Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

iemand dit eerder meegemaakt

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Kanis
Briljant
Briljant
Kanis

Man Aantal berichten : 352
Teamnaam : AC Campionato
Reeks : #3 in VIII.45
Land : Nederland
Trainingsvorm : Positiespel
Registration date : 22-08-08

iemand dit eerder meegemaakt Empty
BerichtOnderwerp: iemand dit eerder meegemaakt   iemand dit eerder meegemaakt Icon_minitime12/1/2009, 11:14

Kreeg net de volgende melding:

Trainingsrapport

Je trainer Martin Räikkönen heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Martin Räikkönen Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij slecht in leiderschap, nu is dat afgezakt naar waardeloos.

Van slecht naar waardeloos, daar zit normaal toch nog heel wat tussen. Wat moet ik hiermee? Een nieuwe trainer of is leiderschap totaal onbelangrijk? Zijn er nog mogelijkheden om hem weer omhoog te krijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt   iemand dit eerder meegemaakt Icon_minitime12/1/2009, 11:41

Gemiddeld zakt je coach 1x per 2 seizoenen in leiderschap
Voorlopig weinig aan te doen, later neem je een coach met goed leiderschap, die je mid kan boosten door met PIC je teamgeest hoog te houden
Met je coach van nu zakt je teamgeest heel snel weer naar bedaard als je PICt
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

Man Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 42
Teamnaam : Forza Kev
Reeks : III.10
Trainingsvorm : Scoring

BerichtOnderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt   iemand dit eerder meegemaakt Icon_minitime12/1/2009, 11:49

Het grote probleem is dat hij hierna gaat zakken in zijn trainerschap, dus een goed coach wordt dan redelijk!
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Leeftijd : 44
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2
Trainingsvorm : Passen

BerichtOnderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt   iemand dit eerder meegemaakt Icon_minitime12/1/2009, 12:23

dus je kunt nog ongeveer een jaar met deze coach doen. Mooi tijdstip om alvast eentje aan te schaffen met goed leiderschap, die over 1 a anderhalf seizoen ook goed in ervaring gaat zijn.
http://www.free-play.nl
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

Man Aantal berichten : 1664
Reeks : .

BerichtOnderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt   iemand dit eerder meegemaakt Icon_minitime12/1/2009, 12:33

In ieder geval maakt dat niet veel uit voor jou. Da's nog niet echt belangrijk in VIIIe klasse. Naar de toekomst toe zou ik wel eens gaan denken (vanaf VIe klasse ongeveer) om over te schakelen om goed leiderschap omdat je dan aan TSmanagement kan doen hetgeen je ploeg enorm kan boosten.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt   iemand dit eerder meegemaakt Icon_minitime12/1/2009, 13:33

van waardeloos leiderschap zakt hij toch eerst nog naar rampzalig?
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt   iemand dit eerder meegemaakt Icon_minitime12/1/2009, 16:56

Thomaapje schreef:
van waardeloos leiderschap zakt hij toch eerst nog naar rampzalig?
Idd, maar daar zal ik niet op wachten, met waardeloos heb je echt helemaal niets meer aan piccen.
Ik zou een nieuwe goed/slecht coach aannemen(extern), aan het begin van het volgende seizoen!
Kanis
Briljant
Briljant
Kanis

Man Aantal berichten : 352
Teamnaam : AC Campionato
Reeks : #3 in VIII.45
Trainingsvorm : Positiespel

BerichtOnderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt   iemand dit eerder meegemaakt Icon_minitime13/1/2009, 11:15

zo die antwoorden verschillen nogal. Van maakt niet uit in de VIII tot meteen een nieuwe. Ik ga er maar eens over nadenken. Bedankt allemaal.
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt   iemand dit eerder meegemaakt Icon_minitime13/1/2009, 11:17

Kanis schreef:
zo die antwoorden verschillen nogal. Van maakt niet uit in de VIII tot meteen een nieuwe. Ik ga er maar eens over nadenken. Bedankt allemaal.
Nou.. ik zou wachten tot hij naar rampzalig leiderschap dropt, dan meteen een nieuwe kopen, pas in VI moet je letten op het leiderschap van je coach, dat is nu nog niet aan de orde!
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Leeftijd : 44
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2
Trainingsvorm : Passen

BerichtOnderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt   iemand dit eerder meegemaakt Icon_minitime13/1/2009, 11:22

Kevm81 schreef:
Kanis schreef:
Nou.. ik zou wachten tot hij naar rampzalig leiderschap dropt, dan meteen een nieuwe kopen, pas in VI moet je letten op het leiderschap van je coach, dat is nu nog niet aan de orde!

nee, pas vanaf VII is het handig denk ik om een coach met leiderschap te hebben. Ik ging er even vanuit dat je al wat hoger speelde, sorry. Ik zou wachten tot hij naar rampzalig zakt (over 1,5 seizoen) en over ongeveer 1 seizoen een speler zoeken die als toekomstig coach kan gaan dienen, zodat je de huidige kan vervangen door 1 met leiderschap. Ervan uitgaande dat je het komende seizoen je handhaaft, en het seizoen erop kampioen gaat worden.
http://www.free-play.nl
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt   iemand dit eerder meegemaakt Icon_minitime14/1/2009, 01:03

Kevm81 schreef:
Kanis schreef:

Behalve bij mij :lachen:
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: iemand dit eerder meegemaakt   iemand dit eerder meegemaakt Icon_minitime

iemand dit eerder meegemaakt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zou iemand...
» Zou iemand zo gek zijn?
» Iemand zin in een international?
» Iemand nog een knieriem nodig?
» Iemand nog een geile spits nodig??

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum