Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09

Ga naar beneden 
+5
wollie
Groznyy
mzo
thomaapje
Tokiodixx
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

Man Aantal berichten : 1245
Teamnaam : Nation of Ulysses
Reeks : III.8
Land : Belgium
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 07-09-08

Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Empty
BerichtOnderwerp: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime23/4/2009, 18:24

Volgende week komt een Verenigde Arabische Emiraat op bezoek Laughing

En uiteraard Succes Petacchi!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Land : Nederland
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime23/4/2009, 20:18

hier een belgje
mzo
Utopisch
Utopisch

Man Aantal berichten : 4007
Teamnaam : Senna United 08
Reeks : IV.18
Trainingsvorm : Passen
Registration date : 28-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime23/4/2009, 20:48

Spanje komt op bezoek
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

Man Aantal berichten : 1664
Reeks : .
Registration date : 22-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime23/4/2009, 22:07

Tokiodixx schreef:

Hoe krijg jij dat telkens voor mekaar om ploegen uit zulke landen naar jou te laten komen? confused
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime23/4/2009, 22:49

Groznyy schreef:
Tokiodixx schreef:

Hoe krijg jij dat telkens voor mekaar om ploegen uit zulke landen naar jou te laten komen? confused

Vriendelijk lachen hihi

Ik nodig altijd 20 à 25 ploegen uit, en meestal is er wel eentje die wil. Als het ploegen zijn die nooit op verplaatsing spelen, doe ik geen moeite ...
wollie
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
wollie

Man Aantal berichten : 1383
Leeftijd : 44
Teamnaam : FC Wollies
Reeks : IV.4
Registration date : 01-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime24/4/2009, 17:46

Tokiodixx schreef:
Groznyy schreef:
Tokiodixx schreef:

Vriendelijk lachen hihi

Ik nodig altijd 20 à 25 ploegen uit, en meestal is er wel eentje die wil. Als het ploegen zijn die nooit op verplaatsing spelen, doe ik geen moeite ...

dan ben je dus wel even bezig met het uitnodigen van zulke ploegen?
Ik stop m'n team altijd in de oefenpot en stel in op internationaal en thuis. Meestal krijg ik dan Duitsers, Spanjaarden, Italianen etc. op bezoek. Tijdje terug een Colombiaan als uitzondering.
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime24/4/2009, 17:52

wollie schreef:
Tokiodixx schreef:
Groznyy schreef:
Tokiodixx schreef:

Vriendelijk lachen hihi

dan ben je dus wel even bezig met het uitnodigen van zulke ploegen?
Ik stop m'n team altijd in de oefenpot en stel in op internationaal en thuis. Meestal krijg ik dan Duitsers, Spanjaarden, Italianen etc. op bezoek. Tijdje terug een Colombiaan als uitzondering.

Het duurt ca. 10min om 20 teams uit te nodigen. Ik kijk gewoon in enkele kleine landjes wie online is en stuur een uitnodiging (nooit mail of andere spam). En dan wachten, soms duurt het een halve dag voor een van die ploegen toehapt, maar voorlopig lukt het. Ik sta momenteel wel aan de leiding, win veel matchen waardoor ik telkens tussen de 4500 en 5200 toeschouwers haal. Misschien helpt dat ook.

Maar al bij al minder werk dan in de oefenpot op zoek te gaan naar een ploeg die bij je op bezoek wil komen. (en ik ga niet om 6 uur s morgens opstaan om een leuke ploeg uit de oefenpot te kunnen plukken Wink )
wollie
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
wollie

Man Aantal berichten : 1383
Teamnaam : FC Wollies
Reeks : IV.4
Registration date : 01-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime24/4/2009, 17:54

nee dat doe ik sowieso ook niet. Ik stop m'n ploeg gewoon in de oefenpot met genoemde instellingen (internationaal, thuis, willekeurig) en dan afwachten. Soms is er direct een club die bij mij thuis komt en soms duurt het een dag. Al met al dus paar seconden werk Wink
Kanis
Briljant
Briljant
Kanis

Man Aantal berichten : 352
Teamnaam : AC Campionato
Reeks : #3 in VIII.45
Trainingsvorm : Positiespel

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime24/4/2009, 18:04

komt een servier op bezoek. Uit de oefenpot gevist.
Pettachi
Wereldklasse
Wereldklasse

Man Aantal berichten : 800
Leeftijd : 43
Teamnaam : FC Holcim
Reeks : Eerste Klasse
Land : België
Registration date : 27-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 14:07

alé, de matchen zijn begonnen, ben daarnet nog effe iets gaan wijzigingen aan mijn opstelling hier in een internet-café aan mijn werk.

