Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: iemand dit eerder meegemaakt 12/1/2009, 11:14
Kreeg net de volgende melding:
Trainingsrapport
Je trainer Martin Räikkönen heeft het volgende vastgesteld: Vaardigheidsniveau gedaald... Martin Räikkönen Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij slecht in leiderschap, nu is dat afgezakt naar waardeloos.
Van slecht naar waardeloos, daar zit normaal toch nog heel wat tussen. Wat moet ik hiermee? Een nieuwe trainer of is leiderschap totaal onbelangrijk? Zijn er nog mogelijkheden om hem weer omhoog te krijgen?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt 12/1/2009, 11:41
Gemiddeld zakt je coach 1x per 2 seizoenen in leiderschap Voorlopig weinig aan te doen, later neem je een coach met goed leiderschap, die je mid kan boosten door met PIC je teamgeest hoog te houden Met je coach van nu zakt je teamgeest heel snel weer naar bedaard als je PICt
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt 12/1/2009, 11:49
Het grote probleem is dat hij hierna gaat zakken in zijn trainerschap, dus een goed coach wordt dan redelijk!
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt 12/1/2009, 12:23
dus je kunt nog ongeveer een jaar met deze coach doen. Mooi tijdstip om alvast eentje aan te schaffen met goed leiderschap, die over 1 a anderhalf seizoen ook goed in ervaring gaat zijn.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt 12/1/2009, 12:33
In ieder geval maakt dat niet veel uit voor jou. Da's nog niet echt belangrijk in VIIIe klasse. Naar de toekomst toe zou ik wel eens gaan denken (vanaf VIe klasse ongeveer) om over te schakelen om goed leiderschap omdat je dan aan TSmanagement kan doen hetgeen je ploeg enorm kan boosten.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt 12/1/2009, 13:33
van waardeloos leiderschap zakt hij toch eerst nog naar rampzalig?
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt 12/1/2009, 16:56
Thomaapje schreef:
van waardeloos leiderschap zakt hij toch eerst nog naar rampzalig?
Idd, maar daar zal ik niet op wachten, met waardeloos heb je echt helemaal niets meer aan piccen. Ik zou een nieuwe goed/slecht coach aannemen(extern), aan het begin van het volgende seizoen!
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt 13/1/2009, 11:15
zo die antwoorden verschillen nogal. Van maakt niet uit in de VIII tot meteen een nieuwe. Ik ga er maar eens over nadenken. Bedankt allemaal.
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt 13/1/2009, 11:17
Kanis schreef:
zo die antwoorden verschillen nogal. Van maakt niet uit in de VIII tot meteen een nieuwe. Ik ga er maar eens over nadenken. Bedankt allemaal.
Nou.. ik zou wachten tot hij naar rampzalig leiderschap dropt, dan meteen een nieuwe kopen, pas in VI moet je letten op het leiderschap van je coach, dat is nu nog niet aan de orde!
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt 13/1/2009, 11:22
Kevm81 schreef:
Kanis schreef:
Nou.. ik zou wachten tot hij naar rampzalig leiderschap dropt, dan meteen een nieuwe kopen, pas in VI moet je letten op het leiderschap van je coach, dat is nu nog niet aan de orde!
nee, pas vanaf VII is het handig denk ik om een coach met leiderschap te hebben. Ik ging er even vanuit dat je al wat hoger speelde, sorry. Ik zou wachten tot hij naar rampzalig zakt (over 1,5 seizoen) en over ongeveer 1 seizoen een speler zoeken die als toekomstig coach kan gaan dienen, zodat je de huidige kan vervangen door 1 met leiderschap. Ervan uitgaande dat je het komende seizoen je handhaaft, en het seizoen erop kampioen gaat worden.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt 14/1/2009, 01:03
Kevm81 schreef:
Kanis schreef: