Kan iemand mij zeggen of hij hoog of laag zit in scoren? En wat zou ik doen met deze speler? Optrainen of verkopen voor een hoog bedrag?
Heb maar een redelijke coach en heb een beetje het gevoel dat ik hem niet optimaal ga kunnen benutten.
PS: met wat geluk zou ik deze voor 2M kunnen verkopen.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Wat een topper! 16/4/2009, 12:18
Direct verkopen en winst pakken!
Wat een speler! Met een spec erbij zou hij hélemaal om van te smullen zijn geweest
(Zit laag in scoren trouwens, maar toch denk ik dat hij al 1 of 2 trainingen bovenop scoren heeft gekregen. Maar dat moet Kevin, Brent of een andere scoorderskilltrader maar eens bevestigen voor mij!)
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Wat een topper! 16/4/2009, 12:31
Ja direct verkopen? Voor hoeveel zou ik hem listen dan?
Of zou ik hem laten meetrainen tot het begin van volgend seizoen en hem dan verkopen? Dan brengt ie nog meer op.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Wat een topper! 16/4/2009, 12:52
allereerst gefeliciteerd met deze pull!! Ik dacht wel dat hij uitstekend zou worden, gezien de tabel die ik eerder postte.
als je hem traint, moet je nu direct een goed/slecht trainer aanschaffen! Anders direct verkopen!
Ik denk dat qua opbrengsten, je het beste kunt optrainen naar formidabel en begin volgend seizoen verkopen. Maar ook nu verkopen kan een jackpot opleveren. Dit lijkt mij best u20-materiaal, maar ik weet even niet of zijn leeftijd gunstig uitvalt met de u20 toernooien en kwalificaties. Sowieso niet voor 1m erop zetten hoor, deze is veel meer waard!! 2m komt meer in de richting
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Wat een topper! 16/4/2009, 13:20
Ik ga proberen voor die 2M te gaan.
Ik denk dat ik alleen maar verlies ga lijden als ik deze zelf optrain.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Wat een topper! 16/4/2009, 13:34
Sander schreef:
een goed/slecht coach dien je naar mijn idee sowieso aan te schaffen trouwens!
Sander Uitmuntend
Onderwerp: Re: Wat een topper! 16/4/2009, 14:04
PvD schreef:
Sander schreef:
Hmm, als ik een goed/slecht coach zou hebben dan zou ik hem wel houden?
Kost uiteindelijk niet zoveel een kleine 300k.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Wat een topper! 16/4/2009, 14:21
List hem voor de friendlies(dus rond dinsdagmiddag/avond!) Zit idd heel laag in scoren.. Jammer dat hij geen spec heeft, deze gaat je zeker meer dan een miljoen opleveren en idd misschien wel 2M! Als ik jou was zou ik hem niet TE hoog listen, om zo een bidwar te krijgen!
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Wat een topper! 16/4/2009, 14:53
Sander schreef:
PvD schreef:
Sander schreef:
Hmm, als ik een goed/slecht coach zou hebben dan zou ik hem wel houden?
Kost uiteindelijk niet zoveel een kleine 300k.
dat is jouw keus natuurlijk, maar als je nu toch al scoren traint, zou ik het zeker overwegen. Het ligt ook een beetje aan wat je doel is komend seizoen. Het geld dat deze speler opbrengt kun je waarschijnlijk goed gebruiken voor de rest van je team, of voor een nieuwe trainer Het is ook niet heel logisch voor een speler in lagere divisies om een hele dure trainee te hebben.
Inderdaad wat Kevm81 zegt trouwens; als je hem op de lijst zet is dinsdag middag voor de friendlies prima.
Sander Uitmuntend
Onderwerp: Re: Wat een topper! 16/4/2009, 15:34
Het ding is dat ik hier een 23 jarige trainee heb rondlopen die binnenkort gaat poppen naar formidabel scoren.
Die zou weg moeten. Dus om die te vervangen(is mijn beste speler) dacht ik die jeugdspeler te gebruiken.
Maar mss is het beter om de rest van mijn elftal te versterken, mijn trainees zullen wel beter worden door de training.
Voor hoeveel zet ik hem er dan op? 1,5M?
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Wat een topper! 16/4/2009, 20:34
Sander schreef:
Het ding is dat ik hier een 23 jarige trainee heb rondlopen die binnenkort gaat poppen naar formidabel scoren.
Die zou weg moeten. Dus om die te vervangen(is mijn beste speler) dacht ik die jeugdspeler te gebruiken.
Maar mss is het beter om de rest van mijn elftal te versterken, mijn trainees zullen wel beter worden door de training.
Voor hoeveel zet ik hem er dan op? 1,5M?
show de TV eens?
Sander Uitmuntend