rijden...IN HET ECHT KAN DAT OOK NIET HE !!!

Anderzijds verandert er voor mij weinig aan mijn planning voor volgend seizoen..

edit:typo
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime20/12/2008, 11:58

Wil je zeggen dat Senna United niet echt bestaat?
PowerNRJ
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
PowerNRJ

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime20/12/2008, 12:48

Pettachi schreef:
PowerNRJ schreef:
Kevm81 schreef:
PowerNRJ schreef:

het is een spel ! Wat moet jij dat vergelijken met in het echt...bij Call of Duty schiet je urenlang mensen dood zonder dat je iets gemaakt wordt, bij mariokart schiet je een racket af uit je kart, ...bij Need for Speed maak je een dodelijke crash, maar toch kan je nog verder rijden...IN HET ECHT KAN DAT OOK NIET HE !!!

Anderzijds verandert er voor mij weinig aan mijn planning voor volgend seizoen..

Ja maar dat zijn andere soorten spelletjes é. Hattrick wil meer de realiteit ingaan.
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime20/12/2008, 16:06

PowerNRJ schreef:
Pettachi schreef:
PowerNRJ schreef:
Kevm81 schreef:
PowerNRJ schreef:

Ja maar dat zijn andere soorten spelletjes é. Hattrick wil meer de realiteit ingaan.
Als ze dat willen dan moet er nog HEEL wat veranderd worden, denk aan training, ik word het een beetje zat om dat gelul elke keer weer te horen met je realistisch maken, hattrick wordt NOOIT realistisch, dat snapt iedereen toch wel!
blaerie78
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
blaerie78

Man Aantal berichten : 731
Leeftijd : 46
Teamnaam : Real Gentbrugge
Reeks : Eerste Klasse
Trainingsvorm : conditie
Registration date : 11-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime21/12/2008, 16:26

Kevm81 schreef:
PowerNRJ schreef:
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Regulering transfermarkt   Regulering transfermarkt Icon_minitime

Regulering transfermarkt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vlaams/Nederlands Hattrickforum :: ALGEMEEN :: Algemeen-
Ga naar: