Volgende week komt een Verenigde Arabische Emiraat op bezoek
En uiteraard Succes Petacchi!!!!
Hoe krijg jij dat telkens voor mekaar om ploegen uit zulke landen naar jou te laten komen?
Vriendelijk lachen
Ik nodig altijd 20 à 25 ploegen uit, en meestal is er wel eentje die wil. Als het ploegen zijn die nooit op verplaatsing spelen, doe ik geen moeite ...
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Hoe krijg jij dat telkens voor mekaar om ploegen uit zulke landen naar jou te laten komen?
Vriendelijk lachen
Ik nodig altijd 20 à 25 ploegen uit, en meestal is er wel eentje die wil. Als het ploegen zijn die nooit op verplaatsing spelen, doe ik geen moeite ...
dan ben je dus wel even bezig met het uitnodigen van zulke ploegen? Ik stop m'n team altijd in de oefenpot en stel in op internationaal en thuis. Meestal krijg ik dan Duitsers, Spanjaarden, Italianen etc. op bezoek. Tijdje terug een Colombiaan als uitzondering.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Vriendelijk lachen
dan ben je dus wel even bezig met het uitnodigen van zulke ploegen? Ik stop m'n team altijd in de oefenpot en stel in op internationaal en thuis. Meestal krijg ik dan Duitsers, Spanjaarden, Italianen etc. op bezoek. Tijdje terug een Colombiaan als uitzondering.
Het duurt ca. 10min om 20 teams uit te nodigen. Ik kijk gewoon in enkele kleine landjes wie online is en stuur een uitnodiging (nooit mail of andere spam). En dan wachten, soms duurt het een halve dag voor een van die ploegen toehapt, maar voorlopig lukt het. Ik sta momenteel wel aan de leiding, win veel matchen waardoor ik telkens tussen de 4500 en 5200 toeschouwers haal. Misschien helpt dat ook.
Maar al bij al minder werk dan in de oefenpot op zoek te gaan naar een ploeg die bij je op bezoek wil komen. (en ik ga niet om 6 uur s morgens opstaan om een leuke ploeg uit de oefenpot te kunnen plukken )
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
nee dat doe ik sowieso ook niet. Ik stop m'n ploeg gewoon in de oefenpot met genoemde instellingen (internationaal, thuis, willekeurig) en dan afwachten. Soms is er direct een club die bij mij thuis komt en soms duurt het een dag. Al met al dus paar seconden werk
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
alé, de matchen zijn begonnen, ben daarnet nog effe iets gaan wijzigingen aan mijn opstelling hier in een internet-café aan mijn werk.
Hopelijk renderen onze specialiteiten eens (en dan in ons voordeel welteverstaan), want de laatste tijd is dat ver te zoeken.. ik had eerst creatief ingesteld, maar ben het toch nog gaan verwijderen op het laatste nippertje.
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
alé, de matchen zijn begonnen, ben daarnet nog effe iets gaan wijzigingen aan mijn opstelling hier in een internet-café aan mijn werk.
Hopelijk renderen onze specialiteiten eens (en dan in ons voordeel welteverstaan), want de laatste tijd is dat ver te zoeken.. ik had eerst creatief ingesteld, maar ben het toch nog gaan verwijderen op het laatste nippertje.
Succes! Ik probeer tussentijds wel de verslagen te posten.
Als je de finale haalt zal dat waarschijnlijk tegen Ana worden
In de 4e minuut komt de thuisploeg 1 - 0 voor na een fout rechts in de verdediging van de bezoekers. De man die scoorde voor Anci's 11 is Louis Tanguy. Het publiek op de tribunes laat het stadion daveren op zijn grondvesten. Louis Tanguy vergroot de voorsprong van Anci's 11 tot 2 - 0 door staalhard binnen te koppen na een voorzet vanop rechts. Robert Chevillard van de thuisploeg draait heel knap een vrije trap in de verste hoek, waardoor Anci's 11 nu leidt met 3 - 0.
Fc"Black&Blueboys"B kiest voor de counteraanval. 23e minuut, Holcim-speler Ernest Bex wordt vrijgespeeld na een actie op de linkerflank. 0 - 1 voor de bezoekers. :hoeraa:
De bezoekers komen opzetten op de linkerflank in de 27e minuut. Ernest Bex controleert een harde pass knap met de borst en weet daarna zowaar nog te scoren ook. Zo wordt het 0 - 2.
