Regulering transfermarkt De Hattrick Football Association en de spelersvakbond hebben een akkoord getekend waarin wordt bepaald hoe vaak een speler kan worden getransfereerd. Volgens de overeenkomst, die volgend seizoen ingaat, kunnen spelers zo vaak op de tranfermarkt worden aangeboden als ze wedstrijden voor hun club hebben gespeeld. Een speler moet dus minstens één wedstrijd voor je spelen voor hij kan worden verkocht. Raakt hij niet verkocht en wil je hem opnieuw aanbieden, dan moet hij nog een wedstrijd gespeeld hebben enz. Voor spelers die hun carrière bij jouw club beginnen, zoals jeugdspelers, geldt deze beperking niet.
- "We mogen niet vergeten dat voetbal nog steeds wordt gespeeld met mensen," aldus de HFA en de spelersvakbond in een gezamenlijke verklaring. "We hebben er geen enkel probleem mee dat er geld wordt verdiend aan transfers, maar het kan niet langer dat spelers worden behandeld als producten om snel rijk te worden."
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Ik vind dit op zich super!! Hierdoor komt hattrick terug een stapje dichter bij het echte voetbal, waar men ook niet spelers koopt en verkoopt aan de lopende band
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
als je een speler skilltrainee nou één minuut laat spelen. Je laat hem bijv. even de 89ste minuut meepakken. telt dat dan als een wedstrijd? Het nadeel blijft dat hij natuurlijk ouder wordt.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
als je een speler skilltrainee nou één minuut laat spelen. Je laat hem bijv. even de 89ste minuut meepakken. telt dat dan als een wedstrijd? Het nadeel blijft dat hij natuurlijk ouder wordt.
Tja, geen idee.. .
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
geen problemen mee. Voordeel is ook dat er minder traders actief zijn, waardoor er minder spelers op de transferlijst staan (minder aanbod) waardoor de prijzen weer iets zullen stijgen.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
als skilltrade direct popt en niet verkocht raakt moet je hem opnieuw opstellen. Dus je kan hem maar 1 keer per week te koop zetten.
Jonge voor jonge spelers is dat nefast vermits ze soms erg rap ontwaarden.
Hadden ze nu gezegd dat een speler pas verkocht kan worden als hij een match voor je team speelt, daar kon ik mee leven.
Hopelijk hebben ze er ook goed over nagedacht en moet de speler niet telkens spelen vooraleer je kan listen. Als speler 5 keer speelde moet je 5 listkansen krijgen, dat beloven ze nu wel maar ergens vrees ik dat er weer nog aanpassing komt en dat systeem bijv maar week zal terugtellen ...
We zien wel.
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
geen problemen mee. Voordeel is ook dat er minder traders actief zijn, waardoor er minder spelers op de transferlijst staan (minder aanbod) waardoor de prijzen weer iets zullen stijgen.
minder aanbod is misschien waar maar ook minder vraag natuurlijk. Al met al zal er dus met de prijs weinig veranderen. Overigens, een speler moet toch al een wedstrijd voor je gespeeld hebben voor hij popt. Dus als je hem woensdag koopt kan je hem vrijdag weer te koop zetten. En als je de startprijs iets lager insteekt is hij sowieso weg en heb je helemaal geen last van deze regeling. Leve de skilltraders!
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
ik vind het wel goed, 'k vind traden eigenlijk maar "cheaten"
Dat is gewoon kennis van de transfermarkt hebben, kost een hoop tijd, dus ik vind het zeker geen cheaten, degene die het niet kunnen of jaloers zijn noemen het meestal zo.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Nouja, je moet er de tijd voor nemen, de mensen die dat dan doen hebben er voordeel van Een beetje net zoals de nieuwe friendly's, niet fanatiekelingen kunnen nu ook makkelijk aan een wedstrijd komen
Het spel wordt zo alleen maar gelijker
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Dat is gewoon kennis van de transfermarkt hebben, kost een hoop tijd, dus ik vind het zeker geen cheaten, degene die het niet kunnen of jaloers zijn noemen het meestal zo.
mja, in het echt kan dat ook niet é ^^
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Nouja, je moet er de tijd voor nemen, de mensen die dat dan doen hebben er voordeel van Een beetje net zoals de nieuwe friendly's, niet fanatiekelingen kunnen nu ook makkelijk aan een wedstrijd komen
Het spel wordt zo alleen maar gelijker
Heb je gelijk in, verzorg mijn wedstrijden nu ook op deze manier
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
het is een spel ! Wat moet jij dat vergelijken met in het echt...bij Call of Duty schiet je urenlang mensen dood zonder dat je iets gemaakt wordt, bij mariokart schiet je een racket af uit je kart, ...bij Need for Speed maak je een dodelijke crash, maar toch kan je nog verder rijden...IN HET ECHT KAN DAT OOK NIET HE !!!
Anderzijds verandert er voor mij weinig aan mijn planning voor volgend seizoen..
edit:typo
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
het is een spel ! Wat moet jij dat vergelijken met in het echt...bij Call of Duty schiet je urenlang mensen dood zonder dat je iets gemaakt wordt, bij mariokart schiet je een racket af uit je kart, ...bij Need for Speed maak je een dodelijke crash, maar toch kan je nog verder rijden...IN HET ECHT KAN DAT OOK NIET HE !!!
Anderzijds verandert er voor mij weinig aan mijn planning voor volgend seizoen..
Ja maar dat zijn andere soorten spelletjes é. Hattrick wil meer de realiteit ingaan.
Kevm81 Buitenaards
Ja maar dat zijn andere soorten spelletjes é. Hattrick wil meer de realiteit ingaan.
Als ze dat willen dan moet er nog HEEL wat veranderd worden, denk aan training, ik word het een beetje zat om dat gelul elke keer weer te horen met je realistisch maken, hattrick wordt NOOIT realistisch, dat snapt iedereen toch wel!
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08