Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum
+3
pvd
mzo
Groznyy
7 plaatsers
Auteur
Bericht
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 4/5/2009, 10:17
Mooie ratings die Pam haalt. Daarmee komt hij met gemak op de eerste plaats terecht. Niet slecht .
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 4/5/2009, 10:23
pfpf wat was ik gisteren drama zeg vooral op het middenveld. Mijn nieuwe vleugel gaat niet zo een stuk minder worden als mijn speler die ik onlangs verkocht hebt
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 4/5/2009, 12:39
jippie! nieuw record! en voor het eerst boven de 300. Volgend jaar moeten we echt maar eens kampioen worden in VI lijkt me.
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 4/5/2009, 12:57
hier ook een nieuw record. Voor het eerst boven de 150 punten en boven de 40 sterren.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 4/5/2009, 19:54
veel motsers? 18de plaats wel erg laag :P ondanks mijn 3 middies wel wat hoger verwacht
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 4/5/2009, 19:58
Ik begrijp er nog steeds niets van he, ook ik heb gisteren geMOTS begrijp er echt niets van
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 5/5/2009, 01:21
mzo schreef:
Ik begrijp er nog steeds niets van he, ook ik heb gisteren geMOTS begrijp er echt niets van
tja met een mots blijft je aanval natuurlijk behoorlijk laag he, daar gaan je hatstats niet echt hoger door worden
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 5/5/2009, 08:41
PvD schreef:
jippie! nieuw record! en voor het eerst boven de 300. Volgend jaar moeten we echt maar eens kampioen worden in VI lijkt me.
Met deze hatstats hoor jij in div4 minimaal thuis man
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 5/5/2009, 09:23
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
tja met een mots blijft je aanval natuurlijk behoorlijk laag he, daar gaan je hatstats niet echt hoger door worden
Snap ik maar mijn middenveld was ook slechts redelijk (laag) terwijl ik als ik normaal speelde en ik speelde uit al een goed (heel hoog) middenveld haalde
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 5/5/2009, 09:42
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Snap ik maar mijn middenveld was ook slechts redelijk (laag) terwijl ik als ik normaal speelde en ik speelde uit al een goed (heel hoog) middenveld haalde
Onderschatting misschien, vorm omlaag, TS omlaag in verhouding tot vorige week? Kan aan zoveel dingen liggen..
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 5/5/2009, 10:02
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Onderschatting misschien, vorm omlaag, TS omlaag in verhouding tot vorige week? Kan aan zoveel dingen liggen..
Een combi van vorm en mindere spelers denk ik Onderschatting lijkt mij sterk in de wedstrijd tegen nr 1 haha
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 5/5/2009, 10:09
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Een combi van vorm en mindere spelers denk ik Onderschatting lijkt mij sterk in de wedstrijd tegen nr 1 haha
dan lijkt het me eerder overschatting
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 5/5/2009, 10:41
mhmh ag ja kan er nu toch niets meer aan veranderen
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 5/5/2009, 12:07
Nog even geduld en dan zitten Wozniak, Tokiodixx, blaerie en ikzelf misschien ook allemaal in Eerste Klasse
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 5/5/2009, 12:42
Groznyy schreef:
Nog even geduld en dan zitten Wozniak, Tokiodixx, blaerie en ikzelf misschien ook allemaal in Eerste Klasse
bij Wozniak, Tokiodixx en Blaerie zie ik het ook wel gebeuren
Groznyy Reusachtig
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 5/5/2009, 13:21
Kevm81 schreef:
Groznyy schreef:
:ween:
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 5/5/2009, 13:41
Groznyy schreef:
Kevm81 schreef:
Groznyy schreef:
Blaerie is toch die man van Real Madrid?
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 5/5/2009, 14:05
Groznyy schreef:
Kevm81 schreef:
Groznyy schreef:
Geintje Dieter!
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum 5/5/2009, 14:06
mzo schreef:
Groznyy schreef:
Kevm81 schreef:
Groznyy schreef:
Blaerie is toch die man van Real Madrid?
De toekomstige voorzitter van Real Madrid inderdaad, alsmede de toekomstige aanemer/bouwer van het nieuwe stadion!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Beste ploeg van het Vlaams/Nederlands Hattrickforum