Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Jeugdpull 01-02-2009 3/2/2009, 14:26
Niet wat ik wil, maar toch maar genomen
Godert Rijnveld heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Lou van Rijnswou (234810959) Nederland 18 jaar en 69 dagen, volgende verjaardag: 18-03-2009
redelijk in vorm, conditie zwak Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Eigenaar: FCMF (sinds 03-02-2009 (2/38), 0 dagen) Total Skill Index (TSI): 60 Loon: 250 €/week
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Silvester Nuijten en hij is 15 jaar.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Vleugelspel wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Silvester Nuijten en hij is 15 jaar.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Vleugelspel wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
deze kun je wel mooi trainen op positiespel EN vleugel. Als je tenminste op andere vlakken geen echte talentjes hebt.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
ik twijfel om deze nog door te trainen, totdat er aangegeven wordt dat hij niets meer kan leren. Haalt 7,5 ster als aanvaller, de laatste 4 wedstrijden. Maar ik krijg maar geen meldingen over hoe ver hij is... grrr!! Begon als 15 jarige op redelijk scoren. is nu 150 dagen in dienst, ik zou zeggen dat hij dan al op uitstekend moet staan, toch ??
Emile Lagemaat (41369771) 16 years and 110 days, Next birthday: 06-02-2009
dit zijn de enige meldingen in 1,5 seizoen; 21-12-2008 20:15 Emile Lagemaat? Might not look too impressive yet, but at least he still has a good overall capacity to learn.Dit zou moeten kunnen beteken dat hij nog wel meer kan leren...maar is ook al een maand oud.
30-11-2008 20:15 When I see Emile Lagemaat on the practice ground, I can't shake the feeling that he really wants to train Keeper instead. LOL
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
kijk anders even op de site www.jeugdopleidingfederatie.nl
Daar staat veel info over opmerkingen van de trainer etc. Wellicht dat je daarmee meer info krijgt over de speler.
handige site, tnx. 7,5 ster kan goed/matig, tot uitstekend/goed betekenen. Vrijdag wordt hij 17, zaterdag zou hij nog een wedstrijd kunnen spelen, meteen erna pullen, zodat hij dinsdagavond op de lijst staat. Lijkt me het beste, dan hoeft hij geen training te missen voor de toekomstige koper.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Daar staat veel info over opmerkingen van de trainer etc. Wellicht dat je daarmee meer info krijgt over de speler.
handige site, tnx. 7,5 ster kan goed/matig, tot uitstekend/goed betekenen. Vrijdag wordt hij 17, zaterdag zou hij nog een wedstrijd kunnen spelen, meteen erna pullen, zodat hij dinsdagavond op de lijst staat. Lijkt me het beste, dan hoeft hij geen training te missen voor de toekomstige koper.
Dinsdagavond op de lijst zetten idd, geef hem ook even door in HOG als je wil Heb je nog iets van een specialiteit kunnen ontdekken?
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Dinsdagavond op de lijst zetten idd, geef hem ook even door in HOG als je wil Heb je nog iets van een specialiteit kunnen ontdekken?
nee, geen special, maar ik zet hem er dus op zaterdag op, zodat hij dinsdag verkocht wordt. Ik zal hem doorgeven op HOG.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08