Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 15/2/2009, 00:34
Pettachi schreef:
blaerie78 schreef:
Kevm81 schreef:
Thomaapje schreef:
Dat weet ik, maar ik vind dat er betere zijn
Dat vind je, maar weet je het ook? Ik zit in HOG zelf, dus ik zie ze allemaal langskomen, en dit is echt de beste spits die ik tot nu toe heb gezien, deze heeft echt wel kans op de U20 hoor, als hij snelheid of koppen had, had ik hem zelfs een grote kans gegeven!
hehehehe..... Then bow for the allmighty Belgians....
Dit is quali-generatie.... :P
mijn spitsje wordt volgende week donderdag gepromoveerd (dan is hij 17j0dagen). Ik kreeg vorige week met de training een verwarrend bericht.
Citaat :
Albert Priem: Verschillende spelers hebben zich deze week verbeterd dankzij de training, maar ik licht hem er toch even uit omdat hij hard gewerkt heeft aan het verbeteren van zijn Scoren.
'k heb er wat 'experten' wat de jeugd betreft over gecontacteerd en die zeggen dat hij voor 95% zekerheid gepopt zal zijn naar uitstekend (was ook zijn potentieel). Hij krijgt volgende week nog 1 comp training en 1 friendly training, daarna pull ik hem
edit : typo
lekker hoor! heeft hij nog passen / wing / special ?
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 15/2/2009, 11:32
PvD schreef:
Pettachi schreef:
blaerie78 schreef:
Kevm81 schreef:
Thomaapje schreef:
Dat weet ik, maar ik vind dat er betere zijn
Dat vind je, maar weet je het ook? Ik zit in HOG zelf, dus ik zie ze allemaal langskomen, en dit is echt de beste spits die ik tot nu toe heb gezien, deze heeft echt wel kans op de U20 hoor, als hij snelheid of koppen had, had ik hem zelfs een grote kans gegeven!
hehehehe..... Then bow for the allmighty Belgians....
Dit is quali-generatie.... :P
mijn spitsje wordt volgende week donderdag gepromoveerd (dan is hij 17j0dagen). Ik kreeg vorige week met de training een verwarrend bericht.
Citaat :
Albert Priem: Verschillende spelers hebben zich deze week verbeterd dankzij de training, maar ik licht hem er toch even uit omdat hij hard gewerkt heeft aan het verbeteren van zijn Scoren.
'k heb er wat 'experten' wat de jeugd betreft over gecontacteerd en die zeggen dat hij voor 95% zekerheid gepopt zal zijn naar uitstekend (was ook zijn potentieel). Hij krijgt volgende week nog 1 comp training en 1 friendly training, daarna pull ik hem
edit : typo
lekker hoor! heeft hij nog passen / wing / special ?
hij zou matig (laag) passen moeten hebben (daar was hij op uitgetraind), daarna ben ik hem op vleugel beginnen trainen als 2de training, maar kan me niet herinneren dat ik daar een bericht over gekregen heb. een specialty heeft hij voor zover ik weet niet.
Ze raden mij ook aan om hem op 17j0dagen te pullen, zelfs al moest hij nog goed (heel hoog) scoren zitten, dat zou praktisch niets schelen in prijs, zeker als ze een week ouder zijn dat de prijzen iets lager zijn.
Eens ik hem gepulled heb wordt het wel onmiddellijk terug overschakelen op passen als 2de training, want ik heb nog een 15jarige die uitstekend scoren als potentieel heeft (heb paar weken terug al bericht gekregen dat hij matig scoren was) en die heb ik nog niet op passen getraind.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 15/2/2009, 12:18
wij mogen niet klagen met onze pulls in ieder geval Morgen pull ik mijn volgende spitsje.
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 15/2/2009, 13:19
PvD schreef:
wij mogen niet klagen met onze pulls in ieder geval Morgen pull ik mijn volgende spitsje.
en wat gaat die hebben van stats?
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 15/2/2009, 14:11
Pettachi schreef:
PvD schreef:
ik hoop goed / goed, maar ik denk redelijk (hoog) / goed en onvoorspelbaar. 17 jr / 26 dagen
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 16/2/2009, 01:28
PvD schreef:
Pettachi schreef:
PvD schreef:
ik hoop goed / goed, maar ik denk redelijk (hoog) / goed en onvoorspelbaar. 17 jr / 26 dagen
previous 18/24 next 20/24 Bas Bartels (235996398) 17 jaar en 26 dagen, volgende verjaardag: 12-05-2009 Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
weer niet verkeerd dacht ik zo... ik train hem 1 level op in passen trouwens.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 16/2/2009, 01:35
pffff lekker hoor
Is dat tactisch? op passen trainen? Nu is hij nog erg jong, nouja als hij goed/goed is levert hij natuurlijk ook veel op
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 16/2/2009, 01:50
ik denk dat hij binnen 1 a 2 trainingen popt. en omdat hij toch al niet 17 jr en 0 dagen is, denk ik dat het meer rendabel is om hem nog even naar goed / goed te brengen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 16/2/2009, 08:20
ok
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 16/2/2009, 16:34
PvD schreef:
PvD schreef:
Pettachi schreef:
PvD schreef:
previous 18/24 next 20/24 Bas Bartels (235996398) 17 jaar en 26 dagen, volgende verjaardag: 12-05-2009 Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
weer niet verkeerd dacht ik zo... ik train hem 1 level op in passen trouwens.
leuke pull ! hoeveel sterren haalde hij?
Ik tel de dagen ook af tot ik mijn pull kan listen
7 haalde deze
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 18/2/2009, 10:37
mijne Priem heeft gisteren zijn laatste competitiematch overleefd zonder blessures.. 7.5 sterren haalde hij alweer.. 'k ga het risico niet meer nemen denk ik door hem nog in de friendly op te stellen vanavond.
Morgen wanneer ik opsta weten we meer
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 19/2/2009, 14:19
Mijn jeugdtalent is gepromoveerd. Hij heeft uistekend scoren, zwak passen. Zijn passen valt me tegen, ik had verwacht dat hij matig ging zijn (want hij had al zwak toen ik hem gepulled heb. en heeft er toch aardig wat passen trainingen opzitten.. hij zal daar dus wel heel hoog zitten
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 19/2/2009, 16:38
dus je traint hem nog even op in passen ? Mooie pull hoor, loon van 610 zag ik al...
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 19/2/2009, 17:56
PvD schreef:
dus je traint hem nog even op in passen ? Mooie pull hoor, loon van 610 zag ik al...
nee, ik denk het niet..ik ga hem waarschijnlijk straks listen voor 0k
wat zou zoiets opleveren
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 19/2/2009, 18:06
1.5m ?
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 19/2/2009, 19:53
'k heb hem toch maar niet nul gelist, hij staat erop voor 999k
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 19/2/2009, 20:48
Lekkere pull hoor
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
mijne Priem heeft gisteren zijn laatste competitiematch overleefd zonder blessures.. 7.5 sterren haalde hij alweer.. 'k ga het risico niet meer nemen denk ik door hem nog in de friendly op te stellen vanavond.
Morgen wanneer ik opsta weten we meer
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: aardige jeugdpull 22/2/2009, 21:23
PvD schreef:
1.5m ?
bijna goed gegokt
'k had hem gelist voor 999k..verkocht vandaag voor 1.654M ! :move: