Ik sukkel met de layout (vraagje aan de computer wizzards)
5 plaatsers
Auteur
Bericht
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Ik sukkel met de layout (vraagje aan de computer wizzards) 29/12/2008, 19:32
Omdat ik de nieuwe layout maar niks vond had ik bij instellingen gekozen voor "eenvoudig".
Nu is het zo dat op een van beide pc's waar ik hattrick op bekijk, de layout een soepje is. Bij de spelers valt een deel van de woorden weg, woorden lopen dooreen etc. (alles lijkt samengedrukt)
Op de andere pc heb ik dat probleem niet. Daar is de middelste witte balk breder en staat alles wel netjes.
De enige manier om dit op te lossen is bij (hattrick) instellingen kiezen voor standaard ipv eenvoudig. Maar vermits het op de andere pc wel lukt op eenvoudig moet het hier ook lukken.
Waarschijnlijk moet ik instelling in internet explorer ofzo aanpassen?
Help!
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Ik sukkel met de layout (vraagje aan de computer wizzards) 30/12/2008, 13:26
Het heeft volgens mij de maken met de grootte of het formaaat van je scherm. Zijn de schermen verschillend?
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Ik sukkel met de layout (vraagje aan de computer wizzards) 30/12/2008, 16:22
Volgens mij ligt het ook aan de resolutie van je beeldscherm..
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Ik sukkel met de layout (vraagje aan de computer wizzards) 30/12/2008, 17:22
De pc waar ik problemen heb heeft een groter scherm.
(en waar kan ik resolutie aanpassen?)
I know, ben vrij computerleek
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Ik sukkel met de layout (vraagje aan de computer wizzards) 30/12/2008, 17:42
bij configuratiescherm
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Ik sukkel met de layout (vraagje aan de computer wizzards) 30/12/2008, 18:07
Met het groter scherm zou je net geen problemen mogen hebben.
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Ik sukkel met de layout (vraagje aan de computer wizzards) 30/12/2008, 20:41
Vista of Xp Tokio
Onderwerp: Re: Ik sukkel met de layout (vraagje aan de computer wizzards) 30/12/2008, 20:56
PowerNRJ schreef:
Vista of Xp Tokio
Die waar ik sukkel Vista (die waar het lukt Xp)
Aanpassen resolutie had trouwens geen effect...
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Ik sukkel met de layout (vraagje aan de computer wizzards) 30/12/2008, 21:13
Tokiodixx schreef:
PowerNRJ schreef:
Vista of Xp Tokio
Die waar ik sukkel Vista (die waar het lukt Xp)
Aanpassen resolutie had trouwens geen effect...
Ja hoor, vista weer :boos:
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Ik sukkel met de layout (vraagje aan de computer wizzards)
Ik sukkel met de layout (vraagje aan de computer wizzards)