Hopelijk renderen onze specialiteiten eens (en dan in ons voordeel welteverstaan), want de laatste tijd is dat ver te zoeken..
ik had eerst creatief ingesteld, maar ben het toch nog gaan verwijderen op het laatste nippertje.
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 14:21

Pettachi schreef:
alé, de matchen zijn begonnen, ben daarnet nog effe iets gaan wijzigingen aan mijn opstelling hier in een internet-café aan mijn werk.

Hopelijk renderen onze specialiteiten eens (en dan in ons voordeel welteverstaan), want de laatste tijd is dat ver te zoeken..
ik had eerst creatief ingesteld, maar ben het toch nog gaan verwijderen op het laatste nippertje.

Succes! Ik probeer tussentijds wel de verslagen te posten.

Als je de finale haalt zal dat waarschijnlijk tegen Ana worden

In de 4e minuut komt de thuisploeg 1 - 0 voor na een fout rechts in de verdediging van de bezoekers. De man die scoorde voor Anci's 11 is Louis Tanguy. Het publiek op de tribunes laat het stadion daveren op zijn grondvesten. Louis Tanguy vergroot de voorsprong van Anci's 11 tot 2 - 0 door staalhard binnen te koppen na een voorzet vanop rechts. Robert Chevillard van de thuisploeg draait heel knap een vrije trap in de verste hoek, waardoor Anci's 11 nu leidt met 3 - 0.
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 14:24

Fc"Black&Blueboys"B kiest voor de counteraanval. 23e minuut, Holcim-speler Ernest Bex wordt vrijgespeeld na een actie op de linkerflank. 0 - 1 voor de bezoekers. :hoeraa:

De bezoekers komen opzetten op de linkerflank in de 27e minuut. Ernest Bex controleert een harde pass knap met de borst en weet daarna zowaar nog te scoren ook. Zo wordt het 0 - 2.

:feesten2:
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 14:58

Fc"Black&Blueboys"B kiest voor de counteraanval. 23e minuut, Holcim-speler Ernest Bex wordt vrijgespeeld na een actie op de linkerflank. 0 - 1 voor de bezoekers. De bezoekers komen opzetten op de linkerflank in de 27e minuut. Ernest Bex controleert een harde pass knap met de borst en weet daarna zowaar nog te scoren ook. Zo wordt het 0 - 2. Het is een hete en zonnige dag en verscheidene spelers zien er uitgeblust uit. Misschien is het juist daarom dat Dirk-Jan de Korte meer ruimte krijgt dan normaal voor zijn fantastische voettechniek. Mooie pass vanop links naar Lúcio Fortes, hij staat helemaal vrij in het strafschopgebied in de 36e minuut. Hij móet scoren, maar door gebrek aan concentratie schiet hij domweg meters over. Met een pass vanuit de verdediging lanceert Fc"Black&Blueboys"B een fenomenale counter door het midden. Bruno Aubourg wil het helemaal alleen doen, maar mikt de bal op de goed uitgekomen keeper. Zijn ploegmaat staat met de armen in de lucht en begrijpt het niet, hij stond volledig vrij... De scheidsrechter kijkt nog een laatste keer op z'n horloge en besluit dan om de eerste helft af te fluiten. De tussenstand is 0 - 2. Holcim dicteerde het spel met 69 procent balbezit.

Het ziet er al heel leuk uit! top

Volgend jaar mogen we een topic bijmaken Masters-wedstrijden aanbidden
Pettachi
Wereldklasse
Wereldklasse

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 15:20

Dat is nog iets te vroeg geroepen denk ik. Ik ben er absoluut nog niet gerust in, want heb zo ooit eens in een quali voor promotie naar Eerste Klasse 0-3 voorgestaan in de 70ste minuut en uiteindelijk nog 4-3 verloren (mede door een blessure), dus ik wacht bang af.

