Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: van IX naar VIII 22/12/2008, 22:05
Momenteel sta ik eerste en dat gaat waarschijnlijk ook zo blijven. Dat betekent automatisch dat ik ga promoveren van IX naar VIII. Om mijn team daar helemaal klaar voor te maken heb ik afgelopen week twee a-trainees verkocht, twee b-trainees doorgeschoven naar het a team en twee potentieeltjes binnengehaald als b-trainees. Nu is er nog 850k over om mijn team voor te bereiden op volgend seizoen. Maar waar moet ik in investeren om volgens seizoen mee te kunnen draaien? Verbeteren van de aanval, of de verdediging? Of kan ik beter een goed/goed trainer aannemen, een nieuwe keeper of mijn stadion uitbreiden? Graag goede tips.
Wat meer info:
Hatstats laatste wedstrijd: AC Campionato 3-5-2 Normaal 109 40 33 36 (op PIC)
Overzicht sterren laatste wedstrijd:
Als je meer info wil hebben om tot goede tips te kunnen komen laat je het maar weten!
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: van IX naar VIII 22/12/2008, 22:25
Goed/goed trainer zou ik nog even mee wachten. Een overbodige luxe.
De overgang van IXe naar VIIIe is in ieder geval niet echt zwaar. Gewoon doen waar je mee bezig was lijkt me het meest aangewezen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: van IX naar VIII 23/12/2008, 02:45
Hangt er helemaal vanaf waar je terecht gaat komen :P Wacht af tot alltid het nieuwe seizoen voorspelt heeft en bekijk het dan
Zijn de spelers ook goedkoop
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: van IX naar VIII 23/12/2008, 09:35
Ik zal verder gaan op dezelfde voet. Wat hier al wordt gezegt, het verschil is niet zo groot althans lijkt mij.
Ik zal eerst wachten hoe zwaar je poule is waar je in komt
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: van IX naar VIII 23/12/2008, 13:40
kijk naar de langere termijn, ipv volgend seizoen, of de volgende poul. Als jouw uitgestippelde strategie goed is, zul je uiteindelijk vanzelf omhoog gaan. 1ste is trainees in je a-team op orde brengen, dan trainees in je b-team, vervolgens de aanval (a-team uiteraard) en als laatste je verdediging. Ik hoop dat je b-trainees die je hebt doorgeschoven goed genoeg zijn, maar dat zal vast wel. nieuwe b-trainees heb je al binnen zeg je. Dan kun je volgens mij aan je aanval gaan werken. 850k lijkt me niet genoeg om een goede speler te kopen, dus ik zou nog even doorsparen tot 1,5m ongeveer en dan aan het einde van het seizoen iets leuks kopen waar je de komende seizoenen mee door kan.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: van IX naar VIII 24/12/2008, 18:02
wat voor coach heb je nu?
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: van IX naar VIII 24/12/2008, 21:37
goed trainer, redelijk ervaring
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: van IX naar VIII 25/12/2008, 21:01
Thomaapje schreef:
Hangt er helemaal vanaf waar je terecht gaat komen :P Wacht af tot alltid het nieuwe seizoen voorspelt heeft en bekijk het dan
Zijn de spelers ook goedkoop
Inderdaad ja, wacht tot je weet in wat voor reeks je volgend seizoen terecht komt. Als je in een zwakke reeks komt (of in een sterke, maar met 2 bot-teams), dan ga je gewoon sparen en trainen, zodat op den duur je team kunt aanvullen met écht goede spelers. Als je wel in een heel sterke reeks terecht komt, dan zou ik wat meer op de korte termijn proberen je team te versterken zodat je niet meteen weer degradeert, maar die kans is niet groot. En een goede coach met slecht leiderschap is goed genoeg voor de achtste divisie.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: van IX naar VIII 27/12/2008, 21:34
Kanis schreef:
goed trainer, redelijk ervaring
ervaring is niet belangrijk voor je coach, z'n leiderschap echter wel. Hoewel in VIII is dit nog niet van heel groot belang. Ik neem aan dat je coach nu iets van slecht leiderschap heeft? Als je in de toekomst verder promoveert dan is wellicht een coach met een hoger leiderschap een optie. Heel goed voor je teamgeest.
Kanis Briljant
Onderwerp: Re: van IX naar VIII 19/1/2009, 11:59
Inmiddels zijn de competities echt opnieuw ingedeeld en ben ik terechtgekomen in VIII.45. Als ik op alltid de nieuwe competitie vergelijk sta ik met mijn 135 stats al op de derde plaats. Vervolgens een vijftal deelnemers met hatstats tussen 121 en 131. Niet echt een goede competitie dus waar ik zeker kans heb op top 3. Kampioen zal zeker nu nog niet lukken dus we gaan ons team langzaam aan versterken en toewerken naar het kampioenschap.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: van IX naar VIII 20/1/2009, 01:57
Kanis schreef:
Inmiddels zijn de competities echt opnieuw ingedeeld en ben ik terechtgekomen in VIII.45. Als ik op alltid de nieuwe competitie vergelijk sta ik met mijn 135 stats al op de derde plaats. Vervolgens een vijftal deelnemers met hatstats tussen 121 en 131. Niet echt een goede competitie dus waar ik zeker kans heb op top 3. Kampioen zal zeker nu nog niet lukken dus we gaan ons team langzaam aan versterken en toewerken naar het kampioenschap.