Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: PowerNRJ - Club Edegem 7/9/2008, 15:05
ik zal ook maar is een topic maken!
Ik ben dus PowerNRJ, mijn echte naam is Joon (Koreaans). Ik ben 22 jaar en woon in omgeving van Antwerpen.
Mijn Hattrick-ploeg heet Club Edegem en zit al 3 seizoenen in de 6de klasse. Ik ben ondertussen toch 3 jaar al bezig met hattrick. Ik speel ook nog Footstar (mijn speler heet daar Sander Hudders).
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: PowerNRJ - Club Edegem 7/9/2008, 21:32
Joonnnnnnn gozerrrrrrrrr das een tijd geleden hahaha alles goed???/
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: PowerNRJ - Club Edegem 8/9/2008, 11:12
tuurlijk Rolex . De laatste tijden speel ik meer en meer Footstar dan hattrick .
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: PowerNRJ - Club Edegem 8/9/2008, 11:24
PowerNRJ schreef:
tuurlijk Rolex . De laatste tijden speel ik meer en meer Footstar dan hattrick .
Footstars is wel geinig, maar er zit voor de rest echt helemaal niks in.Als je 1 maal de 21 ben gepasseerd dan is de lol wel gauw over van het spel.
Nee ik hou FS als bijspel en blijf HT gewoon als hoofdgame houden. :engel:
Ps sprak Sander ook al ff, die is ook helemaal in de FS sferen.Op HT gaat het erg slecht met hem, en erg vrolijk klinkt hij ook al niet als je met hem communiceert
Zit hij in een dippie ofzo???
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: PowerNRJ - Club Edegem 8/9/2008, 11:39
hij is gewoon gestopt met HT ^^.
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: PowerNRJ - Club Edegem 8/9/2008, 11:48
PowerNRJ schreef:
hij is gewoon gestopt met HT ^^.
Voor iemand die gestopt is, komt hij toch nog regelmatig online.
Maar goed moet hij weten
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: PowerNRJ - Club Edegem 8/9/2008, 11:52
ah ja ^^. mssn terug ene herstart nemen of zo. Maar hij had in de vakantie forfait gegeven en kwam zo is om de 5 dagen online :p
Powerzorro Formidabel
Aantal berichten : 226 Leeftijd : 38 Teamnaam : Sporting Edegem Reeks : VI.256 Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: PowerNRJ - Club Edegem 29/9/2008, 11:10
_Rolex schreef:
PowerNRJ schreef:
Footstars is wel geinig, maar er zit voor de rest echt helemaal niks in.
Vind ik ook wel. Ik speel het nu ook al een tijdje en het enige wat er gebeurt is dat m'n speler stijgt op 'scoren'.
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: PowerNRJ - Club Edegem 11/10/2008, 09:18
Powerzorro schreef:
_Rolex schreef:
PowerNRJ schreef:
Vind ik ook wel. Ik speel het nu ook al een tijdje en het enige wat er gebeurt is dat m'n speler stijgt op 'scoren'.
het begin van footstar is saai maar als je in een goed actieve ploeg zit en in een goede ploeg zit ben je wel goe op weg
BTW Pz: als je zo goed blijft trainen ginder kun jij mssn een topaanvaller worden van BMFT :p
Powerzorro Formidabel
Aantal berichten : 226 Leeftijd : 38 Teamnaam : Sporting Edegem Reeks : VI.256 Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: PowerNRJ - Club Edegem 11/10/2008, 13:27
PowerNRJ schreef:
Powerzorro schreef:
_Rolex schreef:
PowerNRJ schreef:
het begin van footstar is saai maar als je in een goed actieve ploeg zit en in een goede ploeg zit ben je wel goe op weg
BTW Pz: als je zo goed blijft trainen ginder kun jij mssn een topaanvaller worden van BMFT :p
Die ploeg ging er toch mee stoppen?
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: PowerNRJ - Club Edegem 11/10/2008, 22:06