In de andere halve finale gaat het hard precies..
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 15:25

Nah nu issie dan echt klaar denk ik

Ernest Bex had in de 48e minuut na een doorbraak op links nog een doelpunt kunnen toevoegen aan de score, maar trof slechts de paal. Na een dieptepass vanaf links kwam Rafael Nóbrega in de 63e minuut helemaal vrij in het strafschopgebied. Hij had moeten scoren, maar waarschijnlijk door een gebrek aan concentratie kon hij het niet afmaken. Ontevreden met het spelverloop tot dusver maakte de coach van Fc"Black&Blueboys"B in de 65e minuut gebruik van een blessurebehandeling bij de tegenstander om zijn team nieuwe aanwijzingen te geven. Ernest Bex liet op pure snelheid zijn directe tegenstander staan en legde de bal vervolgens panklaar neer voor Kenzo Teerlinck, die de 0-3 scoorde.
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 15:30

0-3 voor Peta! Ticket voor de finale is binnen. Enorme chapeau, man! top
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 15:31

Owja, ik ben overigens aan't winnen. €15.500 aan inkomsten.
Pettachi
Wereldklasse
Wereldklasse

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 15:43

Groznyy schreef:

Thx !

Nog 3 minuutjes bibberen.

Dat is toch wel een bekroning van ons mooie seizoen ! :hoeraa:
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 15:44

Pettachi schreef:
Groznyy schreef:

Thx !

En dan te zeggen dat de beker allesbehalve een doel was ....

Ik zal me volgend jaar ook eens 'niet-focussen' op de beker :peace:
Tokiodixx
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
Tokiodixx

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 15:46

Het bleef 0-3. Proficiat!! :hoeraa:

Gedetailleerd rapport Fc"Black&Blueboys"Bruges FC Holcim
Middenveld goed (laag) bovennatuurlijk (heel hoog)
Rechterverdediging wereldklasse (heel hoog) goed (heel hoog)
Centrale verdediging mythisch (hoog) wereldklasse (laag)
Linkerverdediging wonderbaarlijk (heel hoog) wonderbaarlijk (laag)
Rechteraanval matig (heel laag) matig (heel hoog)
Centrale aanval formidabel (heel hoog) briljant (hoog)
Linkeraanval uitmuntend (heel hoog) wonderbaarlijk (heel hoog)
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 15:48

Pettachi schreef:
Groznyy schreef:

Thx !

Nu volgende week nog proberen de kers op, de nu toch al gigantische, taart te zetten! :hoeraa:
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 15:59

Netjes hoor
Pettachi
Wereldklasse
Wereldklasse

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 16:36

Groznyy schreef:
Pettachi schreef:
Groznyy schreef:

Thx !

Nu volgende week nog proberen de kers op, de nu toch al gigantische, taart te zetten! :hoeraa:

Dat gaan we alvast proberen. Maar ons seizoen is nu toch al dubbel en dik geslaagd, na de meevaller van afgelopen zondag met daaraan gekoppelde (officieuse) rechtstreekse promotie naar Eerste nu nog een finale van de beker erbij. Maar winst zou ons natuurlijk volledig in de geschiedenisboeken zetten !
mzo
Utopisch
Utopisch

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 16:40

Haha wordt lastig om het volgende seizoen te overtreffen haha
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime29/4/2009, 18:37

Pettachi schreef:
Groznyy schreef:
Pettachi schreef:
Groznyy schreef:

Thx !

Dat gaan we alvast proberen. Maar ons seizoen is nu toch al dubbel en dik geslaagd, na de meevaller van afgelopen zondag met daaraan gekoppelde (officieuse) rechtstreekse promotie naar Eerste nu nog een finale van de beker erbij. Maar winst zou ons natuurlijk volledig in de geschiedenisboeken zetten !

gefeliciteerd !!
en alvast succes volgende week! en zondag natuurlijk.
http://www.free-play.nl
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09   Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09 Icon_minitime

Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Masters (halve finale)
» P/d wedstrijden 21/11/10
» Beker seizoen 34
» Beker seizoen 35

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vlaams/Nederlands Hattrickforum :: WEDSTRIJDEN :: Oefen -en bekerwedstrijden-