Ik heb jullie al dikwijls horen zeggen dat er ideale leeftijden zijn voor kopen en verkopen om zo weinig mogelijk verlies te lijden. Bijvoorbeeld verkopen voor 31.
Wat zijn zo de leeftijdscategorieen waar spelers ongeveer evenveel kosten?
23 kopen voor 26 verkopen?
28 kopen voor 30 verkopen?
na 31 prijs blijft beetje ...?
Alvast bedankt!
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
persoonlijk houd ik ervan om voor mijn niet-trainingsplaatsen 27a28 jarigen te kopen en te verkopen voor hun 31e (vanaf 31 gooit hattrick alle leeftijden van de transfers op de transferlijst bij elkaar) Hiermee heb je volgens mij minimaal verkoop verschil (tuurlijk verliest hij wat waarde). Maar doordat de aanschafprijs lager is, verliest hij relatief weinig waarde en hou je bovendien meer geld over voor andere spelers. Tenslotte heb je bij oudere spelers vaak meer ervaring. Blessures duren langer, maar dat heb ik ervoor over.
23 jarigen zijn heel duur, zonder ervaring en verliezen snel waarde. Ik zou zeggen; vergelijk het eens met een speler die je wilt aanschaffen. kijk wat een speler waard is met dezelfde stats op zijn 23e en 26, en doe dit ook voor 27 en 30. Misschien klopt mijn theorie al niet meer.... Maar ik hoef nu even niets aan te schaffen, dus niet zo'n zin om het uit te zoeken... sorry
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Tja ik blijf het lastig vinden, tuurlijk kan ik mijn A-trainees vervangen als ze 26 zijn. Maar degene die dan doorkomt uit mijn B-team is nog niet van die kunnen als mijn A-trainee
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Tja ik blijf het lastig vinden, tuurlijk kan ik mijn A-trainees vervangen als ze 26 zijn. Maar degene die dan doorkomt uit mijn B-team is nog niet van die kunnen als mijn A-trainee
noem je 26-jarigen nog trainees dan?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Mijn klasgenoot ook hoor :P
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Tja kan kijk deze speler van mij Oke is een oudje maar niet 123 vervangbaar door een B-speler hoor
Ilje Weijermans 24 jaar en 76 dagen, TSI = 123 850 goed in vorm, conditie uitstekend
Tja kan kijk deze speler van mij Oke is een oudje maar niet 123 vervangbaar door een B-speler hoor
Ilje Weijermans 24 jaar en 76 dagen, TSI = 123 850 goed in vorm, conditie uitstekend
Jep inderdaad echter is hij de laatste keer net gepopt nog op passen. Ik heb 1 formidabel PMér lopen op het middenveld hij heft dat grote verschil een klein beetje op
mzo Utopisch
Jep inderdaad echter is hij de laatste keer net gepopt nog op passen. Ik heb 1 formidabel PMér lopen op het middenveld hij heft dat grote verschil een klein beetje op
Toch niet heeft al +5 achter zijn naam op passen :juich: