Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 12:52
Straks Ronde 11 van de cup. Als iemand af en toe mijn verslag wil posten mag dat altijd !
Had hier eens geprobeerd met een free proxy server, maar 't spel hangt altijd vast als ik probeer in te loggen ..klote informatica
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 13:10
Speel je voor de competitie dan?
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 13:22
Pettachi schreef:
Straks Ronde 11 van de cup. Als iemand af en toe mijn verslag wil posten mag dat altijd !
Had hier eens geprobeerd met een free proxy server, maar 't spel hangt altijd vast als ik probeer in te loggen ..klote informatica
12:20 Pettachi has logged in 12:22 Pettachi has logged in
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 13:53
mzo schreef:
competitie is topprioriteit, en hopelijk de rechtstreekse promotie. Maar we gaan in de beker natuurlijk geen B-spelers opstellen, want een te grote nederlaag doet mijn zelfvertrouwen ook zakken.
Ik denk trouwens dat ik vandaag nog een kansje maak.
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 13:55
PvD schreef:
Pettachi schreef:
12:20 Pettachi has logged in 12:22 Pettachi has logged in
ja, 'k ben hier net tijdens mijn pauze wat verderop in een internetcafé snel nog iets gaan veranderen aan mijn opstelling . 'k had een DFW-trainee op kant gelaten voor een betere mid, maar heb het toch gewijzigd. Alles voor de training hé
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 13:59
Pettachi schreef:
mzo schreef:
competitie is topprioriteit, en hopelijk de rechtstreekse promotie. Maar we gaan in de beker natuurlijk geen B-spelers opstellen, want een te grote nederlaag doet mijn zelfvertrouwen ook zakken.
huh je begrijpt mij niet haha
Maar als ik op kantoor ben post ik je wedstrijd wel
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 14:04
mzo schreef:
Pettachi schreef:
mzo schreef:
huh je begrijpt mij niet haha
Maar als ik op kantoor ben post ik je wedstrijd wel
ok, thx.
We zijn alvast benieuw naar zijn opstelling.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 14:07
Er hangt een dreigend grijs wolkendek boven de 65000 supporters in Achter de Kantine, maar de regen blijft gelukkig achterwege. Vejoat opteert voor een 4-5-1-opstelling. De volgende spelers betreden het veld: Verhagen - Bonnink, Desaever, Buday, Barber - Duchemin, Gijzen, Coninckx, Vervaeke, Lancien - Starčević.
Holcim speelt in een 3-5-2-opstelling. De coach selecteert voor vandaag: Vergote - Halman, Fortes, Nóbrega - Vranken, Holsbrink, Santini, Lansing, Farghani - Bex, Catteeuw.
De bezoekers kunnen op voorsprong komen in de 8e minuut. Erik-Jan Holsbrink dribbelt mooi zijn man voorbij aan de rechterkant, komt naar binnen en schiet richting verste paal. Oeh, die bal gaat maar net naast.
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 14:12
Na 11 minuten vindt Holcim-speler Ernest Bex een gat in de centrale verdediging en zo kan hij de bezoekers op 0 - 1 zetten.
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 14:13
kans gemist via mijn zwakke vleugel, wat begrijpelijk is..
veel zal afhangen hoe zijn centrale defs opgesteld staan, want centraal heb ik niet zo'n hoge aanval (+- uitmuntend) met mijn DFW trainees..Mijn sterke flank (links) zou toch hoog genoeg moeten zijn (wonderbaarlijk)
aan de andere kant speelt hij met 1 flankaanval denk ik, en ik vermoed ook dat ik mijn vleugeldef goed geposteerd heb. Laat ons dus hopen.
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 14:30
In de 30e minuut van de wedstrijd demonstreert Holcim-speler Ernest Bex zijn befaamde snelheid door vlot zijn tegenstander voorbij te lopen en te passen naar de vrijgekomen Yente Catteeuw. Deze heeft maar binnen te duwen en scoort zo de 0 - 2. Holcim verlaagt duidelijk het tempo om zich beter te concentreren op hun verdediging.
Het begint er goed uit te zien!
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 14:38
Spidersencer schreef:
In de 30e minuut van de wedstrijd demonstreert Holcim-speler Ernest Bex zijn befaamde snelheid door vlot zijn tegenstander voorbij te lopen en te passen naar de vrijgekomen Yente Catteeuw. Deze heeft maar binnen te duwen en scoort zo de 0 - 2. Holcim verlaagt duidelijk het tempo om zich beter te concentreren op hun verdediging.
Het begint er goed uit te zien!
ja, idd, laat ons hopen dat het balbezit wat meevalt.
lol, is wel grappig. Ik zat vandemorgen op den trein toen ik naar het werk kwam tegen een collega-hattricker nog te zeggen dat het al zo lang geleden was dat ik nog een Quick-SE kreeg (en dat met 2 snelle spitsen en 2snelle wingers.)
en kijk, den Bex heeft mij gehoord zie
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 14:45
0 - 2 is de score na de eerste vijfenveertig minuten. Vejoat had het meeste balbezit, namelijk 51 procent.
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 14:49
Spidersencer schreef:
0 - 2 is de score na de eerste vijfenveertig minuten. Vejoat had het meeste balbezit, namelijk 51 procent.
zoals verwacht, het balbezit ongeveer gelijk. Achteraf bekeken ben ik blij dat ik niet voor een 3-4-3 gegaan ben, want dan had ik maar 45% bb ofzo gehad.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 15:29
Er hingen donkere wolken boven de 65000 toeschouwers in Achter de Kantine, maar de gevreesde regen bleef uit. De 4-5-1-opstelling van Vejoat zag er boeiend uit. Alle spelers probeerden zich tijdens de training in de basis te spelen, maar dit elftal kreeg van de trainer de voorkeur: Verhagen - Bonnink, Desaever, Buday, Barber - Duchemin, Gijzen, Coninckx, Vervaeke, Lancien - Starčević.
Holcim stelde zich op in een 3-5-2-formatie. De stadionspeaker verwelkomde het publiek en gaf de volgende basisopstelling: Vergote - Halman, Fortes, Nóbrega - Vranken, Holsbrink, Santini, Lansing, Farghani - Bex, Catteeuw.
De bezoekers kwamen in de 8e minuut bijna op voorsprong dankzij Erik-Jan Holsbrink, die over rechts doorbrak. Het zag er heel gevaarlijk uit, maar zijn schot raakte slechts de paal. Na 11 minuten vond Holcim-speler Ernest Bex een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten. De wedstrijd was 30 minuten oud toen Ernest Bex van Holcim een proeve van zijn snelheid liet zien, zijn man voorbijsnelde en mooi afgaf op Yente Catteeuw, die de 0-2 liet aantekenen. Hierna verlaagde Holcim het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken. Met 0-2 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. Vejoat had het meeste balbezit, namelijk 51 procent.
Vejoat zag een fraai indraaiende vrije trap op de paal uiteenspatten in de 71e minuut.
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 15:43
alé, dat is al goed. er komen nog paar vervangingen aan ook
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 15:51
De coach van Holcim was duidelijk in zijn nopjes met het verloop van de wedstrijd. Na 75 minuten gaf hij Ernest Bex daarom rust. Alejandro Valencia kwam van de bank om zijn plaats in te nemen. Tevreden met het spelverloop tot dusver gaf de coach Constantin Niculae een kans zich te bewijzen. De Holcim-speler kwam er na 80 minuten in voor Selim Farghani. Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Holcim-speler Constantin Niculae in de 83e minuut van het veld worden gedragen. Zijn vervanger was Maurus Nater. Holcim domineerde de wedstrijd en mocht 53 procent balbezit laten aantekenen.
Bij Vejoat verdiende Piter Verhagen eigenlijk wel een gouden medaille. Hij was overduidelijk de man van de wedstrijd. Het spel van Ole Buday viel echter tegen. Het is maar de vraag of er van hem volgend seizoen een voetbalplaatje wordt gedrukt. Bij Holcim verdiende Don Lansing eigenlijk wel een gouden medaille. Hij was overduidelijk de man van de wedstrijd. Het spel van Maurus Nater viel echter tegen. Het is maar de vraag of er van hem volgend seizoen een voetbalplaatje wordt gedrukt. De eindstand was 0-2.
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 15:53
Iemand die het eindverslag en de ratings kan posten?
Thx !
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Beker - en vriendschappelijke matchen 8/4/2009, 18:22
Er hangt een dreigend grijs wolkendek boven de 65000 supporters in Achter de Kantine, maar de regen blijft gelukkig achterwege. Vejoat opteert voor een 4-5-1-opstelling. De volgende spelers betreden het veld: Verhagen - Bonnink, Desaever, Buday, Barber - Duchemin, Gijzen, Coninckx, Vervaeke, Lancien - Starčević.
Holcim speelt in een 3-5-2-opstelling. De coach selecteert voor vandaag: Vergote - Halman, Fortes, Nóbrega - Vranken, Holsbrink, Santini, Lansing, Farghani - Bex, Catteeuw.
De bezoekers kunnen op voorsprong komen in de 8e minuut. Erik-Jan Holsbrink dribbelt mooi zijn man voorbij aan de rechterkant, komt naar binnen en schiet richting verste paal. Oeh, die bal gaat maar net naast. Na 11 minuten vindt Holcim-speler Ernest Bex een gat in de centrale verdediging en zo kan hij de bezoekers op 0 - 1 zetten. In de 30e minuut van de wedstrijd demonstreert Holcim-speler Ernest Bex zijn befaamde snelheid door vlot zijn tegenstander voorbij te lopen en te passen naar de vrijgekomen Yente Catteeuw. Deze heeft maar binnen te duwen en scoort zo de 0 - 2. Holcim verlaagt duidelijk het tempo om zich beter te concentreren op hun verdediging. 0 - 2 is de score na de eerste vijfenveertig minuten. Vejoat had het meeste balbezit, namelijk 51 procent.
Vejoat geeft een krullende vrije trap in de 71e minuut, maar het schot belandt op de paal. Een zucht van ontgoocheling gaat door het stadion. Het gaat Holcim voor de wind in deze wedstrijd. Na 75 minuten besluit de trainer dat hij er nu wel Alejandro Valencia kan opbrengen voor Ernest Bex. De trainer van Holcim is duidelijk in zijn nopjes met het verloop van de wedstrijd. Na 80 minuten gunt hij Selim Farghani zelfs een applausvervanging. Constantin Niculae neemt van op de bank zijn plaats in. Een hele ongelukkige botsing in het strafschopgebied leidt ertoe dat in de 83e minuut Holcim-speler Constantin Niculae van het veld af wordt gedragen door de mensen van het Rode Kruis. Zijn vervanger is Maurus Nater. Holcim dicteerde het spel met 53 procent balbezit.
Vejoat-speler Piter Verhagen heeft de negatieve kritieken de kop ingedrukt met een verpletterende prestatie. Ole Buday druipt daarentegen af na een bedroevend slechte wedstrijd. Holcim-speler Don Lansing heeft de negatieve kritieken de kop ingedrukt met een verpletterende prestatie. Maurus Nater druipt daarentegen af na een bedroevend slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt op 0 - 2.