Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Seizoensovergang 38-39 4/5/2009, 17:03
De laatste speelronde (Zondag 3 mei 2009): - De teams ontvangen geld voor de topscorer. Wie krijgt de prijs van de topscorer? De club die de topschutter in het bezit heeft als de prijzen worden uitgereikt krijgt de prijs. Wanneer er meerdere spelers gelijk eindigen krijgen alle clubs € 10 000, maar een club kan de prijs niet 2 keer krijgen. - Tegenstander voor de kwalificatiematch wordt bekend.
Dinsdag t/m donderdag (5 t/m 7 mei 2009) - Vriendschappelijke wedstrijden - Eigenaarloze teams worden bot-teams
De eerste competitieloze zondag (10 mei 2009) - Kwalificatiewedstrijden - De fans kopen een nieuwe clubkaart - Het prijzengeld voor de eindstand wordt uitgedeeld - Promotiebonus - Promotie: 10% fans erbij / Degradatie: 10% fans eraf - Medaille voor supporters erbij - Nieuwe reeks wordt bekend
Wanneer staat je naam en die van je tegenstanders in je definitieve reeks? Pas nadat de kwalificatiewedstrijden gespeeld zijn, is het voor iedereen duidelijk in welke reeks hij zal terechtkomen en wie zijn tegenstanders zullen zijn. Op zondag 10 mei van een seizoen zullen de nieuwe reeksen meestal al zichtbaar zijn. Je kan je nieuwe reeks wel al sneller te weten komen via Alltid Hattrick. Deze site kan echter geen zekerheid geven wanneer er een ander team is met een identiek aantal punten/doelsaldo/gescoorde doelpunten.
Waar en hoe kan ik van regio veranderen en hoeveel kost het? Van regio veranderen kan bij “de club”. Je kunt de optie vinden rechts op de pagina. Deze optie zal er pas komen te staan na de kwalificatiewedstrijden en zal weer verdwijnen als het nieuwe seizoen begint. Als je van regio verandert kost je dat € 10 000 en zal 3% van je supporters de club verlaten.
Waar en hoe kan ik mijn clubnaam veranderen en hoeveel kost het? Van clubnaam veranderen kan op je teampagina, ofwel bij “Mijn Club” --> "Club" --> "Overzicht". Je kunt de optie "Hernoem" vinden rechts op de pagina, onder de kop "Meer info:". Deze optie zal weer verdwijnen als het nieuwe seizoen begint. Als je de naam van je club verandert kost je dat € 10 000 en zal 3% van je supporters de club verlaten.
Maandag (11 mei 2009) - Tussenseizoen voor jeugdcompetities (tot 17 mei 2009)
Dinsdag t/m Donderdag (12 mei t/m 14 mei 2009) - Vriendschappelijke wedstrijden - Cupmatches verschijnen woensdagmiddag (BE) of -avond (NL) in het wedstrijdschema Zit ik volgend seizoen in de beker? Iedereen tot en met de 6de plaats in de VIII en de beste 1368 nummers 7 uit VIII speelt in de beker volgend seizoen. De eindklassering van dit seizoen is daarvoor bepalend. De stand op de competitieranglijst wordt bepaald door: 1. Aantal punten 2. Doelsaldo 3. Doelpunten voor 4. Loting
Tweede competitieloze zondag (17 mei 2009) - Reset van zelfvertrouwen, teamgeest en sponsor- en supporters-mood - Geen wedstrijden (uitgezonderd de WK-finale van de U20's) - Nieuw wedstrijdschema wordt gecreëerd
Maandag (18 mei 2009) - Alle gele en rode kaarten vervallen - Start van de verkiezingen voor U20 coach
Dinsdag t/m Donderdag (19 t/m 21 mei 2009) - Eigenaarloze teams worden op dinsdag BOT-teams - Vriendschappelijke wedstrijden voor niet-bekerdeelnemers - Woensdag is de eerste bekerronde
Zondag (24 mei 2009) - Eerste speeldag nieuwe competitie
Maandag (25 mei 2009) - De uitslag van de verkiezingen voor U20 coach wordt bekend
De terugronde is een spiegeling van de heenronde: dat wil zeggen ronde 8 is zoals ronde 7, maar dan met telkens een wisseling van thuis- en uitploeg, ronde 9 zoals ronde 6, enzovoort.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
wat gaan jullie eigenlijk trainen in het tussenseizoen? Blijven jullie gewoon bij het oude of toch een paar weekjes wat anders? En wat beperkt het vormverlies het meest?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
wat gaan jullie eigenlijk trainen in het tussenseizoen? Blijven jullie gewoon bij het oude of toch een paar weekjes wat anders? En wat beperkt het vormverlies het meest?
Ik pas mijn training nooit aan aan het tussenseizoen eigenlijk Train nu toevallig passen dus dat komt dan wel weer goed uit
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Het worrdt hier toch weer spelhervatten, sommigen hebben al wat, dus daar dan maar wat op voort borduren
was ik ook van plan, maar ik kon de spotgoedkope trades niet laten lopen. Als ik die kan optrainen in het tussenseizoen en verkopen begin volgend seizoen, dan maak ik een pak winst.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08