2-1 achter. Had het wel verwacht aangezien ik momenteel maar met 3 middenvelders zit . Verlies is ingecalculeerd en zou normaal geen probleem mogen zijn voor promotie.
Al hoop ik nog steeds op een gelijkspel of zelfs winst.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Met 5-2 verloren. Enorm zware cijfers als je het mij vraagt.
bonito Middenveld goed (heel hoog) Rechterverdediging slecht (heel hoog) Centrale verdediging matig (hoog) Linkerverdediging zwak (heel hoog) Rechteraanval matig (heel hoog) Centrale aanval zwak (heel hoog) Linkeraanval redelijk (laag)
189 Verdediging: 47 Middenveld: 84 Aanval: 58
Lochristi SDS Middenveld redelijk (heel laag) Rechterverdediging formidabel (laag) Centrale verdediging formidabel (laag) Linkerverdediging goed (laag) Rechteraanval zwak (hoog) Centrale aanval formidabel (hoog) Linkeraanval matig (laag)
225 Verdediging: 94 Middenveld: 63 Aanval: 68
Het zoveelste bewijs dat verdediging echt niets waard is in Hattrick. 'k Zal blij zijn als ik eindelijk op spelhervatten overstap en 3-5-2 ga kunnen spelen.
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Het zoveelste bewijs dat verdediging echt niets waard is in Hattrick. 'k Zal blij zijn als ik eindelijk op spelhervatten overstap en 3-5-2 ga kunnen spelen.
gelukkig dan maar, want een van mijn verdedigers heeft net een +7 opgelopen :ween:
Verder wel 5-1 gewonnen...
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Ja idd... Zo'n wedstrijd als deze zou ik eigenlijk 3-5-2 moeten spelen in plaats van 4-4-2, maar ben bang dat de verwarring door de lage ervaring met 3-5-2 het voordeel weer teniet doet... Maar verder ga ik er gewoon van uit dat ik ga winnen vanavond
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Speelde ik thuis nog tegen dezelfde ploeg 7-0, nu sta ik met hetzelfde zooitje 1-0 achter :boos: Nog geen kans gehad, mijn tegenstander al 4!!!! Tegenstander mist nog een pingel ook
55% bb voor hun
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Speelde ik thuis nog tegen dezelfde ploeg 7-0, nu sta ik met hetzelfde zooitje 1-0 achter :boos: Nog geen kans gehad, mijn tegenstander al 4!!!! Tegenstander mist nog een pingel ook
55% bb voor hun
3 pingels tegen waarvan 2 in 1 minuut tij gaat nergens over
vv Appie B. - Senna United 08 3 - 0
De wedstrijd is bezig, er zijn 11 minuten van de tweede helft gespeeld.
In de 54e minuut scoorde Appie-speler Keimpe Bols fortuinlijk uit een penalty. Hij schoot slecht in, maar gelukkig voor hem ging de keeper naar de verkeerde hoek: 2-0. De thuisploeg vergrootte de voorsprong in de 55e minuut tot 3-0 toen Keimpe Bols geen fout maakte en de toegekende penalty koel wist te verzilveren.
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
1-7 gewonnen, had blijkbaar kunnen piccen, maar daar neem ik dit seizoen te veel risico's mee lijkt het vandaar dat ik dat niet deed.291 hatstats in een uitwedstrijd, niet verkeerd.
geen blessures verder
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
4-2 gewonnen van de nummer 2, sta nu geleik met de nummer 3 maar promoveren gaat toch niet meer lukke want dat doet thomaapje al
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Ik heb 0-4 gewonnen en sta nu 3e op 5 pnt van de nr 1. Ik wilde dit seizoen eens rustig kijken hoe ik het zou doen in de 6e, en had daarbij een 4e of 5e plek in gedachten, maar inmiddels ga ik stiekem hopen op een zo goed mogelijke eindpositie. Ik krijg de nr 1 nog thuis, dus je weet nooit.
gelukkig dan maar, want een van mijn verdedigers heeft net een +7 opgelopen :ween:
Verder wel 5-1 gewonnen...
Net verkocht voor 2 875 000, dat is klein beetje onder marktprijs maar dat is geen probleem. Had nog +6. Dus al die weken loonbetalen en dokters .... .
Nu effe geld bijhouden en binnen 3tal weken mijn slag slaan