:feesten2:
Fc"Black&Blueboys"B kiest voor de counteraanval. 23e minuut, Holcim-speler Ernest Bex wordt vrijgespeeld na een actie op de linkerflank. 0 - 1 voor de bezoekers. De bezoekers komen opzetten op de linkerflank in de 27e minuut. Ernest Bex controleert een harde pass knap met de borst en weet daarna zowaar nog te scoren ook. Zo wordt het 0 - 2. Het is een hete en zonnige dag en verscheidene spelers zien er uitgeblust uit. Misschien is het juist daarom dat Dirk-Jan de Korte meer ruimte krijgt dan normaal voor zijn fantastische voettechniek. Mooie pass vanop links naar Lúcio Fortes, hij staat helemaal vrij in het strafschopgebied in de 36e minuut. Hij móet scoren, maar door gebrek aan concentratie schiet hij domweg meters over. Met een pass vanuit de verdediging lanceert Fc"Black&Blueboys"B een fenomenale counter door het midden. Bruno Aubourg wil het helemaal alleen doen, maar mikt de bal op de goed uitgekomen keeper. Zijn ploegmaat staat met de armen in de lucht en begrijpt het niet, hij stond volledig vrij... De scheidsrechter kijkt nog een laatste keer op z'n horloge en besluit dan om de eerste helft af te fluiten. De tussenstand is 0 - 2. Holcim dicteerde het spel met 69 procent balbezit.
Het ziet er al heel leuk uit!
Volgend jaar mogen we een topic bijmaken Masters-wedstrijden
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Dat is nog iets te vroeg geroepen denk ik. Ik ben er absoluut nog niet gerust in, want heb zo ooit eens in een quali voor promotie naar Eerste Klasse 0-3 voorgestaan in de 70ste minuut en uiteindelijk nog 4-3 verloren (mede door een blessure), dus ik wacht bang af.
In de andere halve finale gaat het hard precies..
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Ernest Bex had in de 48e minuut na een doorbraak op links nog een doelpunt kunnen toevoegen aan de score, maar trof slechts de paal. Na een dieptepass vanaf links kwam Rafael Nóbrega in de 63e minuut helemaal vrij in het strafschopgebied. Hij had moeten scoren, maar waarschijnlijk door een gebrek aan concentratie kon hij het niet afmaken. Ontevreden met het spelverloop tot dusver maakte de coach van Fc"Black&Blueboys"B in de 65e minuut gebruik van een blessurebehandeling bij de tegenstander om zijn team nieuwe aanwijzingen te geven. Ernest Bex liet op pure snelheid zijn directe tegenstander staan en legde de bal vervolgens panklaar neer voor Kenzo Teerlinck, die de 0-3 scoorde.
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
0-3 voor Peta! Ticket voor de finale is binnen. Enorme chapeau, man!
Thx !
Nog 3 minuutjes bibberen.
Dat is toch wel een bekroning van ons mooie seizoen ! :hoeraa:
Nu volgende week nog proberen de kers op, de nu toch al gigantische, taart te zetten! :hoeraa:
Dat gaan we alvast proberen. Maar ons seizoen is nu toch al dubbel en dik geslaagd, na de meevaller van afgelopen zondag met daaraan gekoppelde (officieuse) rechtstreekse promotie naar Eerste nu nog een finale van de beker erbij. Maar winst zou ons natuurlijk volledig in de geschiedenisboeken zetten !
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
0-3 voor Peta! Ticket voor de finale is binnen. Enorme chapeau, man!
Thx !
Nog 3 minuutjes bibberen.
Dat is toch wel een bekroning van ons mooie seizoen ! :hoeraa:
Nu volgende week nog proberen de kers op, de nu toch al gigantische, taart te zetten! :hoeraa:
Dat gaan we alvast proberen. Maar ons seizoen is nu toch al dubbel en dik geslaagd, na de meevaller van afgelopen zondag met daaraan gekoppelde (officieuse) rechtstreekse promotie naar Eerste nu nog een finale van de beker erbij. Maar winst zou ons natuurlijk volledig in de geschiedenisboeken zetten !
gefeliciteerd !! en alvast succes volgende week! en zondag natuurlijk.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09
Oefen- en beker (halve finales) wedstrijden 29-04-09