Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Belgische topkeeper te koop 18/3/2009, 21:16
zeker leuke keep! waarom gaat hij weg ?
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Belgische topkeeper te koop 18/3/2009, 21:32
Een jonge reusachtige (naar buitenaards toe leunend) met verdedigen is in de plaats gekomen. Die krijgt dan nog tot het einde van het seizoen verdedigen (in de hoop dat hij redelijk wordt) en dan wordt hij volop getraind in spelhervatten om er een volledig geile keeper van te maken.
Deze was daar iets te oud voor en door de omschakeling van 4-4-2 naar 3-5-2 zal ik ook een betere keeper nodig hebben om mijn verdediging niet teveel te laten dalen + mijn nieuwe keeper voldoet dan ook al meteen voor Ve (en misschien na volgend seizoen of het seizoen daarna, IVe klasse).
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Belgische topkeeper te koop 18/3/2009, 22:05
Spidersencer schreef:
Deze was daar iets te oud voor en door de omschakeling van 4-4-2 naar 3-5-2 zal ik ook een betere keeper nodig hebben om mijn verdediging niet teveel te laten dalen + mijn nieuwe keeper voldoet dan ook al meteen voor Ve (en misschien na volgend seizoen of het seizoen daarna, IVe klasse).
Zelfts met 3-5-2 haal ik nog een goede verdediging
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Belgische topkeeper te koop 19/3/2009, 00:40
Spidersencer schreef:
Een jonge reusachtige (naar buitenaards toe leunend) met verdedigen is in de plaats gekomen. Die krijgt dan nog tot het einde van het seizoen verdedigen (in de hoop dat hij redelijk wordt) en dan wordt hij volop getraind in spelhervatten om er een volledig geile keeper van te maken.
hmz, klinkt inderdaad lekker!
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Belgische topkeeper te koop 19/3/2009, 09:39
Spidersencer schreef:
Doet het wat met je team dan een keeper met verdedigen?
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Belgische topkeeper te koop 19/3/2009, 14:43
mzo schreef:
Spidersencer schreef:
het is zoals passen bij spitsen.. x aantal levels verdedigen komt ongeveer overeen met een level keepen..(ik vermoed dat dat ongeveer 3 levels zullen zijn)
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Belgische topkeeper te koop 19/3/2009, 15:12
Pettachi schreef:
mzo schreef:
Spidersencer schreef:
het is zoals passen bij spitsen.. x aantal levels verdedigen komt ongeveer overeen met een level keepen..(ik vermoed dat dat ongeveer 3 levels zullen zijn)
Dat klopt, inderdaad. Ik dacht ook dat het 3 levels is. Dat betekent dus dat een reusachtige keeper met redelijk verdedigen eigenlijk overeenkomt met een normale mythische keeper. Dat bespaart je dan toch wat loonkosten .
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Belgische topkeeper te koop 19/3/2009, 15:46
Je dacht wie kan dit bevestigen?????
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Belgische topkeeper te koop 19/3/2009, 